Gå til innhold

Finnes det sneakers som er laget til damer som menn kan bruke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det sneakers som er laget til damer som menn kan bruke? Og hvor en får kjøpt det?

Jeg spør for jeg har veldig lyst til å ha et par sneakers som har litt femenin-"look og som er gode å gå med.

Hilsen

Mann 38år

Anonymkode: ce625...6a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har postet om mange forskjellige her før, så jeg tror ikke du har problemer med å finne frem til noen du liker?

Anonymkode: 9258f...87b

• Liker 2
Skrevet

Alle. Joggesko er joggesko. Så det er unisex, så lenge du finner noen som passer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har for store føtter så nope. 

Sånn er livet. 

Anonymkode: a9fda...621

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis er det samme modell til kvinner og menn, men justering på farge og størrelse. Og noen er helt unisex, så det er alle størrelser i en og samme modell. Nå bruker jeg som mann 44,5, og det utelukker en del sneakers, uten at jeg ser på skoen før jeg skal bestille/ lete opp at det da var en damemodell. Jeg ønsker meg bare kule sneakers, og noen ganger er det damemodellfargene jeg liker best. Selv om jeg ikke er rosa/ lilla, liker jeg mange andre farger. Gult synes jeg det er lite av på herrestørrelser. Men spesielt feminine sneakers? Jeg synes hvite Fila som var på 90-tallet og var inne igjen for et par år siden er veldig feminine, selv om haugevis av gutter/ menn også bruker/ brukte dem. Eneste joggesko jeg kommer på som jeg synes i mitt hode er veldig jentete/ damete. Kanskje fordi kjæresten min sverget til de på 90-tallet. 

Anonymkode: 2c0b5...a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...