Gå til innhold

Samboer stresset veldig med å få bolig så jeg sa ja til å flytte 1,5 time utenfor Oslo mot at jeg får reise inn fir dager i uka for å holde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hund fra før og tenker på barn. Problemet er mest det at samboer føler jeg aldri er hjemme lenger og det føler jeg også på, men hobbyen er viktig for meg og jeg må til Oslo. Jeg har foreslått at jeg kan jobbe deltid, men det går ikke samboer med på. Det er dårlig stemning. Hjelp?

Anonymkode: f7504...509

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde han tenkt på før. Han visste vel at du måtte til Oslo så ofte så enten får han lønne deg for å være mer hjemme og jobbe deltid eller så må han finne seg i at du er mye borte. Slitsomt for deg å reise så mye da, men skjønner at hobbyen er viktig og syns ikke du skal slutte med den bare pga et samboerskap 

Anonymkode: ff406...b71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hobby eller jobb du mente?

Anonymkode: a1c53...831

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du tenkt å opprettholde denne hobbyen med en liten baby / småbarn. Blir ungen hans hele og fulle ansvar? 

Kanskje barn, hund, familie og samboer ikke er noe for deg? 

Anonymkode: 105f6...1a8

Skrevet

Tror du må prioritere litt jeg, TS. Høres ut som forholdet ditt ikke får nok prioritet. Hva er aller aller viktigst for deg da?  Er hobby så viktig at du tilogmed vil risikerer forholdet og karrieren?

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd spørre om dere skal flytte nærmere byen igjen da? Det var jo han som vilme flytte så langt ut, og han viste jo at du ville fortsette med hobbyen din. Det beste er jo da å flytte nærmere byen igjen, å finne en mellomvei.

Anonymkode: 2b791...590

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du må til Oslo for å holde? Ble litt nysgjerrig nå 😛 

Men ja, hvis det var han som absolutt ville kjøpe bolig så langt vekke, når han visste at du er dedikert til din hobby som må gjøres i Oslo, så er det noe han burde ha tenkt på. Selvsagt må du kanskje inngå kompromiss etterhvert hvis det kommer unger i bildet, men som barnløs burde du da ikke kutte ut hobbyen din fordi mannen absolutt skulle bo 1,5 time unna. 

Anonymkode: 5872a...63c

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han bestemmer mye i dette forholdet. Får dere økonomiske problemer hvis du går ned på deltid? Hvis ikke er vel det ditt valg, og ikke noe han trenger å "gå med på". Og du bestemmer jo selv hva slags hobbyer du skal ha. 

Anonymkode: 52cee...814

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har hund fra før og tenker på barn. Problemet er mest det at samboer føler jeg aldri er hjemme lenger og det føler jeg også på, men hobbyen er viktig for meg og jeg må til Oslo. Jeg har foreslått at jeg kan jobbe deltid, men det går ikke samboer med på. Det er dårlig stemning. Hjelp?

Anonymkode: f7504...509

Kanskje dere rett og slett skulle prøve å finne noe nærmere Oslo. Hva er hobbien din? 

Anonymkode: c8bb3...db7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får starte opp med hobby der du bor.

Anonymkode: 8a81a...c99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...