Gå til innhold

Sexobjekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det greit hvis kjæresten/samboeren/ektefellen din mener at for ham/henne er du et sexobjekt?

I tillegg til dine andre roller i livet (kvinne/datter/mor osv) (mann/sønn/far osv)?

Eller mener du at man ikke er et objekt for den andre?

Etter min mening er vel alle på en eller annen måte et sexobjekt, enten man vil eller ikke.

En er jo mer eller mindre tiltrekkende i andres øyne uansett hva man synes om det?

Jeg er ihvertfall kjapp til å finne den kjekkeste mannen i en gruppe av folk, og selv om jeg selvfølgelig ser på ham som en person, ser jeg også på ham som et sexobjekt.

Mannen min påstår at kvinner flest slett ikke liker å høre at de er et sexobjekt.

Stemmer det?

Og i så fall, hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har etter min mening helt rett. Dama er helt klart et sexobjekt for meg og hun elsker det :)

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å være et sexobjekt i tillegg til alle de andre rollene jeg har ha ovenfor folk jeg omgås med. Men jeg håper at jeg først og fremst er en god venn/kjæreste/kollega eller hva det måtte være!

Gjest gjest1
Skrevet

Så lenge respekt ellers for personen er tilstede, er det ikke noe galt i å se på noen som et sexobjekt.

Skrevet

Så lenge jeg er noe annet også (kjæreste) og det settes høyere.

Skrevet

vet at jeg har en nabo som ser på meg som et sex objekt og det er direkte ubehagelig. heldigvis er han diskre i hverdagen, men på hver nabofest kommer det frem. Vær så snill å la meg få slippe å være et objekt.

Jeg synes min mann er råsexy men jeg ser ikke på han som et sex objekt. Et sex objekt blir for meg nedlatende. Hjerne betyr ingenting,-kropp betyr alt. Det er det jeg forbinder med ordet. Så håper at min mann ikke ser på meg som et sex objekt :wow:

Skrevet
vet at jeg har en nabo som ser på meg som et sex objekt og det er direkte ubehagelig. heldigvis er han diskre i hverdagen, men på hver nabofest kommer det frem. Vær så snill å la meg få slippe å være et objekt.

Jeg synes min mann er råsexy men jeg ser ikke på han som et sex objekt. Et sex objekt blir for meg nedlatende. Hjerne betyr ingenting,-kropp betyr alt. Det er det jeg forbinder med ordet. Så håper at min mann ikke ser på meg som et sex objekt :wow:

Hvis du synes din mann er råsexy, er han da ikke et sexobjekt for deg?

I tillegg til alt annet, selvfølgelig.

Hvis jeg forstår deg rett, har selve ordet en negativ betydning for deg.

Det med at kropp betyr alt. Hvis jeg ser en sexy, tiltrekkende mann, så er han et sexobjekt for meg. I den sammenheng synes jeg han er sexy og flott i seg selv, uten at det har noe å si for meg hvordan han ellers er. Jeg synes bare han ser bra ut rent visuelt.

For meg er ikke selve det å være et sexobjekt nedlatende, for det tror jeg vi alle er i større eller mindre grad. Men det er måten man kan bli behandlet/møtt på som kan være nedlatende. Imidlertid kan man bli behandlet nedlatende i de andre rollene man har også, som f.eks arbeidstaker, kunde osv.

Det er ikke en "skam" å være kunde i en butikk, selv om man kan bli behandlet nedlatende av og til, så hvorfor er det så ille å være et sexobjekt?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Håper virkelig kjæresten min ser på meg som det også, i tillegg til kjæreste, venn, samtalepartner, pappa til våre barn osv. osv. osv. Jeg betrakter ihvertfall henne som et sexobjekt og vet hun setter pris på det :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...