Gå til innhold

Beste sexen du har hatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mitt tilfelle var for 2 dager siden. Dette med en mann som jeg har datet lenge uten å ha sex med. Skal lete lenge etter å finne en som er så hensynsfull, forståelsesfull og romantisk.

For å si det sånn, jeg må bruke klitorisvibrator for å komme. Det trengte jeg ikke med han. Jeg kan med hånda på hjerte si at dette er noe av det mest lidenskapelige jeg har opplevd, å jeg har pult mange i mitt liv. 

Anonymkode: 5b19b...09f

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herlig ♥️

Anonymkode: bb7b0...481

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg hatt med meg selv.

Anonymkode: 9d42c...3e3

AnonymBruker
Skrevet

En ONS med en i et band, ble med på hotellet etter konserten. Spenningen og at han visste hva han gjorde var en uslåelig kombinasjon 😍

Anonymkode: 55803...7bb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I mitt tilfelle var for 2 dager siden. Dette med en mann som jeg har datet lenge uten å ha sex med. Skal lete lenge etter å finne en som er så hensynsfull, forståelsesfull og romantisk.

For å si det sånn, jeg må bruke klitorisvibrator for å komme. Det trengte jeg ikke med han. Jeg kan med hånda på hjerte si at dette er noe av det mest lidenskapelige jeg har opplevd, å jeg har pult mange i mitt liv. 

Hold på han. Gratulerer med fin kjæreste.

Anonymkode: 5e274...88d

Skrevet

Med kjæresten min gjennom snart fem år. Vi har en seksuell kjemi som jeg aldri har vært borti før 😅 så hver gang er egentlig den beste, høres veldig klisje ut 😅🙈 så om det forholdet en gang tar slutt, vet jeg ikke om jeg gidder å ha sex igjen, for ingenting kan måle seg med det 😋

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje tre år inn i forholdet med eksen. Der vi fremdeles hadde sex nesten daglig, og før det ble barn av det.  Jeg fikk ved noen tilfeller noe som minnet om fullkroppsorgasme, etter, tett og intens samleie. Hun var ikke utpreget seksuell, men glimtet til, i perioder av samlivet. 

Anonymkode: cd9a8...b5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kone. En av grunnene til at hun ble min kone. Sex er viktig i forhold. ... For meg.

Anonymkode: e04be...a47

• Hjerte 2
Gjest Warrior
Skrevet

Klarer ikke velge en, for det er mange som jeg regner som beste sexen😍

Skrevet

En jeg datet, når følelser var involvert var det utrolig bra

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første natt med han som nå er min elsker minnes jeg med smil om munnen 🥰 Det kjentes nesten magisk.
Det var noe med kombinasjonen av hans mot til å ta initiativ, samtidig som han var veldig respektfull og ikke tok noe for gitt. Fikk meg til å føle meg veldig sett og spesiell. Den tilliten jeg kjenner til ham gjør at jeg kan slappe av og slippe meg helt løs, og det er aldri flaut eller over the top å prøve noe nytt eller si fra om noe kjennes feil. Lekent og lidenskapelig.

Vi gjør stadig nye oppdagelser sammen, og nå er det ti år siden han dukka opp og gjorde seg lekker....

Anonymkode: d0581...f7d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Knusktørr analsex på dassen på Egon byporten etter ei runde i med tacopizza i bufféen. Mais på kuken 😅

Anonymkode: 573c4...13c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hold på han. Gratulerer med fin kjæreste.

Anonymkode: 5e274...88d

Hvordan skal jeg si det til han? Er så dritkleint å si det, men han er faktisk den som fortjener å høre det… jeg kan jo ikke si «du er den beste jeg har ligget med» haha 😂 jeg vil si det på en voksen og ordentlig måte.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Første natt med han som nå er min elsker minnes jeg med smil om munnen 🥰 Det kjentes nesten magisk.
Det var noe med kombinasjonen av hans mot til å ta initiativ, samtidig som han var veldig respektfull og ikke tok noe for gitt. Fikk meg til å føle meg veldig sett og spesiell. Den tilliten jeg kjenner til ham gjør at jeg kan slappe av og slippe meg helt løs, og det er aldri flaut eller over the top å prøve noe nytt eller si fra om noe kjennes feil. Lekent og lidenskapelig.

Vi gjør stadig nye oppdagelser sammen, og nå er det ti år siden han dukka opp og gjorde seg lekker....

Anonymkode: d0581...f7d

Høres ut som i mitt tilfelle. Så rolig, nær, og lidenskapelig. Flere forskjellige stillinger osv, han spurte meg om jeg syntes det var godt, ventet til jeg hadde kommet, jeg lå å stressa med å komme (tidligere traumer fra et voldelig forhold) Han så på meg å sa mye fint i misjo. Nei dette var helt magisk. Mye klining, stryking. Fyfaen så vi svetta.

Skrevet (endret)

Skjer plutselig, med min mann. Har egentlig ikke noe fasit på hvordan det oppstår, annet enn kanskje fravær av forventninger og å være i et modus der alt annet enn øyeblikket forsvinner. Det er kun oss to, hud, pust og en inderlig altoppslukende nytelse som det er vanskelig å beskrive. Som om hver celle i kroppen er påskrudd til å bare sanse nytelse. 

Han er en fantastisk elsker i utgangspunktet, og at det ble oss to hadde for begge mye utgangspunkt i at vi var en unik seksuell match fra starten av. Det bare klaffet, på en måte ingen av oss har opplevd med andre. Sex med ham er aldri annet enn deilig, men innimellom skjer det altså at det er så fantastisk at det er som en sanselig guddommelig opplevelse, og det skjer ofte helt uventet. Interessant at vi begge to opplever dette når det skjer, så det har nok mye med at begge to da er 100% "påkoblet" i øyeblikket, og ekstremt intenst, tankeløst, dedikert til hverandre. Ingenting annet enn ham og meg eksisterer der og da. Forferdelig vanskelig å forklare, men det er som om kjærligheten vi har til hverandre manifestes i kjærtegn og nytelse, og blir noe man kan sanse og sveve i. Jeg er ikke religiøs, men det føles som en slags religiøs opplevelse, som å oppleve noe utenomjordisk, hvor tid, sted og hvem man er forsvinner i ren ekstase og inderlig følelse av ren kjærlighet.

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Som regel med "feil" person. Det er noe eget med det forbudte  (dessverre).

Anonymkode: 9e743...ed4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Venter fortsatt på den. Men toget har nok gått. Er snart 46, og ingen fotomodell. 

AnonymBruker
Skrevet
Peggy-Lovise skrev (2 timer siden):

Venter fortsatt på den. Men toget har nok gått. Er snart 46, og ingen fotomodell. 

Jeg er like gammel som deg, tidligere fotomodell og har dessverre heller ikke opplevd det..

Anonymkode: 46d43...23e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Veldig glad på dine vegne. 

Bør kontakte Dagbladet eller verdens gang med denne flotte nyheten

Anonymkode: a5969...55d

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan skal jeg si det til han? Er så dritkleint å si det, men han er faktisk den som fortjener å høre det… jeg kan jo ikke si «du er den beste jeg har ligget med» haha 😂 jeg vil si det på en voksen og ordentlig måte.. 

På en eller annen måte, men si det. Det vil booste egoet hans og gjøre han glad.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...