AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 Hva kan jeg gjøre i London? Altså nå har jeg vært der 1 gang og jeg var veldig skuffa. Spiste på mcdonalds og kfc hver dag, shoppa bare på oxford street og så ikke på noe historisk. Kan dere gi tips til steder å spise, shopping og andre aktiviteter. Anonymkode: e2aa9...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Tower of London, Kensington Palace, Museum of London, haugevis av historiske steder i London. Anonymkode: 1db24...cfe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 Haha. Selvfølgelig blir du skuffa hvis du, i en verden av gode spisesteder og flotte butikker, velger mccern og tullete turistfelle Oxford street. Anonymkode: 3edcf...90c 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Haha. Selvfølgelig blir du skuffa hvis du, i en verden av gode spisesteder og flotte butikker, velger mccern og tullete turistfelle Oxford street. Anonymkode: 3edcf...90c Ja😅 Var jo første gang jeg var der. Visste ikke om noen bra og fine restauranter eller noen ting. Anonymkode: e2aa9...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 10. april 2023 #5 Del Skrevet 10. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva kan jeg gjøre i London? Altså nå har jeg vært der 1 gang og jeg var veldig skuffa. Spiste på mcdonalds og kfc hver dag, shoppa bare på oxford street og så ikke på noe historisk. Kan dere gi tips til steder å spise, shopping og andre aktiviteter. Anonymkode: e2aa9...480 Kjøp 10 på topp reisehåndbok Gyldendal. Aldri feil, da får du essensen av hva dere bør få med dere…. Fåes i bokhandel på Gardermoen! Endret 10. april 2023 av Rødstrupa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Del Skrevet 10. april 2023 Rødstrupa skrev (1 time siden): Kjøp 10 på topp reisehåndbok Gyldendal. Aldri feil, da får du essensen av hva dere bør få med dere…. Fåes i bokhandel på Gardemoen! Hvem trenger slike bøker når man kan google tusenvis av fine artikler og anbefalinger om London? Anonymkode: 3edcf...90c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 10. april 2023 #7 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem trenger slike bøker når man kan google tusenvis av fine artikler og anbefalinger om London? Anonymkode: 3edcf...90c Lurt å ta med i vesken. Alt av restauranter, severdigheter, shopping mm. Alt av det beste i en liten bok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 10. april 2023 #8 Del Skrevet 10. april 2023 Hva slags mat er du interessert i da? Sist jeg var i London spiste jeg japansk kaiseki med Michelin-stjerne og på en liten brasiliansk familieeid restaurant - begge var nydelige. Hva slags ting liker du å gjøre, hva slags interesser har du? Liker du kunst? Historie? Musikk? Natur? Litteratur? Det er noe å gjøre og spise i London innenfor alle kategorier, så du må være litt mer presis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 10. april 2023 #9 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem trenger slike bøker når man kan google tusenvis av fine artikler og anbefalinger om London? Anonymkode: 3edcf...90c Hvorfor spør du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg anbefaler: The shard ( fantastisk utsikt over London, verdt opplevelsen ) London eye - båt tur etterpå ( ligger rett nedenfor the eye ) British museum - verdt turen, flott museum på alle måter. Voks kabinettet var verdt turen, veldig fin park rett rundt hjørnet også, det var en del ekorn der Anonymkode: b30cd...8d0 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Del Skrevet 10. april 2023 Rødstrupa skrev (1 time siden): Hvorfor spør du da? Jeg er ikke ts Anonymkode: 3edcf...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 10. april 2023 #12 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke ts Anonymkode: 3edcf...90c Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 10. april 2023 #13 Del Skrevet 10. april 2023 Andre morsomme ting jeg har gjort der: Dining in the Dark - her spiser man en treretters middag i stummende mørke uten å ane hva man får servert. Det var skikkelig gøy. Dette tror jeg ikke er mulig alene. Bord ved vinduet på Duck & Waffle i Salesford Tower. Helt fantastisk utsikt, og en glassheis som kilte veldig i magen. Musikaler! Om du er alene, kan du fint møte opp en halvtime før musikalen begynner og få en restplass til svært god pris. Stand-up comedy, eller finn en liten intimkonsert. Da jeg var ung, likte jeg å se skandinaviske artister på intimkonsert i London, men du finner hva som helst av musikk. Dra på et meetup-møte gjennom meetup.com. Jeg har gjort dette i flere byer jeg har feriert i og treffer alltid hyggelige folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 10. april 2023 #14 Del Skrevet 10. april 2023 Dra til Angel (northern Line) rusle ned upper Street til islington. Hold deg på samme side som undergrunnsstasjonen, da vil du komme inn i en fantastisk smal koselig gate med butikker, kafer og restauranter. Dra til tower bridge og gå langs elven. Bruk beina i London, så får du sett mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #15 Del Skrevet 10. april 2023 Covent garden har den beste shoppingen, og er mye koseligere enn Oxford street. Musikal er et must. Liker du mat er Borough market veldig gøy. Anonymkode: f9c8b...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #16 Del Skrevet 10. april 2023 Covent Garden, koselig strøk, mange av de vanlige butikkene, og alltid dyktige gatemusikanter. Anonymkode: ff791...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #17 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva kan jeg gjøre i London? Altså nå har jeg vært der 1 gang og jeg var veldig skuffa. Spiste på mcdonalds og kfc hver dag, shoppa bare på oxford street og så ikke på noe historisk. Kan dere gi tips til steder å spise, shopping og andre aktiviteter. Anonymkode: e2aa9...480 Hold deg heller hjemme, London er nok ikke noe for deg. Englendere liker hyggelige, imøtekommende og høflige mennesker. Anonymkode: f2e4d...018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 10. april 2023 #18 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hold deg heller hjemme, London er nok ikke noe for deg. Englendere liker hyggelige, imøtekommende og høflige mennesker. Anonymkode: f2e4d...018 Mulig det, da jeg var der var ingen Londonere interresert i i oss som turister.. og jeg er svært ålreit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Del Skrevet 10. april 2023 Skjønner ikke at det går an å reise til London og føle at det var "bortkastet". Har vært i London flere ganger og lengter tilbake. Blir jo aldri "ferdig" med London! Kjappe Google-søk er nok det lureste! Og: sjekk restauranten Hakkasan! Anonymkode: ffd2e...a25 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #20 Del Skrevet 10. april 2023 Gå en tur i Kensington Gatdens. Westminster - Westminster Abbey, gå nedover langs elven til London Eye og fortsette videre nedover mot Tower bridge. Flere greie spisesteder langs elva der. Tower of London. Sky Garden på toppen av 20 Fenchurch street. Skyskraper på folkemunne kalt ‘The Walkietalkie. Denne ligger i nærheten av Tower. Du passerer også London Wall her, ruiner fra romertiden. Er du interessert i museer, prøv Tate Modern eller Tate Britain. Anonymkode: 6d864...cb9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå