AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Hei! mitt barn på 4 er annen ver helg hos far og hun er ofte i mine helger hos mine foreldre, mine foreldre har tilbydd seg selv slikt at jeg kan få litt «meg» tid og komme meg litt ut, jeg er ikke sånn som går i fylla utenom sjeldent engang da jeg synes slikt er slitsomt og fortrekker å henge med venner. det er ikke noe mer jeg hater en folk som blander seg inn i ting de ikke har noe med. Denne venninnen er grei men hun er får nyssjerig. »jeg føler ikke du er ofte med barnet ditt» og vis jeg svarer »hvorfor det?» «men ka då får?» mange spørsmål så hater at folk ikke kan fokusere på sitt eget tenker så lenge barnet mitt har det bra og koser seg hos besteforeldre så er jo det bare bra, hun elsker å tilbringe tid med dem også hater bare folk som blander seg opp i ting som de ikke har 0 ting med å gjøre Anonymkode: e0cb1...775 4
lillevill Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Du har barnet alene hver uke, men får hjelp i helgene dine slik at du får kommet deg ut og ha et sosial liv. Supert det. Lurer på hva som er problemet med det? 8 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 Populært innlegg #4 Skrevet 10. april 2023 Om du aldri tilbringer kvalitetstid med ungen din i helgene forstår jeg godt at hun kommenterer. Anonymkode: 24777...dad 83 1 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Jeg er veldig glad for at vi her i Norge passer på hverandre, uansett om vi er i familie eller ei. Tenk om Norge hadde vært et land der ingen brydde seg om barns velvære. Da hadde vi nok lignet på USA, der man kan slå og voldta barn, og komme unna med det. Utallige historier om fedre som voldtar sine døtre og i retten får beholde både frihet og foreldreansvar. Her i Norge er vi ikke slik. Vi spør, pirker, og passer på. Det bør du være glad for. Anonymkode: a19b7...3ba 8 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 Populært innlegg #6 Skrevet 10. april 2023 Barnet er hos far annenhver helg, og i dine helger er barnet ofte hos barnevakt (dine foreldre) ? Regner med ungen går i barnehage, og du jobber kanskje? Da er jeg jo enig i at du kanskje ikke ser barnet så veldig ofte… Anonymkode: 1b93f...804 77 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Du er jo lite med barnet ditt. 3-4 timer etter barnehagen i 5 dager? Det er færre timer enn to helgedager. Anonymkode: f6e98...d29 27 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om du aldri tilbringer kvalitetstid med ungen din i helgene forstår jeg godt at hun kommenterer. Anonymkode: 24777...dad Og dette har venninna ingenting med å gjøre, hadde det vert meg hadde jeg holdt kjeft så lenge jeg vet at barnet har det godt Anonymkode: e0cb1...775 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er veldig glad for at vi her i Norge passer på hverandre, uansett om vi er i familie eller ei. Tenk om Norge hadde vært et land der ingen brydde seg om barns velvære. Da hadde vi nok lignet på USA, der man kan slå og voldta barn, og komme unna med det. Utallige historier om fedre som voldtar sine døtre og i retten får beholde både frihet og foreldreansvar. Her i Norge er vi ikke slik. Vi spør, pirker, og passer på. Det bør du være glad for. Anonymkode: a19b7...3ba Hvor ville du komme med dette? Anonymkode: e0cb1...775 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og dette har venninna ingenting med å gjøre, hadde det vert meg hadde jeg holdt kjeft så lenge jeg vet at barnet har det godt Anonymkode: e0cb1...775 Det må være greit å spørre, kommentere og passe på. Dere er vel sånne som mener at om tenåringene deres finner på ugang så skal ingen andre snakke til dem. Håper aldri mine barn får møte deres uoppdragne barn. Anonymkode: 24777...dad 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 Ja, vi alle kan jo bli litt.... nyssjerig... Anonymkode: e417f...4b9 3 3
Vera Skrevet 10. april 2023 #12 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Utallige historier om fedre som voldtar sine døtre og i retten får beholde både frihet og foreldreansvar. Her i Norge er vi ikke slik. Vi spør, pirker, og passer på. Det skjer da vitterlig i Norge også.. 9 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #13 Skrevet 10. april 2023 Kan det være at du tenker venninna di har litt rett? Selv om det føles grenseoverskridende at noen kommenterer noe sånt, så er det ikke noe man henger seg opp i hvis man har god samvittighet. Anonymkode: cc8f6...ea9 23 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #14 Skrevet 10. april 2023 Du ser jo barnet ditt veldig sjeldent, barnet går i barnehage 6-8 timer hver dag. Spiser middag med deg og legger seg. Og vet helg er barnet med noen andre. Så alt i alt får barnet ditt mer tid med faren sin og besteforeldrene sine. Hvorfor ønsker du ikke skape en god og trygg tilknytning til barnet ditt? Dere får aldri kvalitetstid sammen og du etterlater oppdragelsen til alle andre enn deg selv. Og dette var noe du valgte selv? Hvor gammel er du? 🥲 Anonymkode: 15cf0...d48 37 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #15 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og dette har venninna ingenting med å gjøre, hadde det vert meg hadde jeg holdt kjeft så lenge jeg vet at barnet har det godt Anonymkode: e0cb1...775 Venninnen viser at hun bryr seg. Når ble det så sinnssykt ille for folk? 🤨 Hvis du ikke takler at vennene dine spør om personlige ting, så anbefaler jeg deg å bli en skogvokter. Langt.unna.alle. Anonymkode: 15cf0...d48 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #16 Skrevet 10. april 2023 Funker det for dere så er det supert. Helt normalt i de fleste kulturer at man hjelper til på denne måten. Men håper du også passer på å få litt kvalitetstid med barnet ditt i helgene også. Anonymkode: a3392...953 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #17 Skrevet 10. april 2023 Om du jobber til fire, og henter i barnehagen halv fem-fem? Så skal en 4 åringen legge seg halv syv-syv. Da er det jaggu ikke mange timene i uka du ser ungen din. Annenhver uke. Så du får stort sett ikke gjort annet enn middag og leggetid med ungen din. Hadde også lurt, om noen jeg kjenner plasserte bort ungen sin hver helg - når de attpåtil kun har ungen 50 %. Du har alt voksentid annenhver helg, når barnet er hos pappa. Er mye mer egentid enn de fleste som lever i par har. Når skal barnet ditt få gjøre hyggelige ting og ha koselige opplevelser med sin mamma…? Nå er det besteforeldrene som står for kos og hygge, og fine opplevelser der en har bedre tid i helgene. Anonymkode: 4d23f...918 22 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #18 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan det være at du tenker venninna di har litt rett? Selv om det føles grenseoverskridende at noen kommenterer noe sånt, så er det ikke noe man henger seg opp i hvis man har god samvittighet. Anonymkode: cc8f6...ea9 Nå har folk forskellige kulturer jeg er ikke fra norge og i mitt land hjelper vi hverandre i familien og støtter hverandre og besteforeldrer her har veldig knyttet bånd til sine barnebarn, men i norge blir det desverre sett som omsorgsvikt og at barnet aldri er med mor Anonymkode: e0cb1...775 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du jobber til fire, og henter i barnehagen halv fem-fem? Så skal en 4 åringen legge seg halv syv-syv. Da er det jaggu ikke mange timene i uka du ser ungen din. Annenhver uke. Så du får stort sett ikke gjort annet enn middag og leggetid med ungen din. Hadde også lurt, om noen jeg kjenner plasserte bort ungen sin hver helg - når de attpåtil kun har ungen 50 %. Du har alt voksentid annenhver helg, når barnet er hos pappa. Er mye mer egentid enn de fleste som lever i par har. Når skal barnet ditt få gjøre hyggelige ting og ha koselige opplevelser med sin mamma…? Nå er det besteforeldrene som står for kos og hygge, og fine opplevelser der en har bedre tid i helgene. Anonymkode: 4d23f...918 Hvor står det at barnet er 50% hos far? Anonymkode: 9a90a...f2f 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #20 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du jobber til fire, og henter i barnehagen halv fem-fem? Så skal en 4 åringen legge seg halv syv-syv. Da er det jaggu ikke mange timene i uka du ser ungen din. Annenhver uke. Så du får stort sett ikke gjort annet enn middag og leggetid med ungen din. Hadde også lurt, om noen jeg kjenner plasserte bort ungen sin hver helg - når de attpåtil kun har ungen 50 %. Du har alt voksentid annenhver helg, når barnet er hos pappa. Er mye mer egentid enn de fleste som lever i par har. Når skal barnet ditt få gjøre hyggelige ting og ha koselige opplevelser med sin mamma…? Nå er det besteforeldrene som står for kos og hygge, og fine opplevelser der en har bedre tid i helgene. Anonymkode: 4d23f...918 Men hva er problemet? vær familie velger hvordan de vil ha det? jeg tenker så lenge barnet har det bra så er det som teller, barnet er jo mye mer sjeldent med far men har et supert forhold til han for det om, mine besteforeldre døde før jeg ble født så jeg ønsker for mitt barn at hen skal ha et godt tilknytting til sine besteforeldre men nå vet jeg ikke om noen som kommenterer surt her er litt små misunnelige fordi andre får litt mer støtte og har foreldre som ønsker å støtte? Anonymkode: e0cb1...775 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå