Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei En kollega av meg er ute i permisjon og skal i samme periode gifte seg. Hun gifter seg på en helt annen kant av landet. Så da lurer jeg på. Siden jeg eller noen andre fra jobben skal i bryllupet, hva gjør vi med gave? Sender den til selskapslokalet? Gir den senere, nå de kommer tilbake til Oslo? Jeg lurer på samme tid hva som er vanelig å gi til kollegaer. Noen ideer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 Hvis dere skal i bryllupet kan vel bare gaven tas med? Hvis ikek gi den på forhånd. Til kollegaer er det fint å kjøpe en ting. F.eks, kakespader, lysestaker, krystallbole o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #3 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg glemte å skrive at det er ingen fra arbeidsplassen som er invitert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #4 Del Skrevet 13. mars 2002 Gi gaven på forhånd, dette er mest fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mars 2002 #5 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg ville nok gitt gaven i ettertid jeg, Syns det er bedre å gi gave litt for sent enn for tidlig! Glassboller, lysestaker, sølvtøy og lignende ting er fine gaver fra kolleger12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 13. mars 2002 #6 Del Skrevet 13. mars 2002 Er litt uenig her - ville sendt den med brudeparet jeg så fikk de velge om de ville ta den med eller ikke. Personlig synes jeg det er kjempehyggelig å få alt samlet på gavebordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perle Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Hva med å sende den? Ihvertfall hvis den ikke er så veldig tung, eller kan knuses... Jeg har sendt bryllupsgaver før, og da her jeg bedt om adressen til foreldrene til bruden, og sendt den dit, slik at de tar den med på dagen. Syns det er flott hvis alle gavene kan være på gavebordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 13. mars 2002 #8 Del Skrevet 13. mars 2002 Kanskje det bor noen i nærheten som skal dit? Det er vel bare å ringe kollegaen og høre. Så kan de ta den med. Hvis ikke så ville jeg sendt den, eller sendt den med brudeparet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå