AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Jeg skriver dagbok, hvor jeg skriver om stort og smått, inkludert noen av mine innerste tanker (skriver «morgensider», og da er det jo mye rart som havner på papiret). Nå har jeg funnet ut at mannen min, ved minst tre anledninger, har lest i denne dagboken. Jeg har konfrontert han to ganger, og den ene gangen bare nektet han og den andre gangen mente han at det måtte ha vært en av ungene som hadde vært nedi den skuffen. Hvordan ville du reagert på dette? (Kan samtidig si at vi har en litt krevende periode for tiden, hvor det muligens går mot brudd. Så tillitsforholdet er nok ikke det sterkeste, men det er ikke noe utroskap i bildet og jeg har heller ikke gitt han noen grunn til å være mistenksom på noe sånt.) Anonymkode: b7830...72c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Jeg hadde låst ned boka, og låst ute mannen. Anonymkode: 52e9b...aca 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Det er et så stort tillitsbrudd at jeg ikke kunne vært sammen med ham mer. Anonymkode: cffad...d85 2 1
Andro Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Jeg ville ha følt det intimiderende, og jeg hadde blitt krenket. Det er godt mulig at det ville ha leda til et "takk og farvel". Alternativt ville jeg ha spurt om å få påloggingen til telefonen hans så jeg kunne sette meg inn i livet hans der, og sett hvordan han tok det. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Selvsagt ikke greit å lese andred dagbøker, men hvorfor har mannen og andre fortsatt tilgang til dagboka di når du vet at noen har lest i den flere ganger? Anonymkode: 1d9f5...3b1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Du får skrive noe sånt som "Kjære Dagbok, nå har jeg målt opp hvor mange milimeter boka lå fra kantene av kommoden, og hvis den flytter på seg så mye som en mm har jeg bestemt meg for å skilles fra Per." Anonymkode: 52e9b...aca 1
Jessic_a Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Mannen min ville ikke gjort det: og hvis han hadde gjort det, så hadde det vært stort tillitsbrudd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 Min samboer skriver dagbok og har gjort dette i alle år vi har vært sammen (11 år). Kunne ikke falle meg inn og lese i den. Det er en uskreven lov at man aldri leser en annen sin dagbok. Så her har din mann gått over streken. Særdeles ufint og tillitsbrudd. Anonymkode: 16d42...2b3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 Jeg hadde hatt store problemer med tilliten etter en sånn greie, det er utrolig respektløst å lese andres dagbok. Jeg hadde nok avsluttet, i alle fall i din situasjon der det går mot brudd muligens uansett. Anonymkode: 415e0...c38
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 Hadde blitt irritert om han hadde lest dagboken min i smug. Har ingenting å skjule. Men det er litt privat skriving om ting å tang som opptar meg. Feks: fy faen I går knullet vi for harde livet. Jevelen han er god. Å til janne sa hun vurderte å gå fra hans erik før påska. Spurte om jeg ville hjelpe henne med å kjøre flytte lass. Jeg lovet det. Anonymkode: c95be...6d7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 Det at han skulle gjort det er så utenkelig at jeg ikke kan se for meg situasjonen en gang... Her ser vi ikke på hverandres åpnede brev en gang, spør heller hva det var. Men i og med at det går mot brudd antar jeg han også har andre negative personlighetstrekk. Anonymkode: 41440...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå