AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Er det utroskap hvis jeg går ute alene en kveld og blir overfalt av en mann? Dratt ned buksa på og bli voldtatt? Jeg stritter i mot og vil vekk, skriker og kommer meg bort til slutt. Han sa han ikke tror han kunne vært sammen med meg hvis det hadde skjedd meg fordi han ikke hadde likt tanken på at en annen mann var inni meg. Synes dette er en utrolig rar ting å si… Og la oss si hvis dette faktisk hadde skjedd, skulle jeg da holdt dette skjult? Latt være å anmelde? Brukt kondom når vi har sex? (Mtp kjønnssykdommer). Anonymkode: f872d...ed7 2 3
Populært innlegg Topsi Skrevet 10. april 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 10. april 2023 Jeg hadde dumpa han på flekken, er ikke mye støtte der å få. Voldtekt er selvsagt aldri offerets feil. Punktum 82 1 52
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Tror ikke sånt noengang vil skje, men synes ærligtalt det var litt forstyrrende ting å si. Wtf? - TS Anonymkode: f872d...ed7 9 8 1
Populært innlegg BMF Skrevet 10. april 2023 Populært innlegg #4 Skrevet 10. april 2023 Du hadde vel en skrivefeil her’b Skulle deg ikke stått min ekskjæreste i overskriften? 56 29
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Topsi skrev (Akkurat nå): Jeg hadde dumpa han på flekken, er ikke mye støtte der å få. Voldtekt er selvsagt aldri offerets feil. Punktum Tror ikke han mener at det er min feil, men at han ikke liker tanken på at en annen mann da hadde vært inni meg..? Anonymkode: f872d...ed7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Han må du gjøre det slutt med. Anonymkode: 8a307...eb6 5 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Hva når du er hos gynekolog? Ser han på det som utroskap også siden legen er inni deg? Hvilken land er han fra? Hvorfor gidder du å være sammen med menn med holdninger som dette? Anonymkode: 9c8b9...b97 15 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Altså, noen diskusjoner blir faktisk for tåpelige, og dette er et av dem. Hypotetiske diskusjoner om død, voldtekt etc fører sjeldent noe godt med seg. Anonymkode: 40e3b...328 2 2
Topsi Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke han mener at det er min feil, men at han ikke liker tanken på at en annen mann da hadde vært inni meg..? Anonymkode: f872d...ed7 Det er normal empati å ha medfølelse med en partner som er utsatt for en grov kriminell handling, hvis hans problem er at en annen mann var inni deg og ikke at du ble utsatt for det, så minner det mer om eiersyke enn et forhold 22 7
Mezzosoprena Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det utroskap hvis jeg går ute alene en kveld og blir overfalt av en mann? Dratt ned buksa på og bli voldtatt? Jeg stritter i mot og vil vekk, skriker og kommer meg bort til slutt. Han sa han ikke tror han kunne vært sammen med meg hvis det hadde skjedd meg fordi han ikke hadde likt tanken på at en annen mann var inni meg. Synes dette er en utrolig rar ting å si… Og la oss si hvis dette faktisk hadde skjedd, skulle jeg da holdt dette skjult? Latt være å anmelde? Brukt kondom når vi har sex? (Mtp kjønnssykdommer). Anonymkode: f872d...ed7 Han sier ikke at dette er utroskap og at det er din skyld, men han hadde slitt med å ha sex med deg etterpå. Det er ganske vanlig i de tilfellene hvor den ene har blitt voldtatt. 1
Rosakatt Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke sånt noengang vil skje, men synes ærligtalt det var litt forstyrrende ting å si. Wtf? - TS Anonymkode: f872d...ed7 Det er en veldig forstyrrende ting å si 😞 Hadde det skjedd deg skulle han tatt vare på deg som en normal omsorgsfull kjæreste, ikke skubbe deg unna å pålegge deg skyld for den traumatiske opplevelsen 7 2
Teardrop Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 Hvis han mener helt seriøst at dette er utroskap, DUMP han! Han har tydelige forvrengte tanker, mest sannsynlig om andre ting også. Uff 5 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 Du kan dumpe han nå med en gang, så slipper du å forholde deg til den empatiløse dritten. Anonymkode: bd733...125 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 Hvilke andre greier han ikke liker? Er det greit at du er på jobbtur som innebærer overnatting? Kveldsvakt med mannlig kollega? Helgetur med single venninner? Anonymkode: 52e55...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 Voldtekt er ikke sex. Anonymkode: d6ba4...4b6 3 6
Topsi Skrevet 10. april 2023 #17 Skrevet 10. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og la oss si hvis dette faktisk hadde skjedd, skulle jeg da holdt dette skjult? Latt være å anmelde? Brukt kondom når vi har sex? (Mtp kjønnssykdommer). H is du skulle bli voldtatt drar du (selvsagt, selv om mange ikke gjør det) til nærmeste voldtektsmottak, og blir testet for sykdommer, får medisiner for å forebygge smitte og graviditet, og den oppfølgingen du må ha av din fastlege. Og hvis du ikke kan dele noe så intimt og grusomt med kjæresten din fordi han truer med å gå, så pælmer du han på ræva ut Endret 10. april 2023 av Topsi 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #18 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det utroskap hvis jeg går ute alene en kveld og blir overfalt av en mann? Dratt ned buksa på og bli voldtatt? Jeg stritter i mot og vil vekk, skriker og kommer meg bort til slutt. Han sa han ikke tror han kunne vært sammen med meg hvis det hadde skjedd meg fordi han ikke hadde likt tanken på at en annen mann var inni meg. Synes dette er en utrolig rar ting å si… Og la oss si hvis dette faktisk hadde skjedd, skulle jeg da holdt dette skjult? Latt være å anmelde? Brukt kondom når vi har sex? (Mtp kjønnssykdommer). Anonymkode: f872d...ed7 Du mener tidligere kjæreste? Du kan ikke ha så lite selvrespekt at du fortsetter i et forhold med han? Anonymkode: 6a859...7d7 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 Herregud løp! Anonymkode: 318a2...583 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå