Gå til innhold

kommer så lett når jeg er kåt og har sex med ny dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei,

det er jo alltid litt ekstra spennende med ny partner og når jeg selv er ekstra kåt og egentlig ønsker å ha sex lenge, så klarer jeg ikke holde igjen. Er mye lettere når man runker. Litt usikker på hvorfor det er slik? Virker som kroppen bare ønsker å komme, siden jeg er i en dame😅

Men problemer er, er at når jeg kommer, så virker det som jeg "tømmer" meg totalt og det kan ta litt tid før jeg blir interessert i sex igjen(er 40år) Og det er jo så klart skuffende for dama og de merker jo hvis man ikke er så "gira" og at sexen ikke er genuin, i etterkant

Da tenker kanskje dere jo at jeg skal prøve å få dama å komme med fingre/tunge før selve samleiet, men noen damer ønsker ikke alltid å bli slikket og fingret lenge før selve samleiet. De ønsker å bli penetrert, noe som jeg også ønsker når man er ekstra kåt!

Men er det slik at dere damer tar det som ett kompliment hvis en kar kommer relativt tidlig, eller er det bare skuffende? Jeg hadde jo selv blitt glad hvis ei dame kom som ett skudd, etter bare noen minutter med sex.

Pgr av dette, så opplever jeg aldri å nå klimaks samtidig med en dame. Får hvis jeg får ei dame til å komme, så er det fordi at jeg selv egentlig ikke er veldig kåt å kan ha samleie mye lengere.

Dette er kanskje ikke verdens undergang, men fortsatt litt irriterende....

Anonymkode: 30b53...3d8

Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Helt normalt å komme lett. Så det skal du ikke tenke på. Hvorfor det er slik? Fordi sex er så godt og alle er forskjellig. Noen kommer lett, andre ikke. Du kan også øve deg på å holde ut lengre. Bare å fortsette sexen med en gang etterpå (eller etter en liten pause) og gjerne komme flere ganger hvis du klarer det. Det er bare deilig å fortsette. Sexen er ikke over selv om den ene er kommet. Sexen fortsetter til begge er fornøyd😍 Det synes jeg er viktig. Så er det opp til hver enkelt sexpartnere å finne ut hvordan dere gjør det. Kommunikasjon er kjempeviktig. 

Endret av Warrior
Skrevet

Hjelper kanskje ikke å ronke før møtet? 

Går vel an å bruke fingre, tunge, leketøy i andre omgang istedenfor..?

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg mann, og kan kun snakke ut ifra hva ekser og tidligere flørter har sagt. 

For meg kan det variere alt fra å ikke komme, bruke veldig lang tid, til å komme på sekunder, og samtaler om dette så har nesten alle sagt at de foretrekker en mann som kommer fort, fremfor en som ikke kommer, for det tar de fort personlig, men kommer man veldig fort, så må man jo gjøre litt innsats for å få henne til å nyte på andre måter også, for er jo veldig mye annet man kan gjøre utenom penetrering.

De få jeg har møtt som taklet dårlig at jeg kom fort, var damer som nesten kun klarte å få nytelse av penetrering, og det er ikke akkurat vanlig. 

Dama mi elsker de gangene jeg kommer fort, hun tar det som ett stort kompliment, noe det også er, skjer jo ikke med alle. Også gir jeg henne orgasmer på andre måter istedet 

Før synes jeg det var skikkelig kjipt når jeg kom fort, følte jeg ikke var bra nok, men lært etterhvert at det ikke er så mye å bry seg om, så lenge man kan gi ellers, så er de oftest fornøyd 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...