Tradegy Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 Ja, det lurer jeg på. Hvor er du mest plaget av smerter og merker du at det flytter på seg? Hva gjør du for å redusere smertene og hva forverrer? Ja, dèt lurer jeg på ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Tradegy skrev (1 time siden): Ja, det lurer jeg på. Hvor er du mest plaget av smerter og merker du at det flytter på seg? Hva gjør du for å redusere smertene og hva forverrer? Ja, dèt lurer jeg på ❤️ Jeg har lipødem. Operert 3 ganger og skal ha operasjon nr. 4 denne uka. Jeg har opplevd at smertene har flyttet på seg etterhvert som jeg har blitt operert. Har mye melkesyre og tung pust som følge av lipødemet. Det har blitt mye bedre etter operasjonene, og håper det skal forsvinne helt når jeg har hatt min 5.operasjon. I hverdagen hjelper kompresjon godt. Har også pulsator og bruker smertestillende på kvelden for å ta toppene. Går fast på arcoxia som ikke påvirker sentralnervesystemet. Stress forverrer lipødemet mitt betydelig. Anonymkode: bb626...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 Det er kanskje viktig å gjøre noe med årsaken også, for at ødemet ikke skal komme tilbake etter kirurgien? https://www.clinicaleducation.org/resources/abstracts/vit-d-deficiency-fat-legs-for-young-women/ Anonymkode: bba8b...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg er operert 7 ganger. Merket det gradvis ble mer lipødem på andre deler av kroppen, samt smerter etterhvert som tiden gikk og mellom operasjoner så eksploderte det. F.eks når jeg begynte på bena, så eksploderte armene osv. Operasjon har hjulpet masse så smertene, men det er ikke smertefritt. Meld deg inn i grupper på Facebook for mer info. Anonymkode: c6696...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai 2023 Takk for fine tilbakemeldinger 🙂❤️ Tar gjerne i mot flere erfaringer... ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå