AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Jeg skal reise med 2 barn til Alicante. Jeg tenker på dette med mat og drikke. Det vil koste en del med tanke på restauranter til oss. Vil det lønne seg å leie en leilighet i byen? Da kan jeg kjøpe mat fra matbutikker. Hva mener dere? Anonymkode: 11f8c...9ca
Sawyer Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Med barn syns jeg det alltid er greit med leilighet, eller evt leilighetshotell. Gir litt mer valgmuligheter. Kan spise inne når man ønsker dette (rolig frokost f.eks), og gå ut når man kjenner at man vil det. 1
Tbag Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 (endret) Jeg bor aldri på hotell, foretrekker definitivt leilighet, spesielt med barn, men også alene. Da står man mye friere til en hver tid☺️ edit: det er også rimeligere, er i hvert fall min opplevelse. Endret 10. april 2023 av Tbag 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 7 minutter siden, Tbag said: Jeg bor aldri på hotell, foretrekker definitivt leilighet, spesielt med barn, men også alene. Da står man mye friere til en hver tid☺️ edit: det er også rimeligere, er i hvert fall min opplevelse. Ja, jeg vil tro at leilighet blir rimelige med tanke på mat. . Mat er en del av pris på oppholdet også. Jeg har funnet leilighet for ca 9000 kr for en uke. Har funnet hotel for ca 6000 kr, men vil tro at det blir allikevel billigere med leilighet for da står vi friere og slipper dyre restauranter hele tiden. Restauranter kan være dyre. Anonymkode: 11f8c...9ca
Tbag Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vil tro at leilighet blir rimelige med tanke på mat. . Mat er en del av pris på oppholdet også. Jeg har funnet leilighet for ca 9000 kr for en uke. Har funnet hotel for ca 6000 kr, men vil tro at det blir allikevel billigere med leilighet for da står vi friere og slipper dyre restauranter hele tiden. Restauranter kan være dyre. Anonymkode: 11f8c...9ca Definitivt! Euroen er heller ikke på vår side om dagen og med da minimum 2 måltider på restaurant hver dag (lunch og middag) blir prislappen fort høy. Får mye mat på matbutikken for 3000,- i tillegg til den generelle friheten det gir. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 11 minutter siden, Tbag said: Definitivt! Euroen er heller ikke på vår side om dagen og med da minimum 2 måltider på restaurant hver dag (lunch og middag) blir prislappen fort høy. Får mye mat på matbutikken for 3000,- i tillegg til den generelle friheten det gir. Enig. Tror det blir den desidert beste løsningen. Prislapp for 2 store barn pluss meg på restauranter blir fort veldig dyr. Jeg velger leilighet. Takk for gode råd! Anonymkode: 11f8c...9ca
Brunello Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, jeg vil tro at leilighet blir rimelige med tanke på mat. . Mat er en del av pris på oppholdet også. Jeg har funnet leilighet for ca 9000 kr for en uke. Har funnet hotel for ca 6000 kr, men vil tro at det blir allikevel billigere med leilighet for da står vi friere og slipper dyre restauranter hele tiden. Restauranter kan være dyre. Anonymkode: 11f8c...9ca Man «slipper» ikke restauranter etter mitt syn. Det er noe en eventuelt må velge bort. En del av ferien for oss er å spise ute på restauranter. Leilighet er bra for lengre reiser. Da får en ofte vaskemaskin tilgjengelig og kan pakke med mindre.
Tbag Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Brunello skrev (11 minutter siden): Man «slipper» ikke restauranter etter mitt syn. Det er noe en eventuelt må velge bort. En del av ferien for oss er å spise ute på restauranter. Leilighet er bra for lengre reiser. Da får en ofte vaskemaskin tilgjengelig og kan pakke med mindre. Man er forskjellig. Jeg synes det er fint å ikke MÅTTE forholde meg til restaurant. Jeg liker for eksempel å kunne lage egen frokost og spise på mine premisser til den tid jeg ønsker. Noen kvelder kan det være godt med ett hjemmelaget måltid også. Selv for kun en uke blir jeg lei av hvert måltid på restaurant. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 1 hour ago, Tbag said: Man er forskjellig. Jeg synes det er fint å ikke MÅTTE forholde meg til restaurant. Jeg liker for eksempel å kunne lage egen frokost og spise på mine premisser til den tid jeg ønsker. Noen kvelder kan det være godt med ett hjemmelaget måltid også. Selv for kun en uke blir jeg lei av hvert måltid på restaurant. Jeg er enig med deg. Jeg synes hjemmelaget måltid er mer avslappende og ofte bedre. Det er også billigere, vil jeg tro Anonymkode: 11f8c...9ca
Brunello Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 Tbag skrev (3 timer siden): Man er forskjellig. Jeg synes det er fint å ikke MÅTTE forholde meg til restaurant. Jeg liker for eksempel å kunne lage egen frokost og spise på mine premisser til den tid jeg ønsker. Noen kvelder kan det være godt med ett hjemmelaget måltid også. Selv for kun en uke blir jeg lei av hvert måltid på restaurant. Enig med frokost på lengre turer. Men for øvrig synes jeg restaurant er perfekt i ferien. Skal man lage mat hjemme, blir det fort ganske dyrt det også. De fleste leiligheter en leier har lite basisvarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå