AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Hei dere! Jeg tenker alltid på ting som skulle vært bedre, sånn at jeg er i midten av 30 åra uten mann og familie og at jeg burde se bedre ut, kle meg bedre, etc etc. Jeg har jo en super jobb, fantastiske kollegaer , fine venner og en god familie og tantebarn. I tillegg har jeg en flørt på gang med en fra jobben ( begge single, og ingen jeg sitter ved siden av daglig) Så de neste to månedene ( til neste bursdag, som jeg hater ), skal jeg ha det gøy! Skal på beitostølen en helg, skal til Italia + afterwork med jobben og han flørten... kjenner jeg gleder meg, og gidder ikke å tenke på alt som har vært, og som ikke ble som det skulle. God eller dårlig plan?? Anonymkode: 534a7...74e 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Det høres bra ut! Ha det fint 😊 Anonymkode: 34aa4...643 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Høres litt ut som jeg har gjort, bare at jeg har gjort det i syv år. Er singel, reiser dit jeg selv vil, drar på afterwork om jeg har lyst, eller ut på byen. For meg var det en befrielse å slutte prøve lete etter noen som skulle gjøre meg lykkelig, og jeg har det veldig fint nå som jeg er ansvarlig for min egen lykke. Anonymkode: bbc47...dd2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå