Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å dra på soloreise til Hawaii (jeg er 23), og vil derfor planlegge litt. 
Er det noen som har noen forslag til steder å dra, og opplevelser som er verdt å få med seg? Ser for meg å være der i 1-2 uker.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, Zandraa said:

Jeg vurderer å dra på soloreise til Hawaii (jeg er 23), og vil derfor planlegge litt. 
Er det noen som har noen forslag til steder å dra, og opplevelser som er verdt å få med seg? Ser for meg å være der i 1-2 uker.

Takk på forhånd!

Skal du virkelig reise så langt for bare 1 uke? Det er veldig mange år siden jeg var der, så jeg har ikke så mange tips å komme med, dessverre, men vil nok anbefale deg å ha 2 uker. Det går en del tid i reising, og man trenger også gjerne litt tid på å komme seg fra jetlaget.

Anonymkode: e2956...103

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skal du virkelig reise så langt for bare 1 uke? Det er veldig mange år siden jeg var der, så jeg har ikke så mange tips å komme med, dessverre, men vil nok anbefale deg å ha 2 uker. Det går en del tid i reising, og man trenger også gjerne litt tid på å komme seg fra jetlaget.

Anonymkode: e2956...103

Skal være i San Diego før og etter, så det blir ikke så stor forskjell tidssonemessig, men takk! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...