Mt3 Skrevet 14. april 2023 #21 Del Skrevet 14. april 2023 ti10 skrev (4 timer siden): Jeg er enig i at man ikke skal ta absolutt alt man hører for god fisk, men når man har kommet så langt at man skal gifte seg med en person, er det naturlig at man faktisk tror på en partner som forteller om fysisk og psykisk misbruk i barndommen. Jeg ville vel si at det er et rødt flagg andre veien hvis man avfeier slike betroelser som tull og løgn. Når det er sagt, må jo TS og mannen finne ut av hva som er realistisk når det gjelder å ha et stort, tradisjonelt bryllup. Jo, men det hele blir jo helt surrealistisk når han som hevder at hans mor har psykisk og fysisk misbrukt han i barndommen MÅ hilse på damen før andre i familien får hilse på henne, og at de da må ha ett stort tradisjonelt bryllup. Da er det mye annet han bør ta tak i først før ett bryllup. Som f.eks rydde opp i hvem det er ok å kutte ut fra livet sitt, gjerne med massiv støtte fra TS og psykolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #22 Del Skrevet 15. april 2023 Mt3 skrev (22 timer siden): Jo, men det hele blir jo helt surrealistisk når han som hevder at hans mor har psykisk og fysisk misbrukt han i barndommen MÅ hilse på damen før andre i familien får hilse på henne, og at de da må ha ett stort tradisjonelt bryllup. Da er det mye annet han bør ta tak i først før ett bryllup. Som f.eks rydde opp i hvem det er ok å kutte ut fra livet sitt, gjerne med massiv støtte fra TS og psykolog. TS her. Du er nok absolutt inne på noe her. Anonymkode: b17fd...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #23 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her. Du er nok absolutt inne på noe her. Anonymkode: b17fd...77f Enig i at det er lurt å distansere seg fra veldig destruktive mennesker. Da tenker jeg folk som ødelegger en psykisk / fysisk ved fysisk vold. Min kjæreste har en slik far, denne faren er veldig annerledes i hodet enn folk flest, og har som mål å gjøre absolutt alle underlegne han. Jeg har møtt han, og det var manipulering fra absolutt første minutt, og han jobbet hardt for å få meg til å føle 1: At jeg var en skremmende og ond person. 2. At han var redd meg. 3. At min kjæreste hadde massevis av damer på gang 4. at jeg ikke var bra nok ( uten å en gang spørre meg noe som helst betydningsfullt i livet mitt. Selvfølgelig preller alt av og jeg spiller med og later som jeg ikke hører kritikken og stikkene, og avleder med kommentarer om noe helt annet enn det man snakker om. Det er utrolig slitsomt med slike manipulerende og sinnsforvirrede mennesker fordi de lever i en fantasi og man må alltid passe på hva en sier og gjør. Det er ikke noen man slapper av med, og ihvertfall lar man de ikke ha noe med barn å gjøre.. Anonymkode: 739cb...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå