AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 Hva er deres self-tan favoritter? Både for kropp og ansikt Anonymkode: a0a72...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Sensai Silky Bronze Self Tanning For Face Clarins Self Tan Face Booster og den for kroppen Føler jeg får en naturlig farge av disse, ikke for brun får heller ikke en oransje farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 Har bare brukt Bondi sands Pure face. Den er laget for sensitiv hud som får kviser av vanlig face tanners. Den ga skjolder etter noen få dager. Vet ikke om det er noe man må regne med eller om det kom fordi jeg bruker syrer i hudpleien min Til kropp bruker jeg også bondi sands, ultra dark fordi dark ikke er så mørk. Anonymkode: a6c0e...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 James Read og Ida Warg er mine favoritter. Dråper til å blande i min vanlige dagkrem og bodylotion ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. april 2023 #5 Del Skrevet 10. april 2023 Cosmica Sunkissed sjølvbrunings bodylotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Del Skrevet 10. april 2023 Capazitet skrev (Akkurat nå): Cosmica Sunkissed sjølvbrunings bodylotion https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/kroppspleie/cosmica-cosmicacosmica-sun-body-self-tanning-lotion,5008102?gclid=CjwKCAjw586hBhBrEiwAQYEnHYnwjuPTNhth__MzvPkuWbHmsHK4FpTFZepz6gfsrQwSyY3yKsJisBoCkKwQAvD_BwE denne? Anonymkode: a0a72...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. april 2023 #7 Del Skrevet 10. april 2023 Nei, ein som heiter Sunkissed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg foretrekker sprayer (eller mist). Min favoritt for ansiktet er en spray fra garnier. Sprayen sprer selbruningen veldig bra slik det blir veldig jevnt. Billig er den også sammenlignet med mye annet jeg har prøvd. Til kroppen er sprayen fra st. tropez favoritten. Anonymkode: c3d9f...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå