Gå til innhold

Innsunkne brystvorter og små pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er en 16 år gammel jente som er misfornøyd med puppene sine. De er både veldig små og har innsunkne nippler. Noen som vet om dette går seg til etterhvert? Kommer aldri til å tørre å la noen se puppene mine på grunn av dette. Noen som har erfaring av operasjon av nipplene eller lignende?

Anonymkode: 0d3cb...5aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde store bryster med innsunkne nipler. Men etter å ha født og ammet står de rett ut 😁 

Anonymkode: 778e5...d97

AnonymBruker
Skrevet

Som "eldre" mann så kan jeg garantere at gutter/menn kommer til å elske puppene dine akkurat slik de er nå.

Du ser kanskje en kombo som minner mer om dette: 🤢💩🤪

Mens for gutta er det mer som dette: 😍🤩❤️💦

Anonymkode: 36425...179

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, er en 16 år gammel jente som er misfornøyd med puppene sine. De er både veldig små og har innsunkne nippler. Noen som vet om dette går seg til etterhvert? Kommer aldri til å tørre å la noen se puppene mine på grunn av dette. Noen som har erfaring av operasjon av nipplene eller lignende?

Menn driter i pupper hvis vi liker noe annet. Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Du er bare 16 år, jeg hadde ikke pupper når jeg var så liten. Vent til du blir minst 25 og vurder da

Anonymkode: 53341...fc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Puppene dine kan vokse i MAAANGE år enda. Det er ikke sikkert de har begynt en gang! Smør deg med tålmodighet, for det kan ta tid - men det er stort potensiale for at dette ordner seg helt fint... Og det er også vel så mye potensiale til at du enten vokser deg til og driter i det, eller blir fornøyd med de slik de er. Eller at de vokser seg til. Eller du. Eller de. Eller du. Lykke til med puppegroingen!

Anonymkode: f8ed5...8f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da jeg var 16 år hadde jeg nylig fått mensen, og hadde små pupper. Jeg var sent utviklet, men var egentlig glad for det. 

Puppene mine var ferdig utvokst da jeg var 25, og jeg ble ganske fornøyd med utseendet mitt da. 

Niplene mine begynte ikke å stikke ut før jeg ble seksuell aktiv.

Du er bare 16 år så vent. Nipler får du når du blir eldre og er i fast forhold og blir opphisset. Ellers er de flate når de er i hvilemodus. 

Anonymkode: 9c215...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...