Gå til innhold

Beklager langt innlegg. Alt mellom oss fra han sin side virker dødt, er det håp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg gjør irriterer han, han uffer og sukker høyt over den minste ting, hakker på meg hver dag, har sluttet å ta på meg annet enn når han er veldig kåt, sluttet å fortelle meg fine ting, sier ikke elsker deg lengre med mindre jeg sier det først, ser aldri på meg fint lengre, holder ikke hånden min noe sted lengre, vi koser virkelig aldri, kjærtegn og alt er borte, aldri armkroken mer. Vi gjør ingenting sammen annet enn å bare være i samme rom hjemme, det er han som aldri vil finne på noe. Han viser tydelig at han ikke er fornøyd med meg lengre, inkluderer meg ikke i fremtidsnakk, går ofte rundt og er litt smårar og klein, hisser seg fort opp på meg, og vi snakker ikke de gode samtalene lengre.

Vi ler noen ganger sammen, det gjør vi, vi liker humoren til hverandre. Men det stopper der. Vi har nesten ikke sex lengre heller fordi jeg har mistet all lyst i det siste etter hvordan han behandler meg hver dag, jeg er alltid mer eller mindre trist når jeg går til sengs. 

Jeg har sagt at han får gå hvis det er et sånt liv vi skal leve sammen, for han må jo tydeligvis mangle alt av følelser for meg. Han vil ikke gå, sier at han vil være sammen. Jeg spør han hvorfor han behandler meg som han da gjør, han gir meg aldri svar, bare blir helt stille og evt sier seg enig i at det er dumt gjort, men fortsetter samme mønster. Han tar aldri tak i noe av det jeg sier, og virker egentlig ganske likegyldig til meg og mitt liv. Og sånn som nå, når jeg har gått trist til sengs tidlig fordi jeg ikke orket mer i dag, og han sitter og tusler med sine ting og virker ok- så lurer på om han tenker, men jeg får aldri svar på det. Samtaler om dette jeg skriver her ender alltid opp med han i barnslig selvforsvarmodus uten annet svar enn " så alt er min skyld" eller at han himler med øynene og sier herregud. 

Jeg går ikke fordi vi har barn sammen, fordi dette var en gang drømmemannen min, og jeg skjønner ikke hva som skjedde og hvor han ble av. Jeg er trist, men har et håp jeg ikke vet helt hvor kommer fra. Jeg ser gjennom de gamle bildene våre og lurer på hvor mannen min er. 

Men er det håp? 

Anonymkode: 4cf92...f21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener bedre, det er det du skal fokusere på. Ikke om det er håp med en tulling som ikke virker interessert lenger. 

Anonymkode: 1c7e6...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er han. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg tror jeg kjeder meg i forholdet. Vi har og barn, og det er den eneste grunnen til at jeg blir. 

Anonymkode: 9658a...cef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han synes også forresten at jeg maser mye, men jeg gjør egentlig ikke det. Jeg maser kun om de samme tingene, fordi han ofte ikke gjør ting han skal gjøre. Så hvis han hadde gjort disse tingene så hadde jeg aldri maset, jeg har aldri vært en masekjærring. Jeg svelger mye med han, men noen ting må jeg si ifra om, viktige ting. Skal sies at jeg gjør det på en ordentlig og god måte, likevel blir han med en gang som en sur tenåring som får beskjed om å rydde rommet sitt og kaster så fra seg små stikk til meg, og blir sur når jeg sier ifra om at sånn godtar jeg ikke å bli snakket til. Ts 

Skrevet

Kjennes vemodig kjent ut det du skriver. Fordi du har barn så skal du avslutte nå. De skal ikke se at du blir behandla respektløst, og det er ikke noe nobelt å holde ut. Tvert imot. Stå opp for deg selv, og vær klar på at du ikke finner deg i slik type adferd. Ikke skyld på barna dine. De kommer til å respektere deg mindre om du ter deg som ei vaskefille for en humørsyk bølle. Går du nå så viser du dem at man kan gå når folk behandler deg dårlig. Det er en verdifull kunnskap å ha med seg for å leve et trygt og sunt liv.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er han. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg tror jeg kjeder meg i forholdet. Vi har og barn, og det er den eneste grunnen til at jeg blir. 

Ok, jeg forstår. 

Jeg har gjort det jeg kan for å gjøre ting spennende i forholdet. Jeg er actionfylt, har energi, forslår ting, men han vil ingenting. Jeg tar godt vare på meg selv og er 10 år yngre enn han, jeg har pene trekk. Det er mange menn som er interessert i meg. Før alt ble som det ble, så har vi hatt mye bra sex, han vet at jeg er med på mye gøy. Men nå når han behandler meg dårlig som sagt så klarer jeg ikke tenne.   

Men da blir han sikkert kun pga barna da, selvom jeg håper du tar feil. Og jeg håper også dere kan få et bedre forhold igjen. Hva skulle gjort at ring funket for deg igjen tror du?  Ts

AnonymBruker
Skrevet

Gå. Han fortjener deg ikke. Har vært gjennom det samme. Alt blir bedre etterpå, men tar noen år, støtter helt klart Andro sitt innlegg  Masse lykke til ❤️

Anonymkode: 9a987...864

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, jeg forstår. 

Jeg har gjort det jeg kan for å gjøre ting spennende i forholdet. Jeg er actionfylt, har energi, forslår ting, men han vil ingenting. Jeg tar godt vare på meg selv og er 10 år yngre enn han, jeg har pene trekk. Det er mange menn som er interessert i meg. Før alt ble som det ble, så har vi hatt mye bra sex, han vet at jeg er med på mye gøy. Men nå når han behandler meg dårlig som sagt så klarer jeg ikke tenne.   

Men da blir han sikkert kun pga barna da, selvom jeg håper du tar feil. Og jeg håper også dere kan få et bedre forhold igjen. Hva skulle gjort at ring funket for deg igjen tror du?  Ts

Du er sikkert en superbra dame, virkelig. Men noen ganger dør det bare. Ikke godta drit fra han, han skal være snill. For ordens skyld, jeg behandler mannen min bra, jeg bare klarer ikke å elske han lenger. Han er en bra mann som fortjener å bli elsket. 
Ønsker deg alt godt. Håper det ordner seg slik du ønsker. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som dere har gått dere inn i et leit spor og mistet noe...

Dette med masing kan du jo gjøre noe med. Verden går sikkert ikke under om du ikke sier noe på 14 dager. La være å mase, og trekk deg litt unna. Hvis han ikke er interessert i dine ting, så javel...da gjør du kun dine ting. Planlegg en ferie alene, dra vekk på tur alene. Smil hyggelig og ikke svar hvis han kommer med en kommentar. 

La han forstå at noe er på gang, og noe skjer. Han lar deg forstå det med sine lite hyggelig kommentarer, og du må gi han samme tegn tilbake. Du er redd nå, og han må være tilsvarende redd for at dette er i ferd med å ende ...

Av og til må man trekke seg unna for å komme nærmere hverandre. Se hverandre på nye måter. Ditt bidrag kan være å ikke mase om noe. Ingenting. Gjør noe for deg selv. Hva skjer om ikke noe er gjort? Ta på deg jakken og dra på cafe, så merker du ikke det. Han merker at det ikke er gjort, og at du ikke er der. 

Dere trenger luft, pause, nye impulser, drømmer sammen, respekt for hverandre....og menn savner deg aldri så mye som når du forsvinner. Vi er på når de er nær, og de er tenker på deg når du ikke er der. Så ikke vær der. Bryt mønster. 

Anonymkode: aad92...3ad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 36915...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...