AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Jeg har passert 44 år og får mer og mer cellulitter på lårene. Huden er også veldig slapp. Jeg trener masse, gjort det i alle år, men dette er nok dessverre genetisk. Er helt normalvektig så har ikke slapp hud pga mye vekttap. Er det noen som har erfaringer med behandlinger? Enten kirurgisk, laser eller andre metoder? Er ikke interessert i kommentarer som "ingen bryr seg" osv men om erfaringer. Nå er det så ille at jeg ikke tør å gå i shorts lenger, og iallefall ikke bade. Jeg er veltrent bortsett fra lårene som ser ut som en 90-åring sine så jeg ønsker sterkt å gjøre noe. Anonymkode: f4d82...9d3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Jeg har ingen erfaring med noen av behandlingene, men tenkte jeg skulle spørre deg om kosthold. Jeg hadde helt forferdelige lår og rumpe, uansett hvor mye jeg trente så var det som du sier; som kroppen til en 90-åring. Samme alder som deg, var pyton for selvfølelsen. Jeg gjorde endringer i kosthold, og det alene gjorde ting bedre (trente ingenting). Viste seg at kroppen min trengte mer kollagen og bedre proteiner. Anonymkode: dd728...c96
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Jeg har operert bort løshud på lårene og angrer veldig. Store, stygge arr og det vises nesten ikke selv om de fjerna 3 kilo. Anonymkode: c4127...a9b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har ingen erfaring med noen av behandlingene, men tenkte jeg skulle spørre deg om kosthold. Jeg hadde helt forferdelige lår og rumpe, uansett hvor mye jeg trente så var det som du sier; som kroppen til en 90-åring. Samme alder som deg, var pyton for selvfølelsen. Jeg gjorde endringer i kosthold, og det alene gjorde ting bedre (trente ingenting). Viste seg at kroppen min trengte mer kollagen og bedre proteiner. Anonymkode: dd728...c96 Spiser normalt sunt, kun godteri på lørdager feks, ellers fokus på sunn mat laget fra bunnen Anonymkode: f4d82...9d3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Jeg tror nok psykolog er den beste behandlingen for problemene dine. Du kan eventuelt ta det opp med fastlegen din for å få en profesjonell sin mening. Anonymkode: 09972...f83
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg tror nok psykolog er den beste behandlingen for problemene dine. Du kan eventuelt ta det opp med fastlegen din for å få en profesjonell sin mening. Anonymkode: 09972...f83 Hvorfor? Er det ikke lov å gjøre noe med problemområdene sine uten måtte ha psykiske problemer? Dersom det finnes muligheter, hvorfor ikke? Betyr ikke at jeg har psykiske problemer for det. Anonymkode: f4d82...9d3 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor? Er det ikke lov å gjøre noe med problemområdene sine uten måtte ha psykiske problemer? Dersom det finnes muligheter, hvorfor ikke? Betyr ikke at jeg har psykiske problemer for det. Anonymkode: f4d82...9d3 Prøv psykolog først. Mange som tror de er friske helt til de får diagnoser.. Anonymkode: 7f158...e46
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor? Er det ikke lov å gjøre noe med problemområdene sine uten måtte ha psykiske problemer? Dersom det finnes muligheter, hvorfor ikke? Betyr ikke at jeg har psykiske problemer for det. Anonymkode: f4d82...9d3 Du har sluttet å gå i shorts og sluttet å bade på grunn av det helt normale utseendet ditt. Det sier meg alt jeg trenger for å gjøre meg opp en mening om din psykiske helsetilstand. Det viktigste du kan gjøre for deg selv nå er å lære deg å gi litt mer faen. Det et heldigvis aldri for sent å lære, og kan heller ikke læres tidlig nok. Anonymkode: 09972...f83
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har sluttet å gå i shorts og sluttet å bade på grunn av det helt normale utseendet ditt. Det sier meg alt jeg trenger for å gjøre meg opp en mening om din psykiske helsetilstand. Det viktigste du kan gjøre for deg selv nå er å lære deg å gi litt mer faen. Det et heldigvis aldri for sent å lære, og kan heller ikke læres tidlig nok. Anonymkode: 09972...f83 Det å ikke være nedlatende og bedreviter må også læres, det er dette innlegget et godt eksempel på. Anonymkode: 729c7...419
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 Lårplastikk. Vil anbefale å sjekke rundt, inkludert utlandet, ikke hopp på «første og beste» klinikk. Du vil ha en dyktig kirurg som syr svært pent. Hold deg unna laser etc. Mye tull der ute. Lårplastikk fungerer. Anonymkode: eeab9...607
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har passert 44 år og får mer og mer cellulitter på lårene. Huden er også veldig slapp. Jeg trener masse, gjort det i alle år, men dette er nok dessverre genetisk. Er helt normalvektig så har ikke slapp hud pga mye vekttap. Er det noen som har erfaringer med behandlinger? Enten kirurgisk, laser eller andre metoder? Er ikke interessert i kommentarer som "ingen bryr seg" osv men om erfaringer. Nå er det så ille at jeg ikke tør å gå i shorts lenger, og iallefall ikke bade. Jeg er veltrent bortsett fra lårene som ser ut som en 90-åring sine så jeg ønsker sterkt å gjøre noe. Anonymkode: f4d82...9d3 Jeg har fått dyp massasje hos muskelterapeut. Jeg var full i muskelknuter over hele lårene og rompa. Etter at jeg fikk knutene bort og blodet strømmet lettere, ble cellulittene mindre synlige. Nå bruker jeg massasjerulle tre ganger i uken for å holde det vedlike. Jeg får også bedre resultater av trening nå. Forstår godt at du syns det er sjenerende. Håper du finner en løsning. Anonymkode: 60f9d...892 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spiser normalt sunt, kun godteri på lørdager feks, ellers fokus på sunn mat laget fra bunnen Anonymkode: f4d82...9d3 Jeg mente mer spesifikt. Hva er proteinkilden, hvor ofte spises det, etc. Anonymkode: dd728...c96 1
lady90 Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg mente mer spesifikt. Hva er proteinkilden, hvor ofte spises det, etc. Anonymkode: dd728...c96 Spiser normalt med protein til de fleste måltider. Fisk, kjøtt, kylling, egg, meieriprodukter. Har ganske peil på kosthold så er nøye med sammensetningen av makroer.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Lårplastikk. Vil anbefale å sjekke rundt, inkludert utlandet, ikke hopp på «første og beste» klinikk. Du vil ha en dyktig kirurg som syr svært pent. Hold deg unna laser etc. Mye tull der ute. Lårplastikk fungerer. Anonymkode: eeab9...607 Har du erfaring? Har også tenkt i de baner, for hvis man får strammet opp huden synes vel ikke cellulittene så godt lenger heller? Anonymkode: f4d82...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå