Gå til innhold

Spørsmål til menn: dere møter ei bra dame, men så er hun i et forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har samboer og barn, og sier at hun er på vei ut, men at ting er komplisert og tar tid.

Men du liker henne skikkelig godt.

Ville du prøvd deg på henne? Eventuelt, ville du ventet på henne? Hvordan ville du vist at hun er spesiell for deg?

Anonymkode: 42d23...b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ville du prøvd deg på henne?

, ville du ventet på henne? 

Nei og Nei.

Hun har samboer og barn. Det er alt jeg trenger å vite for å gå videre.

Hele situasjonen du beskriver, roper drama, stress og komplikasjoner lang vei. Alt for mye med «på lasset».

Dette er ikke omstendigheter jeg hadde giddet å innlede et nytt forhold under.

Anonymkode: d0866...0b7

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det venter jeg ikke på. Ingen garanti for når hun er singel eller om det blir oss da. Om jeg fortsatt er singel når hun er singel og ferdig helbredet etter skilsmissen så kanskje veiene gjør at vi treffes men det er ikke noe jeg står på vent for og det er egoistisk og urealistisk av henne å forvente også 

Anonymkode: 15629...6f9

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke det er så bra å "vente" på et forhold som kansje ikke skjer.  💔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å vente på. Hun har det ikke mer komplisert enn andre. Si hun kan ta kontakt når de lever på forskjellige adresser. «På vei ut» kan bety mange år, eller aldri. Min erfaring på dette betydde ALDRI!

Anonymkode: 5b080...c10

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke.

Anonymkode: ca5cb...9b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har da litt respekt for meg selv, så holder meg unna damer som er i forhold. Hvis jeg likte henne, så ville jeg holdt døren åpen for noe kan skje i fremtiden, men ville ikke brukt noe energi på henne før hun var singel 

Anonymkode: 7d573...a0b

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 

Ser flere skriver at de ikke ville gjort noe før hun var singel. Hva hvis jeg har opplevd det da? Å virkelig bli «kurtisert» av en singel mann mens jeg var i et forhold? Hva betyr det?

Er han en egoistisk drittsekk / homewrecker?

Eller er han veldig keen?

Eller skjønner han ikke hva han holder på med?

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Såpass respekt har jeg for meg selv. 

Anonymkode: 6f550...3ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her. 

Ser flere skriver at de ikke ville gjort noe før hun var singel. Hva hvis jeg har opplevd det da? Å virkelig bli «kurtisert» av en singel mann mens jeg var i et forhold? Hva betyr det?

Men kjære deg. Alle har opplevd det. Absolutt alle.

Nettopp det at du er i et forhold kan gjøre at han opplever det som gøy og ufarlig. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts her. 

Du har p*pper og f*tte, og det var tydeligvis godt nok for han. Hvorfor? Fordi om han hadde lykkes med å stjele deg bort fra han andre, så viser det jo egentlig bare at du ikke er så veldig trofast, som da ikke er noe han anser som viktig uansett.

• Liker 1
Skrevet

Anstendige folk flørter ikke med andre som er i forhold, enten forholdet er godt eller dårlig.
Ikke alle folk ter seg anstendig.... Jeg ble utsatt for mange flørter og sjekkeforsøk da jeg var gift.

Da skilsmissen nærmet seg, og de første månedene som nyskilt, tøt det opp flere likmark av noen menn, som virket til å overvåke og kaste seg over meg i en sårbar situasjon. Det var svært usympatisk. Siden har jeg observert at disse knotskallene er slik konstant, at de har dårlig sjans ellers, men kanskje kan få en liten økt i rampelyset av noen som har levd i mangel på oppmerksomhet for lenge.

Skrevet

En bra dame som er i forhold, men sjekker opp andre menn? Det anser jeg ikke som en bra dame. 

AnonymBruker
Skrevet

Uinteressant. Om hun skulle blitt singel kunne hun tatt kontakt etterhvert. En kvinne i forhold er som luft for meg i denne sammenhengen.

Anonymkode: 2b98d...d56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men kjære deg. Alle har opplevd det. Absolutt alle.

Nettopp det at du er i et forhold kan gjøre at han opplever det som gøy og ufarlig. 

Har absolutt alle opplevd det?

Over 1,5 år? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har absolutt alle opplevd det?

Over 1,5 år? 

Ts

Ja. Men du må da gjerne få tro at du er veldig spesiell og at dette er den store kjærligheten.

Så du «har vært på vei ut» i 1,5 år…. He he. Regner med at ikke mannen din er informert om det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Men du må da gjerne få tro at du er veldig spesiell og at dette er den store kjærligheten.

Så du «har vært på vei ut» i 1,5 år…. He he. Regner med at ikke mannen din er informert om det.

Åjodda, det har han visst lenge. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Har spurt vennen min og broren min. Begge svart JA, hvis de virkelig liker dama, altså 

Anonymkode: c1843...f46

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun har samboer og barn, og sier at hun er på vei ut, men at ting er komplisert og tar tid.

Men du liker henne skikkelig godt.

Ville du prøvd deg på henne? Eventuelt, ville du ventet på henne? Hvordan ville du vist at hun er spesiell for deg?

Er en situasjon som er utrolig vanskelig å svare på uten å være der.

Jeg er gift, og har planlagt å elske, ære og være trofast mot min kone for resten av livet. Så er selvfølgelig uaktuelt for meg nå.

Men hadde jeg vært hodestups betatt av en kvinne, og vært singel... så vet jeg ikke. Hadde i hvert fall  ikke giddet hvis jeg ikke var seriøs, hvorfor bruke tid å energi på noe så komplisert hvis jeg kun hadde vært ute etter uforpliktende moro.

AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (3 minutter siden):

Er en situasjon som er utrolig vanskelig å svare på uten å være der.

Jeg er gift, og har planlagt å elske, ære og være trofast mot min kone for resten av livet. Så er selvfølgelig uaktuelt for meg nå.

Men hadde jeg vært hodestups betatt av en kvinne, og vært singel... så vet jeg ikke. Hadde i hvert fall  ikke giddet hvis jeg ikke var seriøs, hvorfor bruke tid å energi på noe så komplisert hvis jeg kun hadde vært ute etter uforpliktende moro.

Good point. 👍

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...