Madame Butterfly Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 https://www.nrk.no/nordland/domd-for-seksuell-trakassering-av-to-kvinnelege-fiskeriinspektorar-1.16361670 Liker egentlig ikke vulgært språk, eller oppførsel generelt. Vedkommende har jeg egentlig ikke så mye sympati for. Tror allikevel ikke jeg synes sånt burde straffeforfølges. Må hele systemet involveres for alt mulig? 1 1
Rullerusk Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Jeg er nordnorsk kvinne, og hvis det som står i artikkelen er slik det forløp, er dette helt innafor. kulturkræsj ja, trakassering nei 3
Snøvott Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 Blir for dumt å bøtlegge en sleivete bemerkning 1
Leselusa Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Ryddet for latterliggjøring. Mvh. Leselusa, mod.
moho Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Jeg er også fra Nord-Norge og har vært i en lignende type jobb. Det er utrulig utmattende med sånne typer som han der, syns det er greit å si fra at det ikke er greit å svare med sleivete og seksuelle kommentarer på alt mulig. Det er mer kulturkrasj med mann 60 og dame 30 enn noe annet, handler ikke om hvor man er fra. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå