Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått mld om at en pakke er levert i postkassen (helthjem), men da jeg sjekket var det ikke noe der. Dette var forrige uke, så har ikke dukket opp i feil postkasse. Venter på at helligdagene skal gå over sånn at jeg kan kontakte kundeservice, men hva skjer nå? Kan man få noe erstatning på det? Går det på innboforsikring? Noen som vet?

Anonymkode: 63b02...7ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg fått mld om å. Viste seg den var på postkontoret.😅

Anonymkode: a3273...a47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med helthjem?

AnonymBruker
Skrevet

Med helthjem?

Det hender meldingen kommer frem før pakken, så ha litt is i magen.

Anonymkode: b8c51...24f

AnonymBruker
Skrevet

Med helthjem?

Ja. Ingen fare det ordner seg.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fått mld om at en pakke er levert i postkassen (helthjem), men da jeg sjekket var det ikke noe der. Dette var forrige uke, så har ikke dukket opp i feil postkasse. Venter på at helligdagene skal gå over sånn at jeg kan kontakte kundeservice, men hva skjer nå? Kan man få noe erstatning på det? Går det på innboforsikring? Noen som vet?

Det er den som har sendt/betalt for frakten som må ta kontakt med Helthjem og søke om erstatning 

Anonymkode: a9808...3b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 13.26):

men i så fall burde vel  tråd-starter ha mottatt en tekstmelding eller e-post med informasjon om at pakken ligger ved postkontoret eller post-i-butikk.  

Anonymkode: a8c61...bd0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 12.26):

Mye bedre enn at de har lagt den ved postkassen hvis det ikke var plass inni, er så mange kjeltringer rundt om og utro tjener i disse budfirmaene.

Synes det er merkelig at det ikke krav til legitimering og signering for utlevering av pakker i Norge, her hvor jeg bor så må alt signeres og det har ikke forsvunnet en eneste pakke for meg de 10 siste årene selv om jeg handler mye på nett. 

Anonymkode: 8547c...137

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger legges ting i feil postkasse, andre ganger blir det levert på postkontoret. Andre ganger stjeler noen. Mye som kan skje. Ring helthjem og finn ut.

Anonymkode: 83059...824

AnonymBruker
Skrevet

Her i området kan vi ikke benytte helt hjem lenger. De sender melding klokka 07.00 om at pakken er levert.. jeg går ut og ser at noen allerede har stjelt den.. problemet er at den gjerne leveres i to tiden på natten og tyver står gjerne klare og følger etter budbiler og stjeler  med seg alt. Dette er spesielt et problem etter black friday og rundt jul. Visst jeg vet at pakken blir levert med helt hjem må jeg ha vekkerklokken på for å få pakken før den er stjelt. Bor sentralt og postkasse stativet er lett tilgjengelig og det er alltid noen ungdommer ute på natta her😔 de burde sende melding i det øyeblikket den legges i postkassen , ikke et automatisk system som sender ut på morgenen flere timer etterpå. 

Anonymkode: 649d3...c25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helthjem tror tydeligvis at jeg bor på Narvesen, for pakkene mine ender alltid der.

Anonymkode: 9f9d3...13a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helthjem tror tydeligvis at jeg bor på Narvesen, for pakkene mine ender alltid der.

Anonymkode: 9f9d3...13a

Her havner de hos circle k 😛

Anonymkode: 83059...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...