Gå til innhold

Tips til rolig ferie,Kreta,Mallorca osv..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en "godt voksen dame" som etter en tøff og vanskelig vinter tenker å ta en tur i august/september..Er det noen som har forslag til rolige hoteller, helst leilighetshotell som kan passe? Ikke familiehotell. Planen er å ligge på stranda/ ved bassenget, lese masse bøker og rusle turer i området. Har reist alene flere ganger og trives med det. Så hvis noen vet om et sted der en kan slappe helt av og nyte tilværelsen blir jeg glad🙂 

Anonymkode: ed65e...20e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale Vritomartis, et flott hotell på Kreta med en fantastisk rolig atmosfære. Her kan du velge mellom rom i hotellbygningen, eller rom i Bungalower spredt rundt på området. Har du råd til ekstra luksus, kan du velge å bo i en av de "Hidden ladies suites" som er bygget de siste to årene.

Nærområdet i Sfakia er stille og lite turistifisert sammenliknet med turistmaskinene på nordsiden av Kreta.

Hotellet arrangerer ulike turer både til lands og til vanns, som man kan delta på om man vil. 

AnonymBruker
Skrevet

TS: Takk for tips.. Ser lekkert ut, men naturisthotell var ikke det jeg hadde i tankene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i øyeblikket på Gran Canaria, og her kan jeg anbefale FBC Fortuny Resort. Voksent, flott og rolig hotell der alle har hver sin bungalow med solsenger. Muligheter til å lage egen mat med kokeplater, mikrobølgeovn osv. 

Anonymkode: 91843...4e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er i øyeblikket på Gran Canaria, og her kan jeg anbefale FBC Fortuny Resort. Voksent, flott og rolig hotell der alle har hver sin bungalow med solsenger. Muligheter til å lage egen mat med kokeplater, mikrobølgeovn osv. 

Anonymkode: 91843...4e4

2 Km  fra stranda er altfor langt, er ikke noen bassengperson. Men lenge siden jeg var på GC, skal vurdere det! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva du velger, vil jeg sterkt fraråde hotel Futura i Maleme. De vasker ikke rommene, ikke sengtrekkene, det er møkk og skitt overalt. Mugg i bassenget og fullt av kakerlakker og dyr. Dårlig hygiene også på kjøkkenet, ville aldri ha spist noe der. Personalet er uhygieniske, sutter på pennene de gir deg til å signere med osv…

Kreta er fint det, men ikke det hotellet og heller ikke Maleme som er «ingenmannsland»… 

Anonymkode: 671c4...224

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale La Gomera eller La Palma for rolig ferie uten party og slitsomme innkastere, Kanariøyene har mye mer å by på enn de typiske turistfellene. Slipper også å bekymre seg for lommetyver og andre kriminelle.

Anonymkode: ee2be...7bd

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Sør-Italia. Da kommer du deg unna "syden-turistene". Enten Puglia eller Sicilia. Jeg er "lommekjent", så spør meg gjerne om tips. 

Anonymkode: 72cab...a0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

ts: Dette så fint ut, men dessverre ikke utreise fra "min" flyplass. 

Skrevet

Ser nå at du antageligvis ikke drar fra Gardermoen, men du kan jo legge inn «din» flyplass på Sunprime reisemål og se hva som kommer opp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Anbefaler Sør-Italia. Da kommer du deg unna "syden-turistene". Enten Puglia eller Sicilia. Jeg er "lommekjent", så spør meg gjerne om tips. 

Er det trygt å reise til Sicilia alene som dame 

Skrevet

Karpathos! Mange fine hotell i byen Pigadia, bl.a. Alimounda mare.

AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (11 timer siden):

Er det trygt å reise til Sicilia alene som dame 

Så lenge du holder deg unna de mørkeste gatene i Palermo på kveldstid. Men det gjelder begge kjønn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...