Rødstrupa Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 (endret) Har påsken din vært bra? Har du gjort noe gøy, hyggelig alene eller m/venner og familie? Vi var på fjellet noen dager i strålende sol. Skiturer, god mat, vin, krim på tv.🐣🐥🐇☀️ Endret 14. april 2023 av Rødstrupa
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Veldig fornøyd med min ! Tilbrakt første del med barn og resten alene /med venner 👌🐣 Anonymkode: 0944b...f3d 1
skreppamedleppa Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Den har vært ganske gull💛 Jeg elsker jo påske, det har vært late deilige formiddager med kaffeslumring på sengen, lange gode brunsjer, tur i finvær med mann og hund, hatt vennetreff rundt bålpannen med pledd og lammeskinn, vin og latter til seine nattetimer. Litt rydding i hagen men mest bare kos og hygge. Det har vært en skikkelig fantastisk påske 1 1
Nokia Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Helt, helt fantastisk! Har hatt en hel uke på fjellet med lange frokoster, langrennski og alpin, vært sammen med barna og et par dager med foreldre/svigerforeldre, vært sammen med gode venner, grillet pølser på bålpanne, vært på skjærtorsdagsafterski, lagd god mat hjemme, vært på restaurant, hatt "afterski" med alt fra toåringer til åttiåringer, drukket rødvin, brukt solkrem, funnet påskeegg, sett film, løst påskenøtter, rett og slett: drømmepåske!! 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Dødsfall i familien, brukket arm og tatt medisinsk laser I ansiktet, så kunne ikke få sol på meg. Dønn kjedelig påske. Anonymkode: 08f7b...eec 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 topp! Har treningsverk i hele kroppen idag. Utslitt, men på en god måte Anonymkode: 4ed52...dae 1
Rødstrupa Skrevet 10. april 2023 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dødsfall i familien, brukket arm og tatt medisinsk laser I ansiktet, så kunne ikke få sol på meg. Dønn kjedelig påske. Anonymkode: 08f7b...eec Uffda, leit og mye på en gang. Du får gjøre noe hyggelig litt frem i tid når det passer sånn. God bedring 🙃👍 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Rødstrupa skrev (3 timer siden): Uffda, leit og mye på en gang. Du får gjøre noe hyggelig litt frem i tid når det passer sånn. God bedring 🙃👍 Takk❤️ Anonymkode: 08f7b...eec
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 Vært i utlandet med mannen og besøkt familien hans:) Slekta hans er større enn hele hjembygda mi😂 Blitt alt for mye god mat ass:) Anonymkode: 01ccc...30a 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 Kjent på ensomheten. Ikke snakket med et menneske siden forrige tirsdag. Anonymkode: b8915...1cc 1 4
Arkana Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 Vi har hatt en veldig fin påske. Nydelig vær, god mat, masse brettspill, påskekrim, strikking, kryssord, påskeeggjakt og late morgener. 1
Rødstrupa Skrevet 10. april 2023 Forfatter #12 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kjent på ensomheten. Ikke snakket med et menneske siden forrige tirsdag. Anonymkode: b8915...1cc Prøv å påvirke din situasjon. Gå tur, frisk luft, fuglesang gjør godt for kropp og sjel🙃👍
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 Veldig avslappende og litt kjedelig. Ungene hadde ikke lyst til å reise bort eller finne på stort, og selv er jeg ikke helt i form. De syntes at dette har vært en drømmepåske 😃 mens jeg har vært litt rastløs 🤸♀️ Får ta det igjen med vårskiturer i mai. Vi har klart å kose oss, spist godt og sunt og ordna litt i huset. Anonymkode: c6a87...8ef 1
Bombasi Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 Joda. Påsken fløy avgårde som vinden. Vært i overkant mye sosial og møtt folk det er lenge siden jeg har sett, koselig det, men skal bli godt å få hverdagen tilbake Nå er det bare å telle dagene mot jul!
Tulla25j Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 3/5 i familienble syke, så hele påsken ble avlyst. Skulle på hytta, sitte i solveggen, spille spill og bare nyte etter en tøff start på året (dødsfall i nær familie..). Da må jeg ærlig innrømme at det var kjipt å være sengeliggende i 4 dager. Har fått sett 3 sesonger av en serie da, det er da noe 😂 Rakk en tur til Oslo 1.påskedag da, det hjalp litt på humøret. Vet det har skjedd mye vondt i ferien for mange (ras, dødsfall, etc), så skal ikke klage for mye. Samtidig så er det vel lov å si at denne påsken ikke er vår beste. Håper på en bedre påske neste år! 2
Rødstrupa Skrevet 11. april 2023 Forfatter #17 Skrevet 11. april 2023 Bombasi skrev (På 10.4.2023 den 21.26): Joda. Påsken fløy avgårde som vinden. Vært i overkant mye sosial og møtt folk det er lenge siden jeg har sett, koselig det, men skal bli godt å få hverdagen tilbake Nå er det bare å telle dagene mot jul! 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Skrevet 11. april 2023 Kjip. Jobbet til tirsdag mens jentungen var på avlastning, så skulle vi tilbringe helligdagene hos familie, men jentungen kom hjem med 39.endel i feber så vi var bare hjemme og så disneyfilmer. Dårlig søvn og dårlig humør på begge to, var godt med hverdag i dag. Anonymkode: 50f97...e6e 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Skrevet 11. april 2023 Utmattende. Lang biltur og ukoselig slekt. Pliktbesøk... Anonymkode: 9cd37...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #20 Skrevet 11. april 2023 Påsken min har vært ensom, har vært alene hele uken med unntak av en ettermiddag. Har ikke partner eller barn, og ellers liten øvrig familie som er opptatt med sitt. Venner har vært sammen med sin egen familie. Jeg har også smertetilstander som hindrer meg i å gå turer nå, og som gjør det vanskelig å i det hele tatt komme seg til bilen, så jeg har vært hjemme og alene i hele påska. Har ikke balkong, så har sittet inne i fineværet. Det ble tristere og tristere for hver dag. Glad påska er over. Anonymkode: 977b4...9dc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå