Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gi meg tips til hvilke jeans jeg bør prøve?

var lenge fornøyd med lee leoloa, men har økt et par str etter fødsel... :sjenert:

føler nå (noe jeg ALDRI hadde trodd) at de fleste blir litt for lave i livet..

"min" jeans bør være boutcot, ha plass til lår og rompe + mage ;) og ikke være for lav i livet... har høye hoftekammer, og synes det er mest komfortabelt med linning til litt under navle..

bruker str 33/30 - så jeg får ikke på meg "hva som helst" :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Replay sitter godt når man har litt timeglass over seg, men har ingen forslag til modell.

Skrevet

for kjøpes replay?

noen andre forslag??

Skrevet

Jeg kjøpte mine Replay på Bikbok i Bogstadveien. Har også et par Fornarinabukser som passer hofter og lår godt.

Gjest Anerikke
Skrevet

Bruker 30/32 selv. Jeg er vanligvis sær når det gjelder jeans. Har flere Levi`s modeller, og noen Lee. Men den siste jeg kjøpte fant jeg utrolig nok på hm! Har aldri funnet jeans der før, men nå har de kommet med mange nye. Konseptet heter vel bare &. Vet ikke akkurat hva modellen heter, men den sitter kjempegodt! Ikke så vid nede, da... Rette ben. Ikke lav i livet!

Skrevet

har nettopp kjøpt jeans på Claire.dk. De er kjempegode på, heter beatifully curved...

Skrevet

Jeg har slitt litt med samme problem, og fant ei bukse på Oasis, faktisk.

Skrevet

Har en venninne som fant et par jeans på Lindex faktisk. Og hun er superfornøyd, bruker nok ca samme størrelse som deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...