Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Har fått meg blender, men veit ikkje heilt kva eg skal bruke den til enno. Nokon som har gode oppskrifter og tips til kva eg kan bruke blenderen til?
Arkana Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Milkshake, smoothies, gjøre sauser og supper glatte.
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Gøy!! Kor finn eg oppskrifter på dette?
Arkana Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Her og her finner du noen tidligere tråder om smoothies. Milkshake: Jeg bruker ca 2,5 dl melk og noen store skjeer vaniljeiskrem per person, så har du i ønsket smakstilsetning, f.eks. - ½ moden banan + litt vaniljesukker (litt Oboy-pulver er også godt her) - sjokoladesaus, evt Oboypulver, gjerne sjokoladeis istedet for vanilje, kaffeiskrem er også nydelig - 1-2 dl friske bær + litt vaniljesukker
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 Smoothies er nam! Så har du jo strawberry daiquiri som også kan lages i blenderen.
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Tusen takk jenter!! Det var pga. strawberry-en eg kjøpte blenderen..
Mini_me Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Du kan også lage hjemmelaget pesto i blenderen...
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 Fun Light Ice Tea, isbiter og vodka i blenderen er en slager på våre vorspiel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå