AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Bunaden min tar stor plass og får ikke plass i dresspose. Tenkte å reise med den som håndbagasje men får ikke med alt. Vet ikke om jeg tør å ta sjansen på å sjekke den inn. Hva gjør dere? Anonymkode: e8bb3...858
rampeguri Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Hadde definitivt tatt den som håndbagasje. Hadde ikke tatt sjansen på å sjekke den inn. Kan du dele den på 2 dressposer? Og om du reiser sammen med noen som evnt kan ta den ene?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 rampeguri skrev (36 minutter siden): Hadde definitivt tatt den som håndbagasje. Hadde ikke tatt sjansen på å sjekke den inn. Kan du dele den på 2 dressposer? Og om du reiser sammen med noen som evnt kan ta den ene? Nei reiser alene og har en sekk i tillegg Ts Anonymkode: e8bb3...858
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Håndbagasje, det er det flyselskapene har anbefalt. Om du sender bunaden, må bare selve bunaden ligge inni posen. Sko, veske og tilbehør kan ikke ligge sammen, da dekker ikke flyselskapene eventuelle skader. SAS og Norwegian gikk ut og sa dette for noen år tilbake. Anonymkode: b6511...b9c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Hadde sjekket den inn. Iallefall stakken, ikke sølvet. Sjansen for at det ikke går bra er veldig liten Anonymkode: 13c3e...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Sølvet går i håndbagasje selvfølgelig, sko er ikke med så det er kun stakk, kapen, skjorte og vest. Siste jeg reiste med fly møtte jeg en dame som hadde mistet kofferten sin med bunaden i, så jeg har ikke lyst å oppleve det. Jeg har reiseforsikring gjennom Fagforbundet, men klarer ikke å finne ut om reiseforsikringen dekker bunaden eller ei. Noen som vet? Ts Anonymkode: e8bb3...858
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Ta bunaden og sølvet som håndbagasje. Men om du har bunadkniv så må den ligge i innsjekket bagasje. Da jeg jobbet på OSL, så var det mye bunader i håndbagasje. Anonymkode: 688fb...0cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå