AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Får veldig sjelden match med menn jeg har veldig lyst å snakke med. Og hvis jeg matcher så regner jeg med at de kommer til å unmatche og det pleier de å gjøre. Kjip følelse at flere menn som er ens type ikke føler det samme tilbake tydeligvis:/ Har bare matcher hvor jeg er sånn halvveis interessert. Anonymkode: c9a46...144
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Grunnen til at de sletter er enten fordi du aldri skriver noe til de, eller fordi de fikk post-nut-clarity som betyr at de sveipet ukritisk like på alle damer i kåtskapens navn og når de plutselig får match noen dager eller timer senere så er de ikke i samme mentale tilstand lenger og er ikke like tiltrukket. Skjer meg med også under eggløsning og når jeg holder på å sovne sveiper jeg like på flere også får jeg match senere å skjønner ikke hva jeg så i dem og unmatcher igjen 😬 Anonymkode: 8ab44...6cb 9 2
Jeg-er-anonym Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får veldig sjelden match med menn jeg har veldig lyst å snakke med. Og hvis jeg matcher så regner jeg med at de kommer til å unmatche og det pleier de å gjøre. Kjip følelse at flere menn som er ens type ikke føler det samme tilbake tydeligvis:/ Har bare matcher hvor jeg er sånn halvveis interessert. Anonymkode: c9a46...144 Vet ikke om det hjelper, men merker det samme som mann - bare at jeg som mann for mindre likes generelt sett edit: Jeg skriver gjerne og… Endret 10. april 2023 av Jeg-er-anonym
Arild37 Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Tar du kontakt da, eller venter du til de sletter deg? Er du interessert, så må du vise det
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Skrevet 11. april 2023 Jeg er dame. De gangene jeg matcher sist med menn så skriver jeg med en gang eller unmatcher. Når det wr mannfolk som skriver Så fort jeg matcher sist er som regel menn som okke er min type. De er for pågående som regel på hjemme date til meg etter to setninger .. 😂 Anonymkode: e2ddb...3fc 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får veldig sjelden match med menn jeg har veldig lyst å snakke med. Og hvis jeg matcher så regner jeg med at de kommer til å unmatche og det pleier de å gjøre. Kjip følelse at flere menn som er ens type ikke føler det samme tilbake tydeligvis:/ Har bare matcher hvor jeg er sånn halvveis interessert. Anonymkode: c9a46...144 Mange menn sveiper alle kvinner til høyre. Også profiler uten bilde. De er late og vil la kvinner gjennomføre den første utvelgelsesrunden for dem. Anonymkode: 41ea5...7af 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Skrevet 11. april 2023 De fleste gutter og menn jeg kjenner sveiper til høyre på alle damer uansett utseende. Deretter umatcher de dersom det viser seg å være ei de ikke liker utseende til eller ei som ikke passer dem (har barn, bor for langt unna osv). Jeg har en liten følelse av at du tiltrekkes av menn over din liga. De veldig pene mennene vasser i damer og er sjeldent trofaste. Ville heller prøvd meg på en av de som du er halv-interessert i. Ofte kommer interessen mer når man blir kjent med mennesket. Å velge etter bare utseende er noe som sjeldent funker. Selv er det svært få menn jeg blir fysisk tiltrukket av. Men jeg valgte å prøve å bli kjent med en del menn på datingappene og plutselig dukket det opp en utrolig sjarmerende og fin person. Når jeg ser på han nå kan jeg ikke helt fatte at jeg ikke syntes han var sååå attraktiv i starten. Anonymkode: e5cde...aaf 11
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #9 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): De fleste gutter og menn jeg kjenner sveiper til høyre på alle damer uansett utseende. Deretter umatcher de dersom det viser seg å være ei de ikke liker utseende til eller ei som ikke passer dem (har barn, bor for langt unna osv). Jeg har en liten følelse av at du tiltrekkes av menn over din liga. De veldig pene mennene vasser i damer og er sjeldent trofaste. Ville heller prøvd meg på en av de som du er halv-interessert i. Ofte kommer interessen mer når man blir kjent med mennesket. Å velge etter bare utseende er noe som sjeldent funker. Selv er det svært få menn jeg blir fysisk tiltrukket av. Men jeg valgte å prøve å bli kjent med en del menn på datingappene og plutselig dukket det opp en utrolig sjarmerende og fin person. Når jeg ser på han nå kan jeg ikke helt fatte at jeg ikke syntes han var sååå attraktiv i starten. Anonymkode: e5cde...aaf Det er bare tull å påstå at veldig pene menn er sjeldent trofaste. Trofasthet går ikke på utseende, det går på personlighet. Ca. 50 prosent av befolkningen er utro i løpet av livet. Jeg tviler på at hele 50 prosent av mennene er "veldig pene". Ellers enig i at å velge etter bare utseende, særlig på bilder (som da kan forvrenge virkeligheten i begge retninger), er noe som sjeldent funker. Anonymkode: 41ea5...7af 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Skrevet 11. april 2023 Ja, det demrer for meg at disse mennene er over min liga. De veldig pene mennene sveiper jeg venstre på, litt kjipt å ikke ha noen matcher man liker sånn skikkelig godt😅😅 Jeg har i tillegg fått nulltoleranse på de som har dårlige/tullete bilder. Presenter deg gjerne ordentlig hvis du vil fremstå noenlunde seriøs. ts Anonymkode: c9a46...144
Exinferis Skrevet 11. april 2023 #11 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): post-nut-clarity Dette må jo inn i ordlisten. @Språkrådet - hvor er dere? 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): det demrer for meg at disse mennene er over min liga. De veldig pene mennene sveiper jeg venstre på, litt kjipt å ikke ha noen matcher man liker sånn skikkelig godt😅😅 Det er bra du skjønner det selv. Så da er valgene dine å enten realitetsorientere forventningene dine, eller å ta skikkelig tak i deg selv når det kommer til kropp og utseende. Anonymkode: 6aedc...078
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare tull å påstå at veldig pene menn er sjeldent trofaste. Trofasthet går ikke på utseende, det går på personlighet. Ca. 50 prosent av befolkningen er utro i løpet av livet. Jeg tviler på at hele 50 prosent av mennene er "veldig pene". Trofasthet går ikke på utseende i seg selv, men attraktive menn vil få langt flere muligheter og tilbud, og dermed øker også risikoen for utroskap. At 50 % av menn er utro er nok en myte, for øvrig. Ganske enkel matte egentlig. Anonymkode: 6aedc...078 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #14 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trofasthet går ikke på utseende i seg selv, men attraktive menn vil få langt flere muligheter og tilbud, og dermed øker også risikoen for utroskap. At 50 % av menn er utro er nok en myte, for øvrig. Ganske enkel matte egentlig. Anonymkode: 6aedc...078 Nei utroskap har ikke med tilbud og muligheter å gjøre. Og de 50% er fra forskning og ikke en mye Anonymkode: 8ab44...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #15 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trofasthet går ikke på utseende i seg selv, men attraktive menn vil få langt flere muligheter og tilbud, og dermed øker også risikoen for utroskap. At 50 % av menn er utro er nok en myte, for øvrig. Ganske enkel matte egentlig. Anonymkode: 6aedc...078 Det endrer fortsatt ikke på hvilken personlighet man har. Det er ikke slik at mennesker som har tilgang på mer ting de kan stjele, er oftere tyver enn de som ikke har slik tilgang. Anonymkode: 41ea5...7af
Panthera1980 Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 Kanskje du kunne teste ut en annen, mer seriøs dating side i stedet for Tinder appen? Jeg er forøvrig ikke den rette til å komme med råd... 🫣 Langvarig singel fordi jeg vet hva jeg ikke vil ha. 😅
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei utroskap har ikke med tilbud og muligheter å gjøre. Og de 50% er fra forskning og ikke en mye Anonymkode: 8ab44...6cb Nettopp. Utroskap har med personlighetstrekk å gjøre. Ellers hadde så å si alle damer vært utro hele tiden, siden mange får tilbud titt og ofte, selv som gift eller samboere. Anonymkode: 41ea5...7af
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei utroskap har ikke med tilbud og muligheter å gjøre. Og de 50% er fra forskning og ikke en mye Anonymkode: 8ab44...6cb Utroskap har ikke med tilbud og muligheter å gjøre? I hvilken verden da 😂? Svært vanskelig å være utro når man ikke har verken tilbud eller mulighet. Anonymkode: 6aedc...078 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og de 50% er fra forskning og ikke en mye Anonymkode: 8ab44...6cb Vis meg denne forskningen er du snill. Anonymkode: 6aedc...078
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #20 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utroskap har ikke med tilbud og muligheter å gjøre? I hvilken verden da 😂? Svært vanskelig å være utro når man ikke har verken tilbud eller mulighet. Anonymkode: 6aedc...078 Men også svært vanskelig å være utro når man ikke har det i seg. Anonymkode: 41ea5...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå