Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvis man tar graviditetsprøve hos lege, kan han da se om den er positiv eller negativ før jeg venter mensen?

Takker for svar!

Tara

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Veit ikke. Greier du virkelig ikke å vente de 14 dagene fra eggløsning til evt mensen skal begynne???

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Legekontorene bruker forskjellige typer tester. Noen av dem kan faktisk være mindre følsomme enn ClearBlue og slå ut senere. Så hjemmetester er vel så bra å bruke som test hos legen. Tror ikke du kan regne med å få noen tidligere svar fra dem..

Sunniva

Skrevet

hejsa

du kan be lægen om at tag en blodprøve det er den meste sikre måde at finde ud af om man er gravid eller ikke og så vidt jeg ved slår den ud med det samme. jeg har brugt blodprøve denne gange og det tog 2 dage så fik jeg svar og jo jeg var gravid....

Gjest *Perser*
Skrevet

Slik som jeg har forstått det, så slår den ut senere (testen hos legen asså)

Men kjøp en RFSU og 2 Cb så får du svar nesten med engang :)

Lykke til, jeg vet hvor vanskelig og hvor sendt dagene går før man skal teste igjen :)

Gjest *Perser*
Skrevet

Grunnen to CB er vel fordi det blir billigere ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svarene!

Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg skulle til legen uansett, og lurte derfor på om han kunne sjekke dette samtidig :) Men, foreløpig så ser det dårlig ut, men syklusen er jo helt i villrede etter p-pille slutt i juni...

TaraII

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...