AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Kvinne i slutten av 30 årene her. Merker nå plutselig at dating er mer behagelig, ikke nødvendig enklere, men bare mer avslappet enn det det var da jeg yngre. Har automatisk med tid fjernet det meste fordommene. Nå kan jeg møte på en mann som er skallet og armene fulle av tatoveringer uten å forhåndsdømme og for det meste av tiden viser det seg at de er super hyggelige. Hvorfor har jeg ikke tenkt slikt før. Føler faktisk jeg kan ha gått glipp av bra menn pga sveisen, farge på jakke eller nese størrelsen. Noen andre som føler det slik? Anonymkode: 3a87d...049 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Selvfølgelig kan en skallet fyr med tatoveringer være hyggelig, hæ? Anonymkode: 0e9d6...544 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Er ikke det typisk? At du I slutten av 30 årene skjønte at menn med tattis kan være hyggelige de og, om du har gått glipp av bra menn?, Å jada, men sikker på at det handler om din sammenligning med gull åra enn det med at du har våknet å skjønt at det ikke bare Tiktok gutter som kan ha normal folkeskikk? Anonymkode: 8e865...588
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): å kan jeg møte på en mann som er skallet og armene fulle av tatoveringer uten å forhåndsdømme og for det meste av tiden viser det seg at de er super hyggelige Hva i helsike. Menn som ikke har hår eller har tatoveringer skulle ha vært onde og at du er overrasket at de kan være hyggelige? Anonymkode: 4ffc9...739
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Hvis du ikke er alene om det noe jeg håper du er, så er kvinner virkelig skandaløse. Anonymkode: 930ca...ce5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Skallet mann med tatoveringer her. Kjører motorsykkel og bruker doo-rag. Jøss må si at jeg er overasket at jeg har et godt hjerte og behandler folk med respekt. Det visste jeg ikke at menn som meg ikke var en selvfølge. Anonymkode: 8b147...0af 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Hvor mange trolleinnlegg skal du skrive i kveld? Anonymkode: bfeab...c29 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Jeg syns dating var enklere før for da var det eneste som betydde noe at jeg syns han var kjekk. Dating var ukomplisert og gøy fordi jeg jol godt overens med alle, men forholdene som ble ut av denne type dating ble et helvete fordi vi hadde ingenting til felles unntatt sex. Forholdene ble ustabile, usunne, med for store ulikheter. Når jeg lærte meg at det kreves så mange områder man må matche på for et vellykket og sunt, varig og oppløftende forhold så ble dating vanskeligere for det var plutselig så mye røde flagg jeg ikke brydde meg om før, men til gjengjeld har jeg kun fått sunne, langvarige og stabile forhold ut av å date på en mer voksen måte selvom det ble vanskeligere å finne noen man ville gå for. Anonymkode: 2006f...8d9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 Det motsatte her. Har langt høyere krav nå i 40-årene til en partner enn da jeg var i 20-årene 😛 Dessuten så er hele 'date-kulturen' helt fucka. Anonymkode: f482e...014 5
GrønnNellik68 Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det motsatte her. Har langt høyere krav nå i 40-årene til en partner enn da jeg var i 20-årene 😛 Dessuten så er hele 'date-kulturen' helt fucka. Anonymkode: f482e...014 Enig der 1
Engel Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det motsatte her. Har langt høyere krav nå i 40-årene til en partner enn da jeg var i 20-årene 😛 Dessuten så er hele 'date-kulturen' helt fucka. Anonymkode: f482e...014 Definitivt. Fordommene er heller endret vil jeg si. Dømmer ikke folk på utseendet eller type jobb lengre, men jeg forventer adskillig mer av en partner/kjæreste nå. Som ung så fant man ut av ting sammen underveis, nå må han passe inn i et allerede veldig fastsatt liv. Men det er også veldig avhengig av hva man ser etter selvfølgelig. Om man ønsker noe varig nå, eller bare noe avslappet som ikke trenger å vare så lenge. Hvis man er ferdig med barn så er jo mye av presset om en "livspartner" borte, og da kan det selvfølgelig være mer avslappet. men har ikke akkurat følt at datingen er så avslappet nei. Man skal tydelig føle full kjemi på første date, ellers er det ikke interessant for de fleste menn🤪 Ikke tid til å bli kjent nei. Ikke så lett når man selv trenger 2-3 dater for å i det hele tenke i de baner. 1
Rødstrupa Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kvinne i slutten av 30 årene her. Merker nå plutselig at dating er mer behagelig, ikke nødvendig enklere, men bare mer avslappet enn det det var da jeg yngre. Har automatisk med tid fjernet det meste fordommene. Nå kan jeg møte på en mann som er skallet og armene fulle av tatoveringer uten å forhåndsdømme og for det meste av tiden viser det seg at de er super hyggelige. Hvorfor har jeg ikke tenkt slikt før. Føler faktisk jeg kan ha gått glipp av bra menn pga sveisen, farge på jakke eller nese størrelsen. Noen andre som føler det slik? Anonymkode: 3a87d...049 Det har jo noe med alder, trygghet på deg selv og erfaring å gjøre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå