AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg og eksen ble ikke gravid. Vi prøvde i over ett år. Jeg sjekket alt og det var ikke noe galt med meg. Han sjekket seg ikke. Har nå ny partner, ikke begynt å prøve men lurer på en ting. Er det noen som har opplevd å ikke bli gravid men en partner men bli lett gravid med en annen? Anonymkode: 40bf3...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Her gikk forholdet dukken på grunn av all prøving og skuffelser over lang tid. 2 uker senere ble jeg gravid på et onenightstand 😅 så ja! Anonymkode: 44ffe...760 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her gikk forholdet dukken på grunn av all prøving og skuffelser over lang tid. 2 uker senere ble jeg gravid på et onenightstand 😅 så ja! Anonymkode: 44ffe...760 Så etter et langt forhold med både prøving og skuffelse ble det slutt. Og 2 uker etter det ble slutt hadde du et one night stand? Det gikk fryktelig fort. Og du ble gravid i tillegg? Anonymkode: 68a76...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så etter et langt forhold med både prøving og skuffelse ble det slutt. Og 2 uker etter det ble slutt hadde du et one night stand? Det gikk fryktelig fort. Og du ble gravid i tillegg? Anonymkode: 68a76...d17 Ja, ble slutt når mensen kom i pp 24. Da hadde vi holdt sammen på overtid lenge allerede. Skulle rase litt.. og der satt den på første el. Ble ikke så heldig utfall kan du si. Men det har gått bedre enn fryktet. Klarte ikke ta abort, og nå har jeg termin om 8 uker. Anonymkode: 44ffe...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Del Skrevet 10. april 2023 Mitt søskenbarn prøvde i 7 år med eksen, med nåværende ektemann gikk det på pp2😊 Anonymkode: 75abf...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå