AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Kvinne 54 år, xl. Mistet litt av interessen for klær.... har tidligere kjøpt mesteparten av klærne mine på HM. Trenger inspirasjon. Hvor kjøper du klær? Anonymkode: 6cc1d...0f8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Akkurat hvor jeg handler sier mindre om stilen min enn merkene som går igjen i klesskapet mitt: Weekend Max Mara, Polo Ralph Lauren, Diane von Furstenberg, Kashmina, Samsøe Samsøe, Wood Wood (!), & Other Stories, Cavour. Jeg er 42 og går utelukkende etter naturmaterialer i solide og tidløse (i den grad det er mulig) snitt. Anonymkode: bc16a...7a7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Akkurat hvor jeg handler sier mindre om stilen min enn merkene som går igjen i klesskapet mitt: Weekend Max Mara, Polo Ralph Lauren, Diane von Furstenberg, Kashmina, Samsøe Samsøe, Wood Wood (!), & Other Stories, Cavour. Jeg er 42 og går utelukkende etter naturmaterialer i solide og tidløse (i den grad det er mulig) snitt. Anonymkode: bc16a...7a7 Kunne du tenkt deg å vise stilen din? Trenger litt inspirasjon 😊 Anonymkode: 7806b...98f
Elaine Marley Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Jeg kjøper stort sett på Zalando fordi de har alt mulig av merker der. Utenom det kjøper jeg mye brukt og er veldig glad i å finne skatter i bruktbutikker. Kjøper også noe på Finn og Tise. Jeg er også innom litt andre butikker og liker også litt retro klær fra Hell bunny og Collectif, men det er stort sett kjoler det går i der. Jeg er glad i høstfarger, som rustrød, grønn, men også blått. Liker klær i myke materialer og strikkegensere, cardigans elsker jeg. Men i hverdagen skal jeg ikke påstå at stilen er særlig spennende. Det blir ofte genser og jeans eller skjørt/kjole med genser eller cardigan til. Prøver å variere litt, men om vinteren er det komfort og varme som gjelder 😊 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Jeg elsker kjoler, så kjøper en god del av de på Indiska, ellers Zalando, da de har veldig bra utvalg. Anonymkode: 5c4b4...847
Callista Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 (endret) Jeg er en del yngre enn deg, men jeg liker klassiske klær som varer lenge. Kjøper heller mindre klær med lang holdbarhet. Sand Copenhagen, Burberry, Acne, Max Mara blant annet. Føler at disse klærne har stiler for alle aldersgrupper. Det er også mye fint å finne brukt. Kjøper i merkebutikker, (i utlandet og Norge), Finn og Tise. Endret 10. april 2023 av Callista Ny setning.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Jeg er yngre enn deg, men kjøper stort sett brukte klær av god kvalitet. Tise, Finn, Fretex + andre bruktforhandlere. I Oslo tusler jeg ofte innom Fretex arkivet i universitetsgata og Fretex på Majorstua fordi jeg opplever å finne fine klær av god kvalitet der. Ellers er også Eftir og MA Vintage veldig bra. UFF i Oslo sentrum får ofte inn mye fine sommerkjoler på våren/ sommeren. Jeg synes dette er mye rimeligere enn å gå i de typiske kjedebutikkene, opplever at klærne hos Cubus, HM ++ har blitt av dårligere kvalitet de siste årene i tillegg til at jeg har funnet mye merkeklær veldig rimelig på denne måten. Deriblant en klassisk kjole fra Filippa K til 200 spenn, høye klassiske hæler fra Tiger of Sweden til en hundrings, og en partykjole fra Tiger of Sweden til 600 kroner. Ser etter klær av naturmaterialer og forsøker å unngå polyester så langt det lar seg gjøre da klær av plast ofte slites raskt, blir rare i fasongen og ikke puster så godt (da hjelper de ikke at de er fra en kjent merkevare). Funnet mye fint og rimelig fra Tiger of Sweden, Filippa K og Acne. Jeg kommer på ting jeg har lyst på, også sjekker jeg opp det i Pinterest for inspo før jeg tar en tur i butikken. Hvis det er en spesifikt plagg fra et spesifikt merke er det ofte jeg bare går til Tise fordi utvalget der er så stort. Anonymkode: 4c367...7dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå