AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 .... og hun har totalt sovet maks 20 netter gjennom. Barnet er 2 år og 6 mnd. Er dette normalt? Noen ganger er hun helt hysterisk og skriker og griner, andre ganger ligger hun og babler. Det hjelper ikke de dagene hun ikke har formiddagslur, våkner uansett. Vi er så slitne, når og hvordan blir det bedre? På helsestasjon blir det avfeid. Anonymkode: 34a59...0dc
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Vanlig, ja. Sett sengen inn hos dere hvis dere har plass. Da kan det hende hun roer seg og sovner igjen selv når hun vet dere er i rommet. Anonymkode: b63c2...1db 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Jeg samsover med min på 1,5 han har heller aldri sovet en natt igjennom. Anonymkode: 5a6fd...45e 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Samsover av samme grunn. Ikke aktuelt å stå opp flere ganger hver natt. Samsoving gir oss derfor mest søvn selv om oppvåkningene fortsatt er der. Anonymkode: 59605...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Når legger dere for kvelden? Prøv å legge tidlig, om dere ikke gjør det allerede. Ofte når de våkner flere ganger på natten, er de overtrøtte og har blitt lagt for sent. Det er fortvilende når det står på som værst. Vi har erfart at ungen sover bedre om hun blir lagt tidligere. Søvn har avlet søvn hos oss. Sovner hun mellom 17.30 og 18.00, sover hun til 05.30. Legger vi henne senere, får vi hyppinge oppvåkninger og hun vil starte dagen 04.30. Hun får én søvnsyklus blund på dagen. 45 min fra 11.30 til 12.15. Hun får ikke hvile lengre enn 12.30 på dagen. Det er også helt normalt at så små barn våkner om natten. De opplever mye nytt på dagen som de tar med seg i søvnen. Håper dere snart får en bedre søvnperiode ❤ Anonymkode: 4c2b0...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå