Gjest TaraII Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 Hei! Hvis man tar graviditetsprøve hos lege, kan han da se om den er positiv eller negativ før jeg venter mensen? Takker for svar! Tara
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Veit ikke. Greier du virkelig ikke å vente de 14 dagene fra eggløsning til evt mensen skal begynne???
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Hei! Legekontorene bruker forskjellige typer tester. Noen av dem kan faktisk være mindre følsomme enn ClearBlue og slå ut senere. Så hjemmetester er vel så bra å bruke som test hos legen. Tror ikke du kan regne med å få noen tidligere svar fra dem.. Sunniva
Ann Forup Skrevet 30. oktober 2002 #4 Skrevet 30. oktober 2002 hejsa du kan be lægen om at tag en blodprøve det er den meste sikre måde at finde ud af om man er gravid eller ikke og så vidt jeg ved slår den ud med det samme. jeg har brugt blodprøve denne gange og det tog 2 dage så fik jeg svar og jo jeg var gravid....
Gjest *Perser* Skrevet 30. oktober 2002 #5 Skrevet 30. oktober 2002 Slik som jeg har forstått det, så slår den ut senere (testen hos legen asså) Men kjøp en RFSU og 2 Cb så får du svar nesten med engang Lykke til, jeg vet hvor vanskelig og hvor sendt dagene går før man skal teste igjen
Gjest *Perser* Skrevet 30. oktober 2002 #6 Skrevet 30. oktober 2002 Grunnen to CB er vel fordi det blir billigere
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #7 Skrevet 31. oktober 2002 Takk for svarene! Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg skulle til legen uansett, og lurte derfor på om han kunne sjekke dette samtidig Men, foreløpig så ser det dårlig ut, men syklusen er jo helt i villrede etter p-pille slutt i juni... TaraII
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå