Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Jeg mener at det beste som er må være de sekundene da du faller i søvn. Du kjenner at du er kjempe trøtt, og kjenner at øynene faller igjen og du ikke greier å holde deg våken mer. Kan ikke tenke meg noen følelse som er bedre enn det.
Catus Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Eller å våkne midt på natta og være usikker på hvor lenge det er til man må stå opp, for så å finne frem klokka og se at du ikke skal opp før om flere timer. Det er deilig det!
Gjest christineemily Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 Å se på barna mine, og virkelig innse at jeg har vært med på a skape disse fantastiske, nydelige, vidunderlige menneskene !
Amanlis Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Det beste som finnes er å kjenne på følelsen av hvor inderlig glad jeg er i de små barna som jeg omgås. Kjenne hjertevarme bre seg otver i meg. (Har ikke barn selv ennå)
Gjest christineemily Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 Eller å våkne midt på natta og være usikker på hvor lenge det er til man må stå opp, for så å finne frem klokka og se at du ikke skal opp før om flere timer. Det er deilig det! ← Ja! Det er også utrolig deilig :-D !!!
Gjest skindeep Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Eller å våkne midt på natta og være usikker på hvor lenge det er til man må stå opp, for så å finne frem klokka og se at du ikke skal opp før om flere timer. Det er deilig det! ← Jepp!!! Men det aller beste som finnes er å se på min datter når hun sover og kjenne at jeg bobler over av kjærlighet!
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 Når du våkner og kommer på at du kan sove leeeenge i dag
Gjest Betty Boop Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 Å stå i en solstråle i en lysning i skogen og bare lytte til stillheten og kjenne varmen fra sola.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. januar 2006 #9 Skrevet 3. januar 2006 Når eldstemann kommer tassende inn til oss midt på natta, legger seg mellom oss i senga og akkurat rekker å si "glad i du begge to" før han sovner igjen.
liv Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 Eller å våkne midt på natta og være usikker på hvor lenge det er til man må stå opp, for så å finne frem klokka og se at du ikke skal opp før om flere timer. Det er deilig det! ← Men så er det meg da som ikke får sove igjen når jeg våkner sånn!
Gjest LoisLane Skrevet 3. januar 2006 #11 Skrevet 3. januar 2006 (endret) SJOKOLADE! Faens nyttårsforsett. Endret 3. januar 2006 av LoisLane
org Skrevet 4. januar 2006 #12 Skrevet 4. januar 2006 Den beste følelsen er nok den halvveis bevisstløsheten jeg får etter multiorgasme. DET er digg, det!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #13 Skrevet 4. januar 2006 å våkne sammen med min kjære, og vite at vi skal tilbringe hele dagen sammen..ingen jobb eller annet som venter på oss..bare hverandre..
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #14 Skrevet 4. januar 2006 Når man er nyforelsket, og akkurat har oppdaget at det er gjengjeldt...
bippbipp Skrevet 5. januar 2006 #15 Skrevet 5. januar 2006 Det beste er å være nyforelsket, og kysse så det svimler..
Gjest christineemily Skrevet 6. januar 2006 #16 Skrevet 6. januar 2006 At en av ungene gir meg en umotivert bamseklem ! Det varmer et mammahjerte ! Og å være skikkelig-på-tryne-forelska, så det bobler i heeele kroppen og man bare går rundt og smiler hele dagen og alle kommenterer at du stråler sånn ...
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #17 Skrevet 6. januar 2006 Den beste følelsen er nok den halvveis bevisstløsheten jeg får etter multiorgasme. DET er digg, det! ← Må si meg enig her!
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2006 #18 Skrevet 6. januar 2006 Tror det må være når jeg ligger helt inntil Donnie i senga og slumrer midt på søndagen. Og så skal helst Pelsen også ligge der. DA har jeg det godt da.
Gjest gjesten Skrevet 6. januar 2006 #20 Skrevet 6. januar 2006 Sitte på hytta midt i det norske høyfjellet en tidlig sommermorgen å "høre" stillheten. Det gir sjelefred for et stresset bymenneske. Men må legge til at å legge seg i rent sengetøy heller ikke er å forrakte i mengden av "det beste som finnes".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå