share123 Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 La meg starte 1. folk som skal avspore tråder som man har 0 peiling på og ikke har skrevet 2. Folk som ikke holder seg til tema av tråden og begynner å gå dypere inn en det som er skrevet i tråden 3. unødvendige spydige kommentarer mot Ts, har man ikke noe fint å si så lar man være🤷♀️ 4. folk som dømmer ts ut av en tråd og tror de kjenner personen bak tråden 5. trolletråder, og kommentarer men ellers blar jeg over dem 6. Folk som ikke kan svare sikkelig i tråd og er ute etter «likes» på sine spydige kommentarer og verre er dem som trykker på «like» knappen til disse spydige kommentarene. 7. Ts som ikke tåler at andre har en annen meining en dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 11. april 2023 #2 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg synes det er irriterende når folk ikke egner å holde seg til det man diskuterer, og heller begynner diskutere person. Mange her inne ser ut til å glemme at de er på et diskusjonsforum, og at man vil få utrolig mange ulike meninger her. Meningen med Kvinneguiden er ikke at man skal omvende andre til å mene det samme som en mener selv, selv om mange ser ut til å tro at det er hele poenget med å være her inne. Det er mange som jeg har ekstremt ulike meninger som, men pokker ta - jeg respekterer at de har sin mening uansett. Ytringsfriheten gjelder også for meninger en er uenig med, og det tror jeg mange her inne har en tendens til å glemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. april 2023 #3 Del Skrevet 11. april 2023 Irriterer meg at folk oppretter tråder om emner og temaer som allerede finnes (og som attpåtil er aktive), at det ikke virker som at moderatorene bryr seg om dette. Som f.eks denne tråden her: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå