AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Føler jeg blir lei meg når svigermor bare fores med snaper av barna, men aldri aldri gir noe respons. Jeg har lyst å slette henne, så vi har mer å snakke om når vi sees, og at hun faktisk skal måtte komme fysisk for å se barnebarna sine. Er det innafor? Har noen gjort det samme?? Anonymkode: a2f07...9cd
PurpleRain Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Trenger ikke slette, bare slutt å sende henne snaps? 1 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Trenger vel ikke å slette henne. Det er vel bare å slutte å sende snap til henne. Evt blokkere i story, hvis du legger noe ut der. Men tviler på at det utgjør noe forskjell. Jeg har også ei svigermor som sjelden besøker oss. Hun får lite bilder og oppdateringer fra oss, da vi bruker lite snapchat o.l. Men hun kommer ikke noe mer på besøk fordet. Vi har bare måtte innfinne oss med det. Og så har vi det heller det ok, de få gangene vi treffes. Anonymkode: ede37...c82 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 PurpleRain skrev (Akkurat nå): Trenger ikke slette, bare slutt å sende henne snaps? Er et energisluk for meg å ha henne der, og skuffet over at jeg alltid må ta initiativ. Vi sliter med å finne på ting å snakke om, og synes det er ubehagelig at hun skal se ting jeg legger ut. Jeg er sykemeldt, og kjenner jeg må være mer bevisst. Anonymkode: a2f07...9cd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Fryktelig mange spennende liv der ute, kanskje det blir for overveldende med alt det uforutsigbare dere finner på? Anonymkode: e92e6...f89
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 For et egetskapt problem!! Slutt å sende henne snaps. Herregud.. Det virker jo ikke som om hun etterspør bilder heller Anonymkode: b6b65...5d3
Mamajune11 Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 PurpleRain skrev (19 minutter siden): Trenger ikke slette, bare slutt å sende henne snaps? Dette. 1
Tbag Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er et energisluk for meg å ha henne der, og skuffet over at jeg alltid må ta initiativ. Vi sliter med å finne på ting å snakke om, og synes det er ubehagelig at hun skal se ting jeg legger ut. Jeg er sykemeldt, og kjenner jeg må være mer bevisst. Anonymkode: a2f07...9cd Så begrens tilgangen hennes så hun ikke kan se storyene dine? Samt slutt å sende henne snaps generelt.
Morten1 Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 Hvorfor sende snap til folk som ikke sender tilbake/reagerer?
svartkatt Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 Hvis dere heller ikke skriver til hverandre på snap er det null vits i å ha henne der. Eller andre du tenker på.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 Jeg blir sliten av å unngå å sende til henne, og hele greia tapper. Anonymkode: a2f07...9cd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir sliten av å unngå å sende til henne, og hele greia tapper. Anonymkode: a2f07...9cd Du blir sliten av å sende og av å ikke sende? Jeg tror ikke dette har noe med svigermor å gjøre. Anonymkode: 84f6e...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg blir sliten av å unngå å sende til henne, og hele greia tapper. Anonymkode: a2f07...9cd Sender du snap til alle på listen din, hver gang du sender snap? Kan vel ikke være så fryktelig slitsom å la være å trykke på svigermor. Uansett så høres det ut som du ikke liker svigermor, så må nok mer til enn å slette henne på snap, for å løse opp i det her... Anonymkode: ede37...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå