Mrs. B Skrevet 31. oktober 2002 #21 Skrevet 31. oktober 2002 Hmm.. jeg har på meg grå tweedbukse, beige genser. Sort glatt undertøy og sorte sokker. Håret er løst også har jeg giftering, forlovelsesring og et enkelt kjede i hvitt gull med et lite diamant anheng. Har fri idag jeg.
xeyes Skrevet 1. november 2002 #22 Skrevet 1. november 2002 Jeg tror vi har lik genser jeg midnattsol! Iallefall så har jeg på meg turkis "kosegenser" / "god-genser" med lomme på brystet, hette også er det noen hvite symboler ellerno på hver arm. Svart bukse, sorte og gule sokker, sort bh, turkis string og masse smykkedill -x
xeyes Skrevet 1. november 2002 #23 Skrevet 1. november 2002 Genseren er forresten i denne fargen som smilet her har ----> Bare litt lysere!
Tilde Skrevet 2. november 2002 #24 Skrevet 2. november 2002 :oops: Gul bommullstruse med skotskrutete detaljer.. Rød Red door morgenkåpe(sikkert 10 år gammel...) svarte og neongrønne slippers giftering annen ring hjerte i gull med diamanter( første julegaven.. *smeeeelt*) øredobber fra Thailandturen restene av sminken fra igår rufsete sovesveis ellers litt skallebank og "skjelvinger" Kort sagt: UTROLIG LEKKER!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2002 #25 Skrevet 2. november 2002 I dag går det i: - Beige genser - dongeri - svarte sokker - Spotec sandaler - briller - giftering - øredobber - hvit ammebh - hvit truse - øyesverte. Også jeg med en aning hodepine. hehe.......
Midnattsol Skrevet 2. november 2002 Forfatter #26 Skrevet 2. november 2002 Har vi kjøpt lik genser?? Yepp..hette på min og..mhm.. For jeg vurderte å kjøpe turkis, nemlig!! (Skal du bruke den på tirsdag eller ikke?)
Elefantina Skrevet 4. november 2002 #27 Skrevet 4. november 2002 Du traff eg på en forferdelig dårlig dag - bad både hair og det som er dag! * Rød stringtruse * Svart og rød BH (superhorete og i tillegg push-up, men den er god å gå med, og jeg har ikke hjerte til å kaste den!) * Svarte sokker med sauer på * Dongeribukse (ser egentlig ganske OK ut) * Rød genser med grå og hvite striper * Svarte, høyhælede støveletter Til vanlig er det sort alt som er, men altså ikke i dag *Ringer hjem og ber sambissen sette på en mørk-vask*
Salamandra Skrevet 4. november 2002 #28 Skrevet 4. november 2002 Jeg har på meg: - Lyserosa g-streng.. (jeg vet, men den er komfortabel ) - Hvit BH - Tynn strømpebukse - Brune støvletter - Langt beige skjørt - Strikkagenser i ulike lillafarger og høy hals - Olajakke (pga at jeg har så tykk genser kan jeg tillate meg å bruke den litt til.. Hipp hurra) - Sølvøreringer - Sølvringer - CK klokke i stål Frk. Busybody
RoadQueen Skrevet 4. november 2002 #29 Skrevet 4. november 2002 Ullundertøy fra innerst til ytterst i flere lag, kjeledress og lekker oransje vindtett varmejakke med arbeidsgivers logo, vernestøvler og håret i alle retninger for det blåser bikkjer - er på jobb...
Gjest Starya Skrevet 5. november 2002 #30 Skrevet 5. november 2002 Tøyet skal straks av, men: Tykke (billige) sorte knestrømper, truse fra la mote (tai), grå t-skjorte i litt tykk kvalitet, en sort bukse med rette ben fra H&M, og en olivengrønn genser i noe som ligner pile-fleece med litt høy hals og lommer på magen fra Ellos. Også er Nille-hårstrikk i håret, da...
koldbruna Skrevet 5. november 2002 #31 Skrevet 5. november 2002 Har på Treningsbukse og hette Genser,og hvite sokker med stripper. Innerst har jeg Sort BH og string Med brodert hjerte på. Har ikke på Gifteringen(tror den ligger i hylla på badet) Har ett sølv armband jeg fikk av min mann og 4 stk øredobber i ørene Noe glemt da??? Jo klokka mi som jeg som regel bruker å ha på meg som ligger i lomma på buksa (Husker ikke hvorfor jeg tok den av en gang)
Gjest Klips :D Skrevet 5. november 2002 #32 Skrevet 5. november 2002 hvite sokker med stripper Virkelig? Hvis det var en trykkleif var den ganske morsom, hvis ikke skulle jeg gjerne visst hvor du har funnet de sokkene. Mannlig stripper håper jeg? Kunne tenkt meg samme.
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #33 Skrevet 7. november 2002 ehhhhh skulle være hvite sokker med striper ...er så stressa for tiden,men her inne passer dere jo på...og jeg lover og ikke være så stressa til neste gang..... koldbruna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå