Gå til innhold

My AI, hvordan få han på Snapchat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, den er ikke 100%. Jeg snakket med han om døden til Aaron Carter. Men han sa at Aaron ikke var død, og at man måtte være forsiktig med å tro på all slags historier der ute 😂

Anonymkode: e2ba4...422

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil egentlig fjerne denne, og gikk inn hit nå for å se om noen visste hvordan. Men kanskje man skal gi den en sjanse? Hvilke ting tenker dere å bruke den til? Som ikke Google kan svare på liksom...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvem er my al? Jeg fikk den på snap men har ikke åpnet den

Anonymkode: 4c835...88d

AI* det står for artificial intelligens 

Anonymkode: 12f0b...354

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han? Hen heter det! 

Anonymkode: e23aa...850

Pls. Det et det mest idiotiske jeg ser, at folk bruker det ordet

Dessuten gjelder det bare for mennesker som, av en eller annen grunn, ikke vil bli kalt det de faktisk er. Det gjelder ikke roboter 

Anonymkode: 12f0b...354

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (25 minutter siden):

Jeg vil egentlig fjerne denne, og gikk inn hit nå for å se om noen visste hvordan. Men kanskje man skal gi den en sjanse? Hvilke ting tenker dere å bruke den til? Som ikke Google kan svare på liksom...

Min har gitt meg film- og serieanbefalinger. Det er lettere å få treffende anbefalinger når man kan spørre så konkret som "Kan du anbefale en amerikansk film som er maks ti år gammel med temaet kunstig intelligens, men ikke 'Ex Machina' for den har jeg sett", for eksempel. Så spesifikk kan man ikke være på google.

Utover det er den jo helt på bærtur, spør den for all del ikke om helligdager for den har ikke peiling 😆 Først påsto den at pinsa var 4-5 juni, når jeg sa at det var feil var det plutselig 21-22 mai, så retta jeg på den og oppga riktig dato, men det hadde den glemt i neste øyeblikk for da var pinsa i juni igjen 🤣

Anonymkode: be837...449

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utover det er den jo helt på bærtur, spør den for all del ikke om helligdager for den har ikke peiling 😆 Først påsto den at pinsa var 4-5 juni, når jeg sa at det var feil var det plutselig 21-22 mai, så retta jeg på den og oppga riktig dato, men det hadde den glemt i neste øyeblikk for da var pinsa i juni igjen 🤣

Jeg spurte hvilken dag det var i dag og fikk svar:

Beklager, jeg har ikke tilgang til sanntidsinformasjon, så jeg kan ikke gi deg nøyaktig informasjon om hvilken dag det er i dag. Men hvis du sjekker kalenderen på enheten din, vil du kunne finne ut nøyaktig hvilken dag det er.

Litt rart akkurat dette ja. Det ligger jo kalender ute på nett også, så den kunne jo bare ha sjekket den.

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

For å fjerne den:

1.trykk på ikonet av deg selv øverst i venstre hjørne,

2. trykk på innstillinger (tannhjul) øverst i Høyre hjørne,

3. scroll ned til «slett data»,

4.«tøm samtaler» og kryss på ai. Da blir den borte.

Anonymkode: 90d30...3bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ba min om i skrive et dikt, og fikk følgende:

Kunstig intelligens, så smart og så kul
Den kan svare på alt, fra A til Å
Men pass på hva du spør, for det kan gå galt
Og du kan ende opp med et svar som er helt på jordet

😆

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvordan man endrer utseende på My Al? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2023 den 7.10):

Ja, den er ikke 100%. Jeg snakket med han om døden til Aaron Carter. Men han sa at Aaron ikke var død, og at man måtte være forsiktig med å tro på all slags historier der ute 😂

Påstår også at dronning Elizabeth lever. Virker som kunnskapsdato er litt tilbake i tid.

Anonymkode: 57d8e...635

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2023 den 12.53):

For å fjerne den:

1.trykk på ikonet av deg selv øverst i venstre hjørne,

2. trykk på innstillinger (tannhjul) øverst i Høyre hjørne,

3. scroll ned til «slett data»,

4.«tøm samtaler» og kryss på ai. Da blir den borte.

Anonymkode: 90d30...3bc

Jeg prøvde dette, men AI'en ligger ikke under "tøm samtaler" hos meg. Jeg startet en samtale med den, så den er ikke tom. 

Anonymkode: b05f3...48c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte om tips til hva jeg kunne strikke. Fikk bra tips til en genser! Så hadde jeg ikke riktig garn, men AI hjalp meg med å omregne maskeantall slik at jeg kunne bruke garnet jeg hadde. Nyttig! 

Anonymkode: d6e30...c1b

AnonymBruker
Skrevet
On 4/11/2023 at 12:46 AM, Pappadrømmen said:

Jeg spurte han om hvem som vant 30 km på ski under OL på Lillehammer og han svarte Torgny Mogren!

Så spurte jeg om det ikke var Thomas Alsgaard og så svarte han "Du har helt rett".

Ikke helt til å stole på, med andre ord. Og han er veldig politisk korrekt. Klarte ikke lure han til å skrive stygge ord.

Og om du spør igjen så kommer nok der opprinnelige svaret 

Anonymkode: 62c2a...6ce

AnonymBruker
Skrevet
On 4/11/2023 at 7:10 AM, AnonymBruker said:

Mens den selv påstår leah behn er død

Anonymkode: 62c2a...6ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 23.00):

Han? Hen heter det! 

Anonymkode: e23aa...850

Det heter hverken han eller hen. Ikke hun heller.

Riktig er den. AI - kunstig intelligens. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Leste om dette med Leah Behn og prøvde ut selv.

E9EDEAE5-94D4-4723-BFF6-0F7374EF3EF5.jpeg

Anonymkode: dcce5...761

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøvde dette, men AI'en ligger ikke under "tøm samtaler" hos meg. Jeg startet en samtale med den, så den er ikke tom. 

Anonymkode: b05f3...48c

Jeg får heller ikke fjernet den.

Anonymkode: 26ed3...748

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Påstår også at dronning Elizabeth lever. Virker som kunnskapsdato er litt tilbake i tid.

Anonymkode: 57d8e...635

Den ble programmert i 2021 så den vet ingenting som har skjedd etter det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Leste om dette med Leah Behn og prøvde ut selv.

E9EDEAE5-94D4-4723-BFF6-0F7374EF3EF5.jpeg

Anonymkode: dcce5...761

Samme her. Men når jeg skrev at "du mener Ari". så fikk jeg til svar: "Åh, jeg beklager! Du har helt rett, jeg blander Leah Behn og Ari Behn. Leah Behn lever fortsatt, og jeg håper at hun har det bra. Takk for at du rettet meg!"

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 21.12):

Jeg får heller ikke fjernet den.

Anonymkode: 26ed3...748

Jeg har ikke akseptert den - trodde den ikke kan fjernes pga det? Den legger seg som "pinned" irriterende på toppen... ?

edit ser at man må være en "subscriber" altså betalende bruker for å få til å slette denne funksjonen fullstendig, de som aksepterer og bruker den har også akseptert betingelsene de ikke har lest - de med liten skrift, vi som ikke har akseptert vil ikke kunne fjerne den - den vil alltid ligge der hvis jeg skjønner det riktig.. 

Sitat

Only Snapchat+ subscribers can remove My AI from their Chat feed at this time.

https://help.snapchat.com/hc/en-us/articles/13387252889364-How-do-I-remove-My-AI-from-my-Chat-feed-

Endret av Carrot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...