AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Herregud! jeg kjenner at jeg faktisk blir fysisk uvel av å bla igjennom menn på Tinder. Det er så himla dårlig utvalg! jeg kan ikke fatte🤢 Og de som kanskje er litt kjekke, de er jo .. Jeg vet ikke jeg. Finner de ikke særlig smarte eller interessante! Gud. Anonymkode: df4c4...4ac 3 1
Bombasi Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Smekk av Tindern og sjekk opp menn du vil ha heller. Oddsen er på din side, og sjansen for å finne noe seriøst er større slik 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Tinder er bare tull Anonymkode: 78980...095 2
DeLorean Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Ikke bare gull hos det motsatte kjønn heller. Tro meg. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Kvalmt at folk bruker den ekstremt overflatiske og utseendebaserte appen i det hele tatt spør du meg. Anonymkode: 44148...f14 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud! jeg kjenner at jeg faktisk blir fysisk uvel av å bla igjennom menn på Tinder. Det er så himla dårlig utvalg! jeg kan ikke fatte🤢 Og de som kanskje er litt kjekke, de er jo .. Jeg vet ikke jeg. Finner de ikke særlig smarte eller interessante! Gud. Anonymkode: df4c4...4ac Du er en tier altså? Ser smashing ut, ingen barn, master, tjener bra, har en solid økonomi og nedbetalt hus/hytte ? Anonymkode: 099f0...844 3 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Jeg syns også menn representerer seg veldig dårlig på Tinder, få som har pyntet seg eller gjort noe for utseendet sitt, og utrolig mange dårlige profiltekster de ikke har lagt innsats i. Noen skriver rett ut at de er lat eller dust. De sveiper jeg vekk, men når det kommer til utseendet har jeg blitt snillere enn før. Da sveipet jeg vekk profilene før det hadde gått et halvt sekund om jeg ikke likte forsidebildet, men vi vet jo at det er mange som er kjempesjarmerende og kjekke pga hvordan de oppfører seg eller prater. Så nå bruker jeg tid på å se gjennom alle bildene på profilen og prøver å danne meg et inntrykk av personlighet og tenker "er det noe sjarm i han?" hvis det er sånn Jaaa kanskje så er neste spørsmål "kan jeg se for meg å ha han liggende naken oppå meg?" også baserer jeg sveipingen på det. Og ikke bare hva jeg ser på første øyekast Anonymkode: b5d46...48a 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Bombasi skrev (3 minutter siden): Smekk av Tindern og sjekk opp menn du vil ha heller. Oddsen er på din side, og sjansen for å finne noe seriøst er større slik Når og hvor ? Jeg driver firma for meg selv. Jeg ansetter noen nå og da, og har noen sammarbeidspartnere etc. Men, de er heller ikke folk jeg faller for. De aller fleste er allerede gifte/samboere. Selvom flere begynner å komme i en fase hvor de bryter opp nå. Men, føler liksom ikke veldig for å flørte med noen fedre fra klassen til barnet mitt eller. (Selvom jeg ser det er flere der som kunne ha tenkt seg det.. ) Anonymkode: df4c4...4ac
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er en tier altså? Ser smashing ut, ingen barn, master, tjener bra, har en solid økonomi og nedbetalt hus/hytte ? Anonymkode: 099f0...844 Hvorfor må du gå til personangrep og brukerdebatt fordi hun deler sitt inntrykk av tinder. Følte du deg SÅ truffet? Anonymkode: b5d46...48a 3 2
Bombasi Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når og hvor ? Jeg driver firma for meg selv. Jeg ansetter noen nå og da, og har noen sammarbeidspartnere etc. Men, de er heller ikke folk jeg faller for. De aller fleste er allerede gifte/samboere. Selvom flere begynner å komme i en fase hvor de bryter opp nå. Men, føler liksom ikke veldig for å flørte med noen fedre fra klassen til barnet mitt eller. (Selvom jeg ser det er flere der som kunne ha tenkt seg det.. ) Anonymkode: df4c4...4ac Når tid du vil og hvor hen du vil Vær kreativ og oppsøk situasjoner. Og nei, du sjekker ikke opp noen du jobber med. Flørt med fedre i klassen til barnet du, hvis det er det du har lyst til. Mye bedre det enn å bli miljøskadet av mennene og ukulturen på Tinder.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er en tier altså? Ser smashing ut, ingen barn, master, tjener bra, har en solid økonomi og nedbetalt hus/hytte ? Anonymkode: 099f0...844 Du misforstår problemet mitt.. Jeg faller nemlig aldri for utseende til folk! Altså, når jeg blir kjent med de, så blir de kjekkere etc. Om jeg får en god kontakt med noen. Jeg synes ikke folk er kjekke! altså aldri hatt en crush på kjendiser eller noe sånt. Jeg må "føle" de, kjenne essensen av det mennesket. Men, jo jeg har også blitt mer kresen med årene, så det skal en del mer til nå, enn da jeg var 22 f.eks. Har forså vidt ikke noe problemer med å få folk interesserte i meg, nei Anonymkode: df4c4...4ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg syns også menn representerer seg veldig dårlig på Tinder, få som har pyntet seg eller gjort noe for utseendet sitt, og utrolig mange dårlige profiltekster de ikke har lagt innsats i. Noen skriver rett ut at de er lat eller dust. De sveiper jeg vekk, men når det kommer til utseendet har jeg blitt snillere enn før. Da sveipet jeg vekk profilene før det hadde gått et halvt sekund om jeg ikke likte forsidebildet, men vi vet jo at det er mange som er kjempesjarmerende og kjekke pga hvordan de oppfører seg eller prater. Så nå bruker jeg tid på å se gjennom alle bildene på profilen og prøver å danne meg et inntrykk av personlighet og tenker "er det noe sjarm i han?" hvis det er sånn Jaaa kanskje så er neste spørsmål "kan jeg se for meg å ha han liggende naken oppå meg?" også baserer jeg sveipingen på det. Og ikke bare hva jeg ser på første øyekast Anonymkode: b5d46...48a Æsj! kan ikke se for meg noen av de oppå meg naken! Hahaha... 🙈 Anonymkode: df4c4...4ac
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 Misandri er greit tydeligvis. Anonymkode: 5d9c4...4fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 Bombasi skrev (4 minutter siden): Når tid du vil og hvor hen du vil Vær kreativ og oppsøk situasjoner. Og nei, du sjekker ikke opp noen du jobber med. Flørt med fedre i klassen til barnet du, hvis det er det du har lyst til. Mye bedre det enn å bli miljøskadet av mennene og ukulturen på Tinder. Heller flørte med fedre i klassen, enn noen samarbeidspartnere ? Nei,, Kjenner at det kan by på litt for mange konflikter. 🤔 Oppsøke situasjoner. Hmm, kanskje jeg skal melde meg på et lederkurs. Men, nei det fleste sånne kurs er jo blitt digitale nå, etter korona kom jeg på. Hmm.. 😏 Har lyst til å ta et keramikk kurs, men det blir liksom ikke for å flørte med noen (jeg vil ha en ambisiøs manne-mann..). Så, hva kan jeg finne på da ? De er liksom ikke på så mange slike kurs. Det er en jeg har litt interesse for, og som har interesse for meg. Men, der er det også en "konflikt". Hvorfor skal det alltid være sånn ? Noen hindringer etc. Så slitsomt... Anonymkode: df4c4...4ac
Anim92 Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kvalmt at folk bruker den ekstremt overflatiske og utseendebaserte appen i det hele tatt spør du meg. Anonymkode: 44148...f14 Åhei, jeg er jaggu glad jeg var så kvalm st jeg brukte Tinder, her jeg sitter med samboer og barn 4 år etterpå. Er den svær, den derre hesten du sitter på? Trenger du en hånd for å komme deg ned? 1
Bombasi Skrevet 10. april 2023 #16 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heller flørte med fedre i klassen, enn noen samarbeidspartnere ? Nei,, Kjenner at det kan by på litt for mange konflikter. 🤔 Oppsøke situasjoner. Hmm, kanskje jeg skal melde meg på et lederkurs. Men, nei det fleste sånne kurs er jo blitt digitale nå, etter korona kom jeg på. Hmm.. 😏 Har lyst til å ta et keramikk kurs, men det blir liksom ikke for å flørte med noen (jeg vil ha en ambisiøs manne-mann..). Så, hva kan jeg finne på da ? De er liksom ikke på så mange slike kurs. Det er en jeg har litt interesse for, og som har interesse for meg. Men, der er det også en "konflikt". Hvorfor skal det alltid være sånn ? Noen hindringer etc. Så slitsomt... Anonymkode: df4c4...4ac Nei, nei. Ingen hindringer. Kun muligheter. Og utfordringer. Og det tror jeg du er rette "tøtta" for, siden du er leder og greier, er du ikke? Sosiale kurs er bra. Sosiale grupperinger med menn i er supert. For å bruke HMS-språk, noe sier meg at du bedriver ROS-analyser litt for mye, og sjanser litt for lite. Kanskje du skal begynne med en endring der først? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #17 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Misandri er greit tydeligvis. Anonymkode: 5d9c4...4fa Akk.. Det er ikke misandri å ikke tiltrekkes bilder av menn. Anonymkode: b5d46...48a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #18 Skrevet 10. april 2023 Det er helt utrolig hvor mye kvinner overvurderer seg selv altså... Ingen er bra nok Anonymkode: ebee0...7a6 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Heller flørte med fedre i klassen, enn noen samarbeidspartnere ? Nei,, Kjenner at det kan by på litt for mange konflikter. 🤔 Oppsøke situasjoner. Hmm, kanskje jeg skal melde meg på et lederkurs. Men, nei det fleste sånne kurs er jo blitt digitale nå, etter korona kom jeg på. Hmm.. 😏 Har lyst til å ta et keramikk kurs, men det blir liksom ikke for å flørte med noen (jeg vil ha en ambisiøs manne-mann..). Så, hva kan jeg finne på da ? De er liksom ikke på så mange slike kurs. Det er en jeg har litt interesse for, og som har interesse for meg. Men, der er det også en "konflikt". Hvorfor skal det alltid være sånn ? Noen hindringer etc. Så slitsomt... Anonymkode: df4c4...4ac Og hva er din status? Hvor gammel er du? Har du barn? Anonymkode: 385da...fd4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #20 Skrevet 10. april 2023 Bombasi skrev (4 minutter siden): Nei, nei. Ingen hindringer. Kun muligheter. Og utfordringer. Og det tror jeg du er rette "tøtta" for, siden du er leder og greier, er du ikke? Sosiale kurs er bra. Sosiale grupperinger med menn i er supert. For å bruke HMS-språk, noe sier meg at du bedriver ROS-analyser litt for mye, og sjanser litt for lite. Kanskje du skal begynne med en endring der først? Kan du ikke si noen grupperinger med menn i ? Jeg kan komme på noen, men de har jeg jo null interesse av selv. Ala sports arenaer, gjerne fotball for det er jo der man har de aller fleste menn. Også er det jo jakt og fiskerlag. Men, jeg har ingen interesse for noen av de tingene der. Men, jo jeg må kanskje "gutse" litt mer, slutte å analysere 🙄 Hjelp meg å finne i arenaer hvor jeg kan møte grupperinger av menn ? (uten at jeg blir heeeelt malplassert ) Anonymkode: df4c4...4ac
Anbefalte innlegg