Prince/ Princess Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 Hadde siste mens 1 mars, hadde ul 21.03 som bekreftet eggløsning. Samleie/Eggløsning 22.03. Hvis jeg tar fra siste mens, så er jeg gravid 5 uker 5 dager. Men hvis jeg teller fra eggløsning da er jeg en eller uke mindre?? Trenger hjelp til å skjønne det😊😊😊😊 bestilt tul pga i uke 6+1 for å utelukke graviditet utenfor livmoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Prince/ Princess skrev (1 time siden): Hadde siste mens 1 mars, hadde ul 21.03 som bekreftet eggløsning. Samleie/Eggløsning 22.03. Hvis jeg tar fra siste mens, så er jeg gravid 5 uker 5 dager. Men hvis jeg teller fra eggløsning da er jeg en eller uke mindre?? Trenger hjelp til å skjønne det😊😊😊😊 bestilt tul pga i uke 6+1 for å utelukke graviditet utenfor livmoren. De anbefaler ofte ikke ul før uke 7-8 fordi man kan ende opp med å ikke se et bankende hjertet, og det betyr ikke det ikke er et foster. Det kan være for tidlig å se noe. Anonymkode: a5d38...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 Ville regnet ifht eggløsning, det er jo tross alt da egget ble befruktet… du risikerer jo at man ikke kan se noe på ultralyd når du da kanskje bare er 5+1 og ikke 6+1… Anonymkode: e380a...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 Hvis du er helt sikker på eggløsning så vil du nok være litt tidligere i graviditeten enn siste menstruasjon tilsier, ja. Men er det noen spesiell grunn til at du mistenker graviditet utenfor livmoren? Har du hatt ujevn stigning av hcg? Tror jeg ville avklart med lege om hva du bør gjøre dersom du har symptomer på det, og når du bør på ultralyd. Hvis du i realiteten bare er 5+1 på ultralyd skal de i utgangspunktet fremdeles kunne se om det er noe i livmoren eller ikke såvidt jeg har skjønt, og dermed kunne utelukke graviditet utenfor, men ikke så mye annet. Altså får du mer ut av en ultralyd litt senere. Anonymkode: eab0f...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prince/ Princess Skrevet 10. april 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 10. april 2023 Takk for svaret alle 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå