mrsB95 Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 (endret) Hei Ble gravid i sommer men mista med en gang jeg og samboern fant det ut Vi har prøvd siden november å ikke fått det til ( som vi vet enda) Men forgie helg hadde jeg sporting å nå i helga hadde jeg en dag med spotting. Tør ikke å teste meg helt enda. Da jeg tidligere har hatt uregemesig mens. Er så usikker å vet jeg blir knust om testen e negativ. Endret 11. april 2023 av mrsB95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Del Skrevet 11. april 2023 Istedetfor å skrive om det. Ta en test.. ingen her kan vite om du er gravid Anonymkode: 47af5...58a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Del Skrevet 11. april 2023 Les reglene. Tråden har mangelfull tittel......... Tråder som har mangelfull tittel blir stengt. Anonymkode: 2ac68...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsB95 Skrevet 11. april 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Istedetfor å skrive om det. Ta en test.. ingen her kan vite om du er gravid Anonymkode: 47af5...58a Er ikke det jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Del Skrevet 11. april 2023 Hva lurer du på? Anonymkode: 59394...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 Spotting kan være tegn på abort. Jeg spottet til og fra over en to ukers periode å tilslutt bare ramla d ut. Men jeg har og vært gravid å spottet litt rundt ikm og to uker før ved el.. så man kan jo spotte å det kan bety mye. Du bør teste . Er du gravid så er du d hvis ikke er du ikke! Lykke til Anonymkode: d63be...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå