AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Er karpaltunnelsyndrom en godkjent yrkesskade da jeg har jobbet med vibrerende verktøy i 17 år hverdag ! Jeg jobber ikke lengere pga. jeg er diagnoser med karpaltunnelsyndrom i begge hendene, har smerter hele tiden selv etter operasjonen jeg skal opereres igjen det er ikke sikkert det blir bedre og kan forverre seg. Jeg går nå på AAP og skal gjøre det fram til Desember. Min datter mener jeg har krav på erstatning så vi har fått ordnet advokat. advokaten har sendt inn søknad om yrkessykdom vi har ventet i snart 2 mnd. Nå går jeg rundt og lurer på om dette blir/ikke godkjent.? Har noen erfaringer med yrkesskade/ yrkessykdom du vil dele ? hvordan gikk du fram ? ble det godkjent ? Jeg vil gjerne høre om andres erfaringer. Anonymkode: b9847...2d3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Skrevet 15. september 2023 Hvordan går det med saken? Nettopp sendt inn søknad selv, ikke for samme skade da. Sto på mitt skjema det kunne ta 12 mnd før saken var ferdig behandlet. Anonymkode: 0cabd...147
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå