AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Vi er på påskeferie hos svigers. Sent i går kveld sier samboer at han skal på et møte med jobben i dag (2.påskedag) og at han akkurat fikk vite om det. Han spør meg hvordan vi skal løse det. Jeg sier at det ikke spiller noen rolle for meg men at jeg ikke har tenkt å avslutte påskeferien tidligere enn tenkt på så kort varsel men at han bare må reise. Jeg legger så til at jeg synes det er «høl i hue» av arbeidsplassen å legge et møte til en helligdag og gi beskjed kvelden før så folk på reise hjem fra ferien sin. Han blir rasende typ «jeg har ikke bedt om meningen din», vi krangler foran foreldrene hans og han går og legger seg. Jeg var TYDELIG på at jeg ikke var sint eller sur fordi han dro på møte, men at jeg likevel må få lov å synes at hele greia var tullete. Han har ikke sagt 1 ord til meg i dag og jeg er utslitt av silent treatment opplegget. Vi er fortsatt hos svigers med barn og den dårlige stemningen er så slitsom. Det er jo helt banalt å være så sur fordi jeg mener noe annet enn han? Eller? Kanskje burde jeg holdt kjeft men en slik silent treatment mener jeg er å dra det litt for langt? -S Anonymkode: 76449...26f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Han skal så klart ikke på et jobbmøte, men møte elskerinnen sin. Derfor blir han sur, fordi han føler du legger deg borti Anonymkode: 4e501...5a4 8 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Ha ha. Nei, han skal ikke på jobbmøte i dag. Du kan vel ikke tro på det? Jobber han mye mot utlandet, så kanskje, men da er det på Teams. Jeg hadde sagt OK og kjørt ham til jobben på veien hjem. Anonymkode: 73a8b...13c 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Hva jobber han med? I helga har det vært en alvorlig hendelse i blant annet Steinkjer og de som f.eks sitter i kommunens kriseteam måtte nok på jobb både i går og i dag. Har han en sånn rolle kanskje? Er han ordfører, kommunedirektør, prest, politi, psykolog e.l.? Hvis dette er tilfelle synes jeg du viste lite forståelse. Anonymkode: f6c17...1bb 3 1
Dishwalla Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ha ha. Nei, han skal ikke på jobbmøte i dag. Du kan vel ikke tro på det? Jobber han mye mot utlandet, så kanskje, men da er det på Teams. Jeg hadde sagt OK og kjørt ham til jobben på veien hjem. Anonymkode: 73a8b...13c Hvorfor så bastant? Jeg har selv måtte dratt på jobb en søndag, eller helligdag pga. at det hadde skjedd en alvorlig hendelse. Du vet jo ikke hva denne mannen jobber med. Hva om han er prest som må inn å informere om et dødsfall f.eks?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 -S her Han er ansatt i et idrettslag. Det var ikke noe som brant for å si det slik. Men jeg «misstenker» at det var han som var initiativtaker til møtet og ikke turte å si det til meg. Drøyet med å gi beskjed til siste liten og blir dødelig fornærmet når jeg sier at det er høl i huet av noen å sette opp et slikt møte i ferien. Uansett, møtet er ikke noe problem i seg selv. Men at han blir så sint over dette og ikke snakker til meg ennå… Jeg har prøvd å le bort hele greia, men neida..her skal det sures og straffes føles det ut som. Jeg blir så utslitt av slikt. Anonymkode: 76449...26f 2
Rødstrupa Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vi er på påskeferie hos svigers. Sent i går kveld sier samboer at han skal på et møte med jobben i dag (2.påskedag) og at han akkurat fikk vite om det. Han spør meg hvordan vi skal løse det. Jeg sier at det ikke spiller noen rolle for meg men at jeg ikke har tenkt å avslutte påskeferien tidligere enn tenkt på så kort varsel men at han bare må reise. Jeg legger så til at jeg synes det er «høl i hue» av arbeidsplassen å legge et møte til en helligdag og gi beskjed kvelden før så folk på reise hjem fra ferien sin. Han blir rasende typ «jeg har ikke bedt om meningen din», vi krangler foran foreldrene hans og han går og legger seg. Jeg var TYDELIG på at jeg ikke var sint eller sur fordi han dro på møte, men at jeg likevel må få lov å synes at hele greia var tullete. Han har ikke sagt 1 ord til meg i dag og jeg er utslitt av silent treatment opplegget. Vi er fortsatt hos svigers med barn og den dårlige stemningen er så slitsom. Det er jo helt banalt å være så sur fordi jeg mener noe annet enn han? Eller? Kanskje burde jeg holdt kjeft men en slik silent treatment mener jeg er å dra det litt for langt? -S Anonymkode: 76449...26f Nå fremkommer mer av historien så nå synes det ikke lenger som ‘’dikt og forbannet løgn’’, men en guttemann som er sur og kjeftete… Endret 10. april 2023 av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 ..men.. hvorfor er han der enda da? Skulle han ikke på møte idag? Anonymkode: aa1d8...fbc 3
Exinferis Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han skal så klart ikke på et jobbmøte, men møte elskerinnen sin. Derfor blir han sur, fordi han føler du legger deg borti Anonymkode: 4e501...5a4 Tenkte jeg skulle lete etter førstemann som hadde skrevet dette. 3 minutter tok det. Dere er i alle fall forutsigbare etter hvert. Vi må i det minste vite om dette er en jobb som kan plutselig be om hastemøte på helligdag. En del yrkesgrupper kan jo vi totalt utelukke. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 Hva sier foreldrene hans om den usjarmerende oppførselen avkommet deres har? Anonymkode: 1faea...6d1 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han skal så klart ikke på et jobbmøte, men møte elskerinnen sin. Derfor blir han sur, fordi han føler du legger deg borti Anonymkode: 4e501...5a4 Jepp dette var min første tanke også. Ts, tenk smartere. Ikke kjøp alt han sier og ikke la hjernen gå i frys og slutte å tenke rasjonelt fordi han blir sur. Det er det han vil oppnå, gjøre at du ikke avslører han. Anonymkode: faf82...603 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 Dishwalla skrev (12 minutter siden): Hvorfor så bastant? Jeg har selv måtte dratt på jobb en søndag, eller helligdag pga. at det hadde skjedd en alvorlig hendelse. Du vet jo ikke hva denne mannen jobber med. Hva om han er prest som må inn å informere om et dødsfall f.eks? Da tror jeg kanskje TS ville visst det, tror ikke du? Anonymkode: 73a8b...13c 4
MiominMio Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 Vi vet jo ikke yrke hans da. Jeg har sittet og jobbet store deler av dagen selv og vært i møter mot Singapore så......
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): -S her Han er ansatt i et idrettslag. Det var ikke noe som brant for å si det slik. Men jeg «misstenker» at det var han som var initiativtaker til møtet og ikke turte å si det til meg. Drøyet med å gi beskjed til siste liten og blir dødelig fornærmet når jeg sier at det er høl i huet av noen å sette opp et slikt møte i ferien. Uansett, møtet er ikke noe problem i seg selv. Men at han blir så sint over dette og ikke snakker til meg ennå… Jeg har prøvd å le bort hele greia, men neida..her skal det sures og straffes føles det ut som. Jeg blir så utslitt av slikt. Anonymkode: 76449...26f At han utsetter til siste øyeblikk med å si ting til deg, sier vel kanskje litt om hvordan du typisk reagerer når han må delta på ting? Har ei sånn hjemme sjæl, himler med øya når jeg må trå til på jobben. Samtidig er hun helt ok med at jeg drar inn 80% av husholdningens inntekt.. Kjærringer ass… Damned if you do, damned if you dont! Anonymkode: ec1e9...8bf 1 2
Exinferis Skrevet 10. april 2023 #16 Skrevet 10. april 2023 Ser nå at det var snakk om idrettslag. Om han er sur nå og kjører silent treatment er det nok pga andre ting som har skjedd i påsken og dette bare var dråpen i det berømte begeret. Hvordan har påsken ellers vært? Krangler? Småkjekling mens foreldrene dine har hørt på?
Motelvibes Skrevet 10. april 2023 #17 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At han utsetter til siste øyeblikk med å si ting til deg, sier vel kanskje litt om hvordan du typisk reagerer når han må delta på ting? Har ei sånn hjemme sjæl, himler med øya når jeg må trå til på jobben. Samtidig er hun helt ok med at jeg drar inn 80% av husholdningens inntekt.. Kjærringer ass… Damned if you do, damned if you dont! Anonymkode: ec1e9...8bf Fint kvinnesyn… Hva gjør du på et kvinneforum, egentlig? 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #18 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ..men.. hvorfor er han der enda da? Skulle han ikke på møte idag? Anonymkode: aa1d8...fbc Joda, han dro på møte og kom tilbake igjen. (2t pendlevei til sammen) Og som sagt, at han dro på møte er ikke noe problem, noe jeg også sa til han. Men jeg gav beskjed om at med så kort varsel syns jeg det var et tullete opplegg. Og nå er det suring fordi jeg mente det. -S Anonymkode: 76449...26f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At han utsetter til siste øyeblikk med å si ting til deg, sier vel kanskje litt om hvordan du typisk reagerer når han må delta på ting? Har ei sånn hjemme sjæl, himler med øya når jeg må trå til på jobben. Samtidig er hun helt ok med at jeg drar inn 80% av husholdningens inntekt.. Kjærringer ass… Damned if you do, damned if you dont! Anonymkode: ec1e9...8bf Motelvibes skrev (2 minutter siden): Fint kvinnesyn… Hva gjør du på et kvinneforum, egentlig? Enig og hva han i det hele tatt gjør med dame når han har så mye forakt mot henne Anonymkode: faf82...603 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #20 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At han utsetter til siste øyeblikk med å si ting til deg, sier vel kanskje litt om hvordan du typisk reagerer når han må delta på ting? Har ei sånn hjemme sjæl, himler med øya når jeg må trå til på jobben. Samtidig er hun helt ok med at jeg drar inn 80% av husholdningens inntekt.. Kjærringer ass… Damned if you do, damned if you dont! Anonymkode: ec1e9...8bf Har godtatt alt jeg, uten himling med øya. Han har faktisk fast månedslønn og får den lønna han skal uten å «hoppe» 2.påskedag. Jeg derimot tjener dobbelt så mye som han, så kom ikke her mister «mann». Anonymkode: 76449...26f 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå