Gå til innhold

Hva er det beste som finnes?

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg mener at det beste som er må være de sekundene da du faller i søvn.

Du kjenner at du er kjempe trøtt, og kjenner at øynene faller igjen og du ikke greier å holde deg våken mer.

Kan ikke tenke meg noen følelse som er bedre enn det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller å våkne midt på natta og være usikker på hvor lenge det er til man må stå opp, for så å finne frem klokka og se at du ikke skal opp før om flere timer. Det er deilig det!

Gjest christineemily
Skrevet

Å se på barna mine, og virkelig innse at jeg har vært med på a skape disse fantastiske, nydelige, vidunderlige :hjerte: menneskene :hjerte: !

Skrevet

Det beste som finnes er å kjenne på følelsen av hvor inderlig glad jeg er i de små barna som jeg omgås.

Kjenne hjertevarme bre seg otver i meg.

(Har ikke barn selv ennå)

Gjest christineemily
Skrevet
Eller å våkne midt på natta og være usikker på hvor lenge det er til man må stå opp, for så å finne frem klokka og se at du ikke skal opp før om flere timer. Det er deilig det!

Ja! Det er også utrolig deilig :-D !!!

Gjest skindeep
Skrevet

Jepp!!!

Men det aller beste som finnes er å se på min datter når hun sover og kjenne at jeg bobler over av kjærlighet!

Gjest gjest1
Skrevet

Når du våkner og kommer på at du kan sove leeeenge i dag :sjarmor:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Å stå i en solstråle i en lysning i skogen og bare lytte til stillheten og kjenne varmen fra sola.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Når eldstemann kommer tassende inn til oss midt på natta, legger seg mellom oss i senga og akkurat rekker å si "glad i du begge to" før han sovner igjen.

Skrevet

Men så er det meg da som ikke får sove igjen når jeg våkner sånn!

Gjest LoisLane
Skrevet (endret)

SJOKOLADE!

Faens nyttårsforsett.

Endret av LoisLane
Skrevet

Den beste følelsen er nok den halvveis bevisstløsheten jeg får etter multiorgasme. DET er digg, det!

Skrevet

å våkne sammen med min kjære, og vite at vi skal tilbringe hele dagen sammen..ingen jobb eller annet som venter på oss..bare hverandre..:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Når man er nyforelsket, og akkurat har oppdaget at det er gjengjeldt... :sjenert:

Skrevet

Det beste er å være nyforelsket, og kysse så det svimler..

Gjest christineemily
Skrevet

At en av ungene gir meg en umotivert :klem: bamseklem :) ! Det varmer et mammahjerte :hjerte: !

Og å være skikkelig-på-tryne-forelska, så det bobler i heeele kroppen og man bare går rundt og smiler hele dagen og alle kommenterer at du stråler sånn :) ...

Gjest gjest1
Skrevet
Den beste følelsen er nok den halvveis bevisstløsheten jeg får etter multiorgasme. DET er digg, det!

Må si meg enig her! :vinke:

Skrevet

Tror det må være når jeg ligger helt inntil Donnie i senga og slumrer midt på søndagen. Og så skal helst Pelsen også ligge der. :) DA har jeg det godt da.

Gjest gjesten
Skrevet

Sitte på hytta midt i det norske høyfjellet en tidlig sommermorgen å "høre" stillheten. Det gir sjelefred for et stresset bymenneske.

Men må legge til at å legge seg i rent sengetøy heller ikke er å forrakte i mengden av "det beste som finnes".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...