Gå til innhold

Er det noen her inne som har en Twin flame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

If you know, you know... 

Hvor lenge siden var det dere møttes, og hvor er dere i forløpet nå ? 

Jeg møtte min for flere år siden, men jeg holdte meg unna han, så godt jeg kunne i flere år. Da var han "på" og prøvde å møtes. Vi var begge i forhold. 

Men, for ca 2,5 år siden. 

Åpnet jeg for å møtes (vi møttes i sammenkomster med min partner på det tidspunket). For hver gang vi møttes utviklet båndet vårt i en utrolig "fart". 

For ganske nøyaktig ett år siden hadde vi en  kundalini awakening, etter 30 min med intens øyekontakt. Dette ble siste gang vi hadde et ordentlig fysisk møte. 

Jeg har prøvd og snakke med han om opplevelsen vi hadde, men det har vært vanskelig og få han til å snakke åpent om det. Det var veldig intenst. 

Og han føler nok på mye skam for å ha disse følelsene for meg, da vi egentlig ikke burde ha de. (Han er kollega og venn av min eksmann). 

Jeg har hørt at han er i en skilsmisse prosess selv også. Men, vi har ikke kontakt lengere. Jeg føler jeg har kommet ganske langt i prosessen ved og gi slipp på han. 

Men, jeg lurer på om det er noen i Norge, her inne på KG som har lignende erfaringer med Twin flame ? 

Anonymkode: ae04a...807

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Twin flamme konseptet er en illusjon skapt av menn som driver sekter for å få kvinnene til å føle seg spesielle og skape en falsk connection for å få makt over henne. Spirituelle new age tilhengere har hengt seg opp i begrepet og jakter denne illusjonen, men alt det gjør er å sette en i fare for misbruk og sorg. 

Det fins ikke noen twin flame. Han føler åpenbart ikke det samme som deg når han ikke engang vil snakke om "opplevelsen" eller engang med deg i det hele tatt. Gjør deg selv en tjeneste å slutt å hekt deg på et sånt konsept. Du kan gjerne være spirituell og søkende etter dypere mening i livet, men twin flame aint it 

Anonymkode: d9a6b...467

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Twin flamme konseptet er en illusjon skapt av menn som driver sekter for å få kvinnene til å føle seg spesielle og skape en falsk connection for å få makt over henne. Spirituelle new age tilhengere har hengt seg opp i begrepet og jakter denne illusjonen, men alt det gjør er å sette en i fare for misbruk og sorg. 

Det fins ikke noen twin flame. Han føler åpenbart ikke det samme som deg når han ikke engang vil snakke om "opplevelsen" eller engang med deg i det hele tatt. Gjør deg selv en tjeneste å slutt å hekt deg på et sånt konsept. Du kan gjerne være spirituell og søkende etter dypere mening i livet, men twin flame aint it 

Anonymkode: d9a6b...467

Joda jeg er åpen for at han ikke sitter med lik opplevelse som meg. 

Og som sagt så har jeg jobbet meg igjennom det, jeg sitter ikke lengere og tenker på han og har ingen hekt. 

Jeg tror på Twin flame. Etter den opplevelsen jeg har hatt med han, kan jeg ikke gjøre noe annet enn å tro på det!

Det betyr derimot ikke at jeg tror at vi ender opp sammen. Men, den selvutviklingen jeg har måtte gått igjennom etter han er så ekstrem! jeg har gått i de dypeste og mørkeste plassene i meg selv, og fått helbredet mange sår inni meg. 

Så jeg har kommet dit, at jeg er glad for opplevelsen uansett. 

Vi har snakket mye sammen, han har sendt meg sider opp og ned med melding og vi har snakket om den kontakten som er mellom oss.

Men, det tok meg selv ganske lang tid til å forstå hva det var som skjedde sist vi møttes. Altså denne  "kundalini awakening(en)".  Det er med andre ord ikke noe som er lett og sette ord på.

Og siden han er en VELDIG logisk mann, som også kommer i konflikt med egne verdier ved å ha følelser for meg. Så  forstår jeg at han velger og distansere seg fra meg. 

Jeg sitter ikke å håper på at han skal "velge meg" lengere. Jeg ser verdien i denne opplevelsen jeg har gjennomgått. 

Lurte bare på om det var andre her inne som har og kjenner seg igjen i en twin flame situasjon. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det med en kollega/venn, men det gikk lenger og var mer tydelig gjensidig enn det du beskriver. Vi valgte å ikke satse på hverandre fordi vi begge hadde det helt ok/fint i forholdene våre, og ikke minst fordi vi hadde barn med partnerne våre. Vi har lite kontakt i dag, men jeg tror vi begge merker at den connectionen fortsatt er der når vi møtes. Det føles i grunn ganske sårt, men når man har valgt å sette barn til verden, så kommer deres lykke først.

Anonymkode: d067d...53b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forlovet med min. Tror ikke en slik connection kan forklares på en ordentlig bra måte til de som ikke har opplevd dette selv. Husker selv jeg synes det hørtes rart og usannsynlig ut før jeg møtte min. Men herregud, for en connection. Jeg er utrolig heldig. 

Anonymkode: 57784...3fd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Intens person møter intens person og har en connection= twin flame, om det ikke er en svindler eller en romeo pimp. 

Anonymkode: df5e1...966

AnonymBruker
Skrevet

Har en. Vi kommer ikke til å møtes igjen i dette livet. Litt trist, men må bare aksepteres.

Anonymkode: 81aeb...1c7

Skrevet

Har erfaring med dette. Etter min erfaring sto tiden stille når vi fikk øyekontakt. Vet ikke hvor tiden ble av. Var merkelig. Vi har ikke kontakt i dag. Men tenker ofte på han 

AnonymBruker
Skrevet

er det sexuell tiltrekkelse? Eller hva er kundalini awakening egentlig? 

Anonymkode: 0b079...cb0

AnonymBruker
Skrevet
Conall skrev (37 minutter siden):

Har erfaring med dette. Etter min erfaring sto tiden stille når vi fikk øyekontakt. Vet ikke hvor tiden ble av. Var merkelig. Vi har ikke kontakt i dag. Men tenker ofte på han 

Ja, det er en veldig merkelig opplevelse! Og helt umulig og forstå før man har opplevd det... Hvorfor har ikke dere kontakt i dag ? og er det lenge siden ? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror jeg dater min. Vi er litt sånn "samme sjel" men motsatt. Jeg trigger han og han meg men vi snakker veldig likt og ler av de samme tingene. Forholdet går ut på å tulle og le masse hele tida, og ha masse sex,, bare ligge sammen nakne masse, og ha dype samtaler. Ingen av oss har opplevd noe lignende. Noen ganger hører jeg han i hue der han sier at han elsker meg med sånn inderlig stemme. Han er også den som har såret meg mest av alle jeg har elska. 🥲

Anonymkode: 50b61...377

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg tror jeg dater min. Vi er litt sånn "samme sjel" men motsatt. Jeg trigger han og han meg men vi snakker veldig likt og ler av de samme tingene. Forholdet går ut på å tulle og le masse hele tida, og ha masse sex,, bare ligge sammen nakne masse, og ha dype samtaler. Ingen av oss har opplevd noe lignende. Noen ganger hører jeg han i hue der han sier at han elsker meg med sånn inderlig stemme. Han er også den som har såret meg mest av alle jeg har elska. 🥲

Anonymkode: 50b61...377

Bare vær forsiktig og ikke bland twin flame med karmic. 

En twin flame sier eller gjør aldri noe som er negativt mot deg. Man, kan bli dypt såret for hen velger å ikke være åpen, er redd for følelser de kjenner, flykter etc. 

Men, de sier aldri noe negativt til deg. De ønsker deg kun godt, og snakker deg alltid opp, aldri ned. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare vær forsiktig og ikke bland twin flame med karmic. 

En twin flame sier eller gjør aldri noe som er negativt mot deg. Man, kan bli dypt såret for hen velger å ikke være åpen, er redd for følelser de kjenner, flykter etc. 

Men, de sier aldri noe negativt til deg. De ønsker deg kun godt, og snakker deg alltid opp, aldri ned. 

Vær fotsiktig også fordi det gjør en svindler også eller andre som vil ha noe fra deg. 

For å fange deg kan de ikke skremme deg vekk. 

Har lyst til tro på denne drømmen selv, for det hørtes nydelig ut, men man må være var i dagens verden dessverre fordi det er en del mennesker der ute som ikke vil en noe godt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har opplevd det med en kollega/venn, men det gikk lenger og var mer tydelig gjensidig enn det du beskriver. Vi valgte å ikke satse på hverandre fordi vi begge hadde det helt ok/fint i forholdene våre, og ikke minst fordi vi hadde barn med partnerne våre. Vi har lite kontakt i dag, men jeg tror vi begge merker at den connectionen fortsatt er der når vi møtes. Det føles i grunn ganske sårt, men når man har valgt å sette barn til verden, så kommer deres lykke først.

Anonymkode: d067d...53b

En twin flame connection er alltid triggende. Det er på en måte noe av basisen for en slik connection, det å bli trigget til å helbredet sår inni deg. Og det å få en "spirituell oppvåkning". 

Jeg har ikke fortalt her hva vi har snakket om eller ikke. Men, det at jeg hadde en spontan kundalini awakening det har vi ikke snakket om, det fant jeg ikke ord på da. Og jeg klarte heller ikke å spørre han, hva han opplevde da. Det ble også noe skummelt, å vanskelig og sette ord på. 

Men, vi har snakket om kontakten vår, han har fortalt meg at tiden står stille med meg, at han føler at han har kommet hjem, at han har en ubeskrivelig gnist og ja. Mye annet. 

Samtidig så har det også vært vanskelig og erkjenne følelsene for meg. Og han sier også dette med at vi må tenke på barna. Siden for oss, er det ikke kun det at vi måtte dra fra våre partnere (noe han holder på med, og noe jeg har gjort) men, også skulle "gå bak ryggen" til en kollega og venn. Noe, som jo hadde kommet til å blitt veldig turbulent, om vi skulle ha gått videre med å utforske den kontakten vi har. 

Så jeg forstår jo at dette ikke er en enkel situasjon. Og er vi rasjonelle så utforsker vi ikke dette senere eller. 

Men, det gjorde vondt. Det gjorde ekstremt vondt og gi slipp på tanken om å ikke utforske oss. 

Nå, har jeg klart å komme til det punktet at jeg er glad for en verdifull livs erfaring.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vær fotsiktig også fordi det gjør en svindler også eller andre som vil ha noe fra deg. 

For å fange deg kan de ikke skremme deg vekk. 

Har lyst til tro på denne drømmen selv, for det hørtes nydelig ut, men man må være var i dagens verden dessverre fordi det er en del mennesker der ute som ikke vil en noe godt. 

Svindler? Tror ikke du helt vet hva vi snakker om. 

Ingen ønsker seg en Twin flame, det er vondt! 

Men, det gir deg stor livserfaring. Det gir deg en spirituell oppvåkning.  Det folk flest ønsker seg er en sjelvenn. Men, ikke twin flame.. 

Jeg har aldri noen gang ønsket meg dette!...

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Svindler? Tror ikke du helt vet hva vi snakker om. 

Ingen ønsker seg en Twin flame, det er vondt! 

Men, det gir deg stor livserfaring. Det gir deg en spirituell oppvåkning.  Det folk flest ønsker seg er en sjelvenn. Men, ikke twin flame.. 

Jeg har aldri noen gang ønsket meg dette!...

Bare en generell advarsel for sårbare mennesker som kan være i fare for kjærlighets svindel av en eller annen slag. 

Man kan lett bli dratt inn i fantasier om å tro på at man har møtt ens twin flame av dyktige forførere og manipulerende mennesker. 

Nå sier jeg ikke at dette alltid er slik, men at man bør være på vakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min for 13-14 år siden da jeg var i begynnelsen av 20 årene og han var 13 år eldre enn meg. Vi hadde et forhold på noen måneder. Ting skjedde og jeg ble såret. Vi hadde av og på kontakt, traff hverandre innimellom. Jeg greide på et vis å blokkere han ut siden han hadde såret meg og jeg beskyttet meg selv sånn.

Jeg flyttet etterhvert  og vi hadde ikke mye kontakt de neste årene, traff han kanskje 2 ganger som kun var kort uten noen romantiske følger.

Vi har begge vært i forhold de siste 7 årene og har derfor ikke hatt kontakt. Men så ble vi begge singel i fjor og da tok jeg kontakt (jeg visste ikke på det tidspunktet at han hadde vært i et langt forhold og nylig var blitt singel).

Jeg bor nå i en annen kant av landet men reiste på besøk hos noen venner som jeg enda har etter tiden jeg bodde i området han bor. Vi avtalte å møtes når jeg var på besøk hos vennene mine. Og jeg ble en natt ekstra da jeg dro til han.

Alle gamle følelser bare eksploderte og blusset opp, vi har en sterk connection enda etter så mange år og det er nesten så det er vondt å ikke være sammen. Hadde jeg kunne krype under huden på han så hadde jeg gjort det😅 jeg kom liksom aldri nært nok🥰 Det er nesten magnetisk. Kjemien, samspillet, humoren og alt bare klaffer. Det kan ikke forklares tror jeg. Men dere som vet, dere vet🥰😄

Dette er noen måneder siden nå og pga lang avstand og barn så bestemte vi oss for at det ikke kan bli noe mer. MEN...vi klarer ikke å glemme hverandre og den sterke connection forsvinner ikke. Så nå driver vi å planlegger en ny tur for meg til han, kanskje greier vi å få til noe som funker?🤷‍♀️🥰 vi er begge mer åpne for en løsning nå enn før. 

Det er som jeg sier, når det ikke har gått over til nå..så gjør det ikke det. Jeg har på en måte akseptert det, og nå må vi finne ut hva vi skal gjøre med det, hvordan vi skal leve med det på en måte. enten sammen eller ikke.

gleder meg villt til å treffe han igjen ihvertfall❤️ så får vi se hva som skjer etterpå😊

Anonymkode: 199e7...ac4

AnonymBruker
Skrevet

fortell gjerne hvordan det går. Spennende 

Anonymkode: 0b079...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...