AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Finnes det sneakers som er laget til damer som menn kan bruke? Og hvor en får kjøpt det? Jeg spør for jeg har veldig lyst til å ha et par sneakers som har litt femenin-"look og som er gode å gå med. Hilsen Mann 38år Anonymkode: ce625...6a4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Du har postet om mange forskjellige her før, så jeg tror ikke du har problemer med å finne frem til noen du liker? Anonymkode: 9258f...87b 2
Morpheus Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Alle. Joggesko er joggesko. Så det er unisex, så lenge du finner noen som passer. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Skrevet 11. april 2023 Hvis du har for store føtter så nope. Sånn er livet. Anonymkode: a9fda...621 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Vanligvis er det samme modell til kvinner og menn, men justering på farge og størrelse. Og noen er helt unisex, så det er alle størrelser i en og samme modell. Nå bruker jeg som mann 44,5, og det utelukker en del sneakers, uten at jeg ser på skoen før jeg skal bestille/ lete opp at det da var en damemodell. Jeg ønsker meg bare kule sneakers, og noen ganger er det damemodellfargene jeg liker best. Selv om jeg ikke er rosa/ lilla, liker jeg mange andre farger. Gult synes jeg det er lite av på herrestørrelser. Men spesielt feminine sneakers? Jeg synes hvite Fila som var på 90-tallet og var inne igjen for et par år siden er veldig feminine, selv om haugevis av gutter/ menn også bruker/ brukte dem. Eneste joggesko jeg kommer på som jeg synes i mitt hode er veldig jentete/ damete. Kanskje fordi kjæresten min sverget til de på 90-tallet. Anonymkode: 2c0b5...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå