AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 Her har mannen en del sånne teite humorgreier som han ikke klarer å legge fra seg, selv om jeg har sagt fra. F.eks dette med at bokstaven c av og til uttales s og av og til k, og dermed uttaler han titt og ofte k som s og motsatt, uten at jeg helt skjønner logikken. F.eks. kan han overfor barna si «Saptein Kabeltann», og ellers ting som Kukanne Kundfør (jeg er fra samme sted som henne). Antar akkurat dette er veldig sært, men det finnes sikkert eksempler på noe i samme gate. Annet han gjør er å parodiere moren min, noe han synes er hysterisk morsomt. Ikke at det gjør meg så mye, men det holder nå. Hva gjør dere som sliter med noe lignende? Eller er jeg alene i verden om slike ting? Anonymkode: 74828...59e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg hadde ikke brydd meg om det. Man skal velge sine kamper, og dette er en jeg ikke hadde orket å bruke energi på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 Han har hørt på Radioresepsjonen, skjønner jeg 😂 Anonymkode: c564c...e19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Her har mannen en del sånne teite humorgreier som han ikke klarer å legge fra seg, selv om jeg har sagt fra. F.eks dette med at bokstaven c av og til uttales s og av og til k, og dermed uttaler han titt og ofte k som s og motsatt, uten at jeg helt skjønner logikken. F.eks. kan han overfor barna si «Saptein Kabeltann», og ellers ting som Kukanne Kundfør (jeg er fra samme sted som henne). Antar akkurat dette er veldig sært... Anonymkode: 74828...59e Nei, helt vanlig pappahumor. Anonymkode: 17ab0...431 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Del Skrevet 10. april 2023 Dårlig humor er ikke en dealbreaker isolert sett, men så dårlig og irriterende humkr som det der hadde hvertfall vært medvirkende til at jeg gikk lei av han. Anonymkode: 68534...7d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starken Skrevet 10. april 2023 #6 Del Skrevet 10. april 2023 Kjæresten har også slik teit humor. Jeg syns det er småirriterende på en dårlig dag, men som regel sjarmerende. Man må velge sine kamper, den kampen der orker jeg ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exinferis Skrevet 10. april 2023 #7 Del Skrevet 10. april 2023 Er kun total mangel på humor som er dealbreaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 10. april 2023 #8 Del Skrevet 10. april 2023 Oooff. Den der hadde jeg slitt med. Skal innrømme at direkte dårlig humor (slik jeg ser det) er major turnoff for min del. Det du beskriver er flaue greier. At man ikke alltid ler av de samme tingene kan man kanskje tåle, men om man går rundt og "klovner" med en type humor som jeg opplever som ekstremt banal og "dum" så hadde det dessverre blitt et problem. 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg var sammen med en som hadde helt sykt dårlig humor. Bare teite ordspill og tulling hele tiden. Jeg har selv mye humor og ler ofte, men ikke av sånt tøys som han holdt på med. Han holdt på med dette non-stop og det gikk ikke bedre enn at jeg måtte gjøre det slutt før jeg ble gal. Vi var for generelt ulike med hensyn til personlighet også, så det hang vel sammen det hele. Men jeg hadde aldri trodd at dårlig humor skulle være så ille at det gjorde at jeg ikke orket å være i forholdet. Anonymkode: 90c05...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #10 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg er egentlig en type som elsker parodiering med ulike dialekter og karakterer, men mannen min skjønner ingenting av sånn humor så jeg bare velger hvem jeg skal bruke den humoren med. Vi liker mye av de samme komiseriene osv men vi matcher ikke 100% med humor. Trodde han hadde blitt sliten mentalt om jeg satte i gang med parodieringene mine😅 men enkelte folk setter stor pris på humoren min.. Anonymkode: b1058...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #11 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 16.26): Kukanne Kundfør Annet han gjør er å parodiere moren min Hva gjør dere som sliter med noe lignende? Eller er jeg alene i verden om slike ting? Anonymkode: 74828...59e 😂😂😂😂 Parodier kan også være morsomme, ikke alle som får det til - men det er en annen sak. For meg høres ikke noe av dette ut som et problem. Han er morsom, du er kjedelig. Anonymkode: 4e9cf...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #12 Del Skrevet 11. april 2023 Sarkasme og karikatur er min type humor, enkelte feiltolker det som hovmod. Kan bli misforståelser, men ikke viktigste kriteriet for en partner for min del. Anonymkode: 0ed31...a04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #13 Del Skrevet 11. april 2023 Har en kjæreste som ikke gjør annet enn å parodiere og herme omtrent og som alltid skal vise humorklipp. I begynnelsen lo jeg for å være hyggelig, nå ignorerer jeg ham og heldigvis skjønner han det og sparer det til andre 😛 Anonymkode: abae5...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #14 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 16.40): Han har hørt på Radioresepsjonen, skjønner jeg 😂 Anonymkode: c564c...e19 Knips knips knips🫰 Anonymkode: 2267a...985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå