Gå til innhold

Møtt en som jobber her, men bor langt unna.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Matchet en kjekk fyr på tider i januar. Han er her i byen bare i forbindelse med jobb( 2 uker på, 3 uker av). Dødfødt opplegg, men har blitt betatt og sikkert fått en aldri så liten hekt. Vi møtes 3-4 ganger når han er her. Har også funnet ut at han snapper mye, så mye tyder på at jeg ikke er den eneste. Prøver å ta det opp med han ( spør om han har kontakt med mange andre) men da er han unnvikende. Han er ærlig på at han ikke ønsker forhold nå, men er flink til å gi meg kompliment, og jeg lar meg så lett sjarmere. 
Alt tilsier at dette ikke er vits å satse på, men det er ikke lett.. 

Anonymkode: 4b290...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper at han snapper med kona si.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde ikke likt å involvere meg seriøst med en som ikke er på samme følelsesmessig stadiet som meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som om at du har møtt en player som vet akkurat hva han skal si og gjøre for å få deg på kroken og holde deg på vent for hans del. Du er vel en av flere, antar jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Han er vel ikke en player når han sier rett ut at han ikke vil ha et forhold med deg? Ganske rett frem det.. 

Anonymkode: fd267...fc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaja du vet jo selv hvor dumt dette er.. Hva er best av å bryte kontakt nå og komme deg fort på beina igjen og ha masse tid og gnist til å finne andre menn i fremtiden ELLER å surre med denne fyren her, få følelser for en som bare bruker deg som puledokke og før eller senere dumper deg og overlapper deg med andre damer som får oppmerksomheten hans når spenningen har forsvunnet med deg, kaste bort mye tid på dette og bli så ekstremt såret etterpå at sorgen blir komplisert pga du også er sint på deg selv og sørger over tapt tid, bruker mange år på å orke å date igjen og taper enda mer tid og mister all gnist og går glipp av menn som ville vært bra for deg fordi du trenger mye healing før du orker noe nytt? 

Anonymkode: 307ab...e42

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (1 time siden):

Tipper at han snapper med kona si.

tenkte jeg og. been there done that. 

Anonymkode: 4cb53...fe4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

tenkte jeg og. been there done that. 

Anonymkode: 4cb53...fe4

Tenkt tanken jeg også. Han sier han er separert, men visse ting får meg til å stusse om det er sant.. 

TS 

Anonymkode: 4b290...a49

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han er vel ikke en player når han sier rett ut at han ikke vil ha et forhold med deg? Ganske rett frem det.. 

Anonymkode: fd267...fc2

Ja enig, det går faktisk an for kvinner å ha sex uten å være et offer...

Nei selvsagt kan ikke ts få et forhold med denne fyren. Og like selvsagt kan hun få sex. Hvis dette ikke er av interesse så er det bare å gå videre til en neste fyr.

Anonymkode: 44087...d1c

AnonymBruker
Skrevet

Når menn sier at de ikke ønsker forhold NÅ, betyr det aldri, eller har han dame. 

Anonymkode: cb794...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...