Gå til innhold

Hvordan får jeg bort dette fra stekeplata?HJELP

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym585
Skrevet

Hei.

er det noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt disse hvite "skjoldene"? Har prøvd pink stuff og jif skurekrem. Går ikke bort.

har ikke rengjort plata, så beklager litt shit, skal til å rengjøre den nå. Men må bare spørre for å bli litt klokere.

IMG_1056.thumb.jpeg.38030261ad56c28fa34d1e98b3ce18f6.jpeger dette noe som bare kommer og ikke går bort?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en skrape beregnet på komfyrtoppen, og bruk rett skurekrem, aldri JIF eller pink stuff.

Anonymkode: 61401...089

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skrape eller magisk svamp 

Anonymkode: 00808...270

Gjest Anonym585
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøp en skrape beregnet på komfyrtoppen, og bruk rett skurekrem, aldri JIF eller pink stuff.

Skrapa hjelper ikke på de hvite skjolene 😅 men skal prøve rett skurekrem takk!

Gjest Anonym585
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønte nå at du mente "rett" skurekrem til plata. Jeg trodde det var et merke xD hehe.. men da er spørsmålet hva er rett skurekrem tol denne plata? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Anonym585 said:

Jeg skjønte nå at du mente "rett" skurekrem til plata. Jeg trodde det var et merke xD hehe.. men da er spørsmålet hva er rett skurekrem tol denne plata? 

Denne feks

512800.png

Anonymkode: e0ecd...5d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har litt sånt på min stekeplate også, men jeg tror det er riper. Kan det ha festet seg noe under stekepanna som skraper opp plata?

Anonymkode: 418d8...d14

Gjest Anonym585
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2023 den 6.48):

Har litt sånt på min stekeplate også, men jeg tror det er riper. Kan det ha festet seg noe under stekepanna som skraper opp plata?

Anonymkode: 418d8...d14

Du kan ha et poeng der, for min ektefelle har en tendens til å skyve stekepanna. 
men kjøpte elctrolux sin rengjøringsmiddel til keramisk steke plate, og den så ut til å hjelpe litt. 

IMG_1075.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...