Gå til innhold

Anbefal meg et on-ear headset

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke bruke mine AirPods en periode, og trenger en anbefaling til et headset. Jeg skal bruke det til jogging, samt å blokkere ut unger som bråker når jeg må jobbe. Mine krav er at det skal sitte rundt ørene, ikke klemme den øverste delen av øret mot hodet, være trådløse og ha noise-cancelling funksjon. Jeg skal ha nye AirPods etter hvert, og vil dermed ikke kjøpe det dyreste headsetet i mellomtiden.

Virtuell blomst til den som kan hjelpe meg med å finne et headset 😊😊😊

Anonymkode: 1713a...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min favoritt er Bose. Liker også Sony, men synes de er litt harde. Smak og behag. 🙂 De nyeste modellene koster en del, men de eldre modellene funker fint de også. Sjekk Finn. De har flere fine brukte modeller.

Endret av Callista
Ny setning
AnonymBruker
Skrevet
Callista skrev (1 time siden):

Min favoritt er Bose. Liker også Sony, men synes de er litt harde. Smak og behag. 🙂 De nyeste modellene koster en del, men de eldre modellene funker fint de også. Sjekk Finn. De har flere fine brukte modeller.

Takk for svar 😊 Jeg tror kanskje jeg må prøve først. Er fan av å kjøpe brukte ting, men det er kjipt hvis ikke modellen passer ørene mine. 

Hvilken Bose-modell bruker du? 

Anonymkode: 1713a...886

Skrevet

Nå har jeg Bose NCH 700, og er veldig fornøyd. Jeg hadde et eldre par som ble stjålet da jeg var innlagt på sykehus, 😐så da måtte jeg kjøpe nye. 

Skrevet

SONY WH-1000XM5! Ingen over, ingen ved siden av i henhold til kriteriene dine, etter min mening 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå i butikken å prøve de fysisk på hodet før du kjøper noen! 

Noen kan fort bli "for stramme" og noen er for "slakke". Men god lyd i flere folk nevner her! 

Anonymkode: 424bd...2a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...