AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Hjelp! Hva har jeg gjort feil her? Vannet for mye eller lite? Den har gule inntørkede blader nederst. Anonymkode: 6cfb5...39a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 For dårlig bilde, umulig å si noe ut ifra dette. Anonymkode: b87fe...221
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For dårlig bilde, umulig å si noe ut ifra dette. Anonymkode: b87fe...221 Det er tørt, og går på en måte «inn» som et søkk eller hull. Var et blad dær som var gult og tørt som jeg tok vekk. Anonymkode: 6cfb5...39a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Gule blader =for mye vann og for lite lys. Mine vannes ca én gang i mnd, tørker helt ut. (Det er en ørkenplante.) De sprayes bare litt på bladene når jeg kommer på det. https://www.mestergronn.no/mg/blomstertips-pd/gronne-planter/slik-steller-du-yuccapalme.html Anonymkode: 930c4...14e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gule blader =for mye vann og for lite lys. Mine vannes ca én gang i mnd, tørker helt ut. (Det er en ørkenplante.) De sprayes bare litt på bladene når jeg kommer på det. https://www.mestergronn.no/mg/blomstertips-pd/gronne-planter/slik-steller-du-yuccapalme.html Anonymkode: 930c4...14e Takk for svar! Er helt ny i planteverdenen! Men er dette tegn på for mye vann? Når den er gul/brun og tørr? tenkte for mye vann= at den ville blitt hengende og «bløt»? Anonymkode: 6cfb5...39a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Bare napp dem av og gi den mye vann når den er helt tørr nedi jorda. Mine har leca kuler under i potta så den ikke står med våte røtter. Anonymkode: 930c4...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå