Gå til innhold

Flørtende, men ikke for seriøs sms

Gjest Flirty24

Anbefalte innlegg

Gjest Flirty24

Har rota med en herlig fyr som jeg har hatt et godt øye til. Var bare litt flørting og kyssing. :kline:

Nå har jeg lyst til å sende en melding til han. Den må vere flørtende og gjerne litt morsom. Men ikke sånn at han får hetta om han ikke er interessert i noe mer. Vil gjerne at den skal vere sånn at jeg går ut av det hele "med æren i behold" om han ikke svarer eller ikke svarer så positivt som jeg kunne ønske. :ler:

Har dere noen gode forslag? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

He he! Tenk om det er dere to over som lurer på om dere skal sende til hverandre? :ler: Det KAN jo være...

Men i min verden finnes det ikke slike uskyldige tekstmeldinger. Det går ikke an å skjule sin interesse. Bare man sender en sms har man vel egentlig røpt seg, uansett hva du skriver (hvis det ikke er noe slikt som: jeg tror jeg glemte igjen lua mi på festen din, gidder du å se etter bak sofaen?).

Hvis jeg roter med en fyr og får en melding som "hei, det var koselig i går!" så tror jeg at jeg vet hva han er ute etter. Ellers ville han ikke sendt melding. (Men jeg er ultra-mistenksom, da...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare skrive at du har to kinobilletter og at venninnen din som skulle bli med og se filmen har fått influnsa, så du lurer på om han vil bli med?

Jeg vet ikke hva du skal skrive. Hva med å være ærlig og bare sende en sms om dere skal møtes en dag enten på pub, middag, kino, konsert el.lign. Du risikerer ikke annet enn et nei, og uansett er det for tidlig å si om det blir noe seriøst mellom dere så hvis han har litt vett mellom ørene så forstår han det.

Du risikerer et nei, samtidig som han blir smigret. Ikke farlig i det hele tatt.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Nylig trimmet hekken. Lyst til å føle?

Sitter her naken i sofaen med en sixpack. Lyst til å komme over?

Jeg eeeeeeer så full.

Slikt har funket på meg. Ikke nødvendigvis i sms-form, men det funker sikkert via det mediet også.

Eller: "Hei, takk for i går(lørdag, whatever). Må si det var en anderledes opplevelse å treffe på en gutt som kunne sine saker.. (kan fyre tilbake, da han kanskje tror du flyr rundt med alle, men samtidig smører du egoet hans). Synd det ikke ble mer ;)Treffes igjen?"

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Trur eg skal prøve TomKrus sine, i alle fall det med hekken og sixpacken ;) Må jo berre funke!

Og viss en får et negativt svar er det på ein måte greit, sidan det var ei tullete melding. :)

Mine forslag:

-Viss eg var vill og du var vill. Og eg ville. Ville du??

-Det er en privat fest i buksene mine. Du er invitert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå har jeg bare sååå lyst på en flørt. Må jo få brukt den villinikkersenmeldinga til sistemann, hehehehe!

Noen som er vill og vil og ville osv?

Uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...